کد خبر 326968
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹

سارق حرفه‌ای که با همدستی جوانی معتاد از زنان جوان در مشهد زورگیری می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سارق حرفه‌ای که با همدستی جوانی معتاد از زنان جوان در مشهد زورگیری می‌کرد، دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مشهد در تشریح این پرونده گفت: تیم آگاهی کلانتری شفا در اجرای طرح کنترل‌های شبانه به دوجوان موتورسوار در محدوده بولوار مطهری‌شمالی مظنون شدند و آن‌ها را تحت تعقیب نامحسوس قرار دادند.

سرهنگ‌محمد بوستانی افزود: سارقان قصد فرار از صحنه را داشتند که با شلیک تیر هوایی، یکی از آن‌ها دستگیر شد. متهم که از مجرمان سابقه‌دار است و به «بدقیافه» شهرت دارد، در بازجویی‌ها همدست خود را نیز به پلیس معرفی کرد.در بازرسی بدنی از این متهم دو عابربانک، چهارسیم‌کارت و مدارک مسروقه کشف شد.تحقیقات پلیس برای کشف سرقت‌های متهم و دستگیری همدست فراری او ادامه دارد.

وی به شهروندان به‌ویژه خانم‌های جوان توصیه کرد در ساعات پایانی شب که برخی معابر خلوت هستند، از تاکسی استفاده کنند یا همراه خانواده تردد داشته باشند تا مجرمان فرصت ارتکاب جرم پیدا نکنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس