کد خبر 329853
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بیانیه تقدیر از عملکرد فرهنگی قالیباف به امضای ۱۸۲ نماینده مجلس رسیده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جداکردن محل کار بانوان از آقایان در حقیقت تکریم خانم‌هاست، تصریح کرد: اقدام انقلابی و ارزشی آقای قالیباف در جداکردن محل فعالیت خانم‌ها از آقایان قابل تقدیر بود که بر همین اساس تصمیم گرفتم در حمایت از این اقدام ارزشی از نمایندگان جهت تقدیر از قالیباف امضا جمع کنم.

وی افزود: این بیانیه را تاکنون 182 نماینده مجلس امضا کرده‌اند چرا که این اقدام ارزشی آقای قالیباف جای تشکر و قدردانی داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان با انتقاد از برخی هجمه‌ها به قالیباف، گفت: برخی اقدامات ارزشی را بر نمی‌تابند وحتی از تکریم بانوان هم حمایت نمی‌کنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • شفق ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    خدا خیرش بده. با این کار دختران و زنان عفیف آرامش بیشتری در محل کار دارند. امیدواریم وزارت علوم هم مشابه این طرح را برای آسایش و راحتی خانومها اجرا کنه.
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    دیگه حاج باقر ماست دیگه. زنده باد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس