کد خبر 329638
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳

فرمانده یگان رهايي گروگان (نوپو) یگان ویژه نیروی انتظامی تغییر کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار حسن کرمي در مراسم توديع و معارفه فرمانده رهايي گروگان يگان هاي ويژه ناجا، با اشاره به شب هاي پر فضيلت قدر و شهادت حضرت علي (ع) اظهار داشت: ما در حکومتي زندگي مي کنيم که به سمت انسان سازي پيش مي رود و انسان ها را به مسير حق هدايت می کند.

وي افزود: هميشه در سخنراني هاي بنيانگذار انقلاب اسلامي و همچنين مقام عظماي ولايت مي بينيم که اين دو بزرگوار تلاش مي کنند راه درست را به ملت ايران نشان دهند، بنابراين در نيروهاي مسلح بايد تلاش شود تا در مسير انسانيت قرار گيريم؛ بايد هر لحظه شاکر خداوند متعال باشيم که عمر ما را در اين حاکميت قرار داده است.

فرمانده يگان هاي ويژه به آثار معنويت در انسان اشاره کرد و بيان داشت: يکي از آثار معنويت در انسان خوشحالي است، اين نکته را مي توانيم در زندگي حضرت امام حسين (ع) که هرچه به صحنه عاشورا نزديک تر مي شدند، مشاهده کرد و همچنين حضرت زينب کبري (س) در مجلس يزيد در پاسخ به سوال او گفت: "در کربلا جز زيبايي چيزي نديدم."

وي تهي بودن درون انسان را سبب تزلزل اعمال او دانست و گفت: ما بايد به دنبال پر کردن درون خود از معنويت باشيم زيرا حتي اگر ابزار و قدرت فراوان نيز در اختيار داشته باشيم با درون تهي از معنويت، شکست حتمي است.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه، واحد رهايي گروگان را يکي از واحدهاي تخصصي يگان ويژه دانست و ابراز داشت: يگان ويژه به دليل داشتن اعتقاد راسخ به ولايت فقيه و دارا بودن تجهيزات نوين و آمادگي لازم، ويژه است و در اين مجموعه واحد رهايي گروگان از ويژه ترين ها محسوب مي شود؛ اوج حرفه اي بودن يگان ويژه در واحد رهايي گروگان خلاصه مي شود.

فرمانده پليس ويژه ناجا افزود: يگان رهايي گروگان بدليل ويژه بودن بايد از برنامه ريزي، افراد و تجهيزات ويژه نيز برخوردار باشد؛ اين واحد علاوه بر يک واحد زبده عملياتي بايد يک واحد زبده علمي بوده و از قدرت آينده نگري و تجزيه و تحليل نيز بر خوردار شود و بتواند کارکنان خود را با اطلاعات روز دنيا آشنا نمايد.

کرمي در پايان ضمن قدرداني از سرهنگ محمد طراقيه فرمانده پيشين واحد رهايي گروگان، سرهنگ حسين امجديان را با حکمي از سوي فرمانده ناجا به سمت فرمانده يگان رهايي گروگان معرفي کرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهرنگ ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    خب که چی؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس