کد خبر 326261
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ماندن عطاریان مدیرعامل فعلی صندوق بازنشستگی کشوری در این صندوق خبر داد.

به گزارش مشرق، علی ربیعی در پاسخ به این پرسش که اکثر رؤسا و مدیران زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکلیف‌شان مشخص شده است و تنها مدیرعامل صندوق بازنشستگی تکلیفش مشخص نشده است و آیا وی در این مجموعه خواهند ماند یا خیر اظهار داشت: بحث رفتن وی وجود ندارد.

 ربیعی تصریح کرد: وی در سمت خود خواهد ماند. به گزارش فارس، عطاریان مدیرعامل فعلی صندوق بازنشستگی کشوری تنها مدیرعامل زن زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که در زمان مسئولیت خود در دولت تدبیر و امید و با توجه به سیاست‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقداماتی از جمله پرداخت مطالبات بازنشستگان، ایجاد خانه‌های امید در 31 استان کشور، رایگان نمودن هزینه‌های درمانی بستری بازنشستگان، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در سفرهای استانی برای پروژه‌های اقتصادی و اشتغالزایی و آماده‌سازی طرح ملی نوین بازنشستگی برای اولین بار در کشور و ... انجام داده است.

گفتنی است پیش از این نیز علی ربیعی در ابتدای حضورش در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس از ماندن مدیران و رؤسایی که کارآمد و متخصص باشند خبر داده بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس