مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات به صورت خدمات الکترونیکی و وب در این وزارتخانه خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سید رحیم میرشاه ولد برقراری ارتباط جامعه از مدرسه تا حوزه ستادی را راهی برای کاهش تخلفات برشمرد و گفت: این سامانه به زودی در آموزش و پرورش ایجاد می شود.

او گفت: این سامانه با هدف از بین بردن فرهنگ کاغذ محور و ساختار بوروکراسی اداری و جمع بندی سریع و دقیق اطلاعات با همکاری مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات تهیه شده است که می تواند پل ارتباطی میان مدرسه و مدیران حوزه ستادی باشد.

میر شاه ولد با اشاره به وجود یک هزار و 97 پست اداری در ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در کل آموزش و پرورش، گفت: از این تعداد 470 پست به صورت ترکیبی است و با توجه به گستردگی فعالیت ها مانع از بازدهی مطلوب این اداره کل خواهد بود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس