کد خبر 328001
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴

وکیل مهدی هاشمی گفت: پس از تغییر قاضی پرونده موکلم قاضی مقیسه مسئولیت رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی را بر عهده گرفت.

به گزارش مشرق، محمد علیزاده طباطبایی در گفتگو با مهر در این باره اظهار داشت: پس از تغییر قاضی سراج پرونده در اختیار قاضی مقیسه رئیس شعبه 28 دادگاه عمومی و انقلاب به تهران قرار گرفت و وی مسئولیت قضاوت در پرونده مهدی هاشمی را بر عهده گرفت.

وی افزود: در حال حاضر من و همکارانم مطالعه پرونده را آغاز کرده اما نواقصی که خواستار رفع  آن بودیم هنوز برطرف نشده است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: اعتراض خود را در این خصوص به رئیس قوه قضائیه اعلام کرده ایم که تا کنون در این خصوص ترتیب اثری داده نشده است.

قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور که پیش از این مسئولیت رسیدگی به این پرونده را داشت درباره تغییر قاضی گفته بود با توجه به این که سازمان بازرسی گزارشی را در خصوص این پرونده داده بود و این که من رئیس سازمان بازرسی کل کشور هستم نمی توانم به این پرونده رسیدگی کنم و درخواست تغییر قاضی را دادم که با آن موافقت شد.

مهدی هاشمی نیز در اعتراض به تغییر قاضی پرونده اش توضیحاتی را در اختیار رسانه ها قرار داد و اعلام کرد با توجه به جایگزینی قاضی دیگری به جای قاضی سراج این موضوع بی سابقه و مغایر با اصول دادرسی منصفانه است. همچنین بخشی از دستورات مهم قاضی سراج مبنی بر رفع نواقص و ایرادات سنگین که نامبرده بر رفع آن تاکید داشته معطل مانده و انجام نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    بيچاره اين قاضي جديده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس