جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با حضور سردار فضلی به منظور بررسی کیفیت برگزاری راهیان نور غرب و شمال غرب کشور و راهیان نور دریایی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

به گزارش مشرق، روز گذشته سه‌شنبه(17 اسفند) جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به منظور بررسی کیفیت برگزاری راهیان نور غرب و شمال غرب کشور و راهیان نور دریایی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

این جلسه با حضور سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج و همچنین مسئولین کمیته‌های این قرارگاه مرکزی راهیان نور در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

موضوعاتی همچون تکمیل زیرساخت‌های راهیان نور غرب و شمال غرب کشور و راهیان نور دریایی، بحث و تبادل نظر در خصوص سیاست های فرهنگی هنری راهیان نور شمال‌غرب کشور، نحوه اعزام راهیان نور دانشجویی بعد از ماه مبارک رمضان و ... از جمله مباحث مهم این جلسه بود.

راهیان نور غرب و شمال غرب کشور همه ساله در تابستان در مناطق عملیاتی که از نظر آب و هوایی در شرایط بهتری قرار دارند، برگزار می‌شود. امسال نیز آغاز اعزام راهیان‌ نور بعد از پایان ماه رمضان در دستورکار قرار گرفته است و این اردوها امسال در مناطق شمال‌ غرب کشور و در 4 استان کردستان و آذربایجان‌غربی، کرمانشاه و ایلام برگزار می‌شود و زائران در دو بخش ساماندهی شده و خودروهای شخصی در این مناطق حضور پیدا می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس