کد خبر 325352
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

علیرضا رضایی گفت: سعید عبدولی به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی فرا خوانده می‌شود.

به گزارش مشرق، سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد حواشی پیش آمده در مورد عدم حضور سعید عبدولی در اردوی تیم ملی، گفت: پس از این که سعید عبدولی اردوی تیم ملی را بدون هماهنگی ترک کرد، با توجه به درخواست سرمربی تیم ملی بزرگسالان، مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی خواستار حضور سعید عبدولی در کمیته انضباطی شده و بزودی وی به این کمیته فراخوانده می‌شود.
 
رضایی همچنین گفت: قطعا پس از برگزاری کمیته انضباطی فدراسیون کشتی و تصمیم‌گیری این کمیته، شورای فنی و کادر فنی در مورد حضور وی در اردوی تیم ملی و موارد دیگر تصمیم‌گیری می شود.
 
وی در مورد اعلام نام وی برای حضور در جایزه بزرگ باکو نیز گفت: نام عبدولی از چند هفته گذشته برای طی مراحل اداری برای جام لهستان و آذربایجان رد شده بود تا وی در یکی از این رقابت ها شرکت کند و اسامی منتشر شده نیز بر این اساس بوده است. اما وی در حال حاضر باید در کمیته انضباطی حاضر شود.
 
سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین به برگزاری رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی کشور در روزهای 2 و 3 مرداد در شهر چمخاله گیلان اشاره کرد و گفت: با رایزنی های صورت گرفته با مسئولان کشتی استان گیلان، مقرر شد رقابت های ساحلی قهرمانی کشور که حکم انتخابی بازیهای آسیایی تایلند را دارد روزهای 2 و 3 مرداد ماه در شهر چمخاله استان گیلان برگزار شود.
 
وی ادامه داد: با همکاری فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در حال فراهم آوردن شرایط برای حضور تمامی استان ها در این رقابت ها هستیم تا این مسابقات را به شکل مناسبی برگزار کنیم.
 
رضایی با بیان این که فدراسیون کشتی در تلاش برای برگزاری مناسب رقابت های ساحلی است، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم این مسابقات را به شکل مناسبی برگزار کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس