به خانه آمدیم دیدیم که یک جنازه روی زمین افتاده؛ تمام سر و صورتش خونی بود، استخوان گونه‌ها و سرشان شکسته بود و لخته خون بالا می‌آوردند. حاج آقا را با همان حالت در خانه نگه داشتیم تا مثلاً صحنه را به هم نزده باشیم و پلیس بتواند پیگیری کند اما هیچ کس نیامد.

گروه احتماعی مشرق- حاج آقا سید رضا طباطبایی پسرعموی علامه طباطبایی و از دوستان نزدیک آیت‌الله حق‌شناس و فردی شناخته‌شده و محبوب در محله بازار مولوی تهران هستند. حاج آقای طباطبایی متأسفانه چند روز پیش مورد حمله و ضرب و شتم شدید اراذل و اوباش محله بازار قرار گرفتند.

پیرو مصاحبه قبلی مشرق با حجت‌الاسلام والمسلمین "ظفر قاسمی" مدیر حوزه علمیه "فیلسوف‌الدوله" درباره ماجرای حمله اراذل و اوباش به حاج آقا طباطبایی، و پس از پیگیری‌های بعدی درباره علل و عوامل بروز این حادثه، موفق شدیم با سید غلامعلی طباطبایی فرزند آخر حاج آقا طباطبایی مصاحبه‌ای ترتیب دهیم و درباره جزئیات بیش‌تری از اتفاقی که برای حاج آقا افتاده، شخصیت و جایگاه حاج آقا، و همچنین رابطه حاج آقا با آیت‌الله حق‌شناس مؤسس حوزه فیلسوف‌الدوله، با ایشان گفتگو کنیم که مشروح این مصاحبه در ادامه آمده است.


لطفاً خودتان را معرفی کنید و برای‌مان تعریف کنید که چه اتفاقی برای حاج آقا افتاده است.

من سید غلامعلی طباطبایی فرزند آخر حاج آقا طباطبایی هستم. روز جمعه چند نفر در خانه حاج آقا را می‌زنند و ایشان هم به تصور این‌که طلبه‌های حوزه هستند، چون طلبه‌ها مکرر به ایشان سر می‌زدند، در خانه را باز می‌کنند. این افراد که البته نمی‌دانیم چند نفر بوده‌اند وارد خانه می‌شوند و ظاهراً مدتی هم آن‌جا می‌مانند و حتی با حاج آقا مشغول صحبت هم می‌شوند. به نظر می‌رسید حداقل نیم ساعتی در منزل بوده‌اند. از پنج ته سیگاری که در خانه پیدا کردیم، این‌گونه برمی‌آید. آمده‌اند داخل خانه و هرچه را می‌توانسته‌اند، برده‌اند: چرخ خیاطی، سشوار، لباس، پول. قطعاً معتاد بوده‌اند، چون همین خرده‌ریزه‌ها را برداشته‌اند و فرار کرده‌اند.

حاج آقا آن‌قدر خونریزی داشت که سه بار لباس‌هایش را عوض کردیم/اگر از کسی شکایت داشته باشیم عملکرد کلانتری محل زیر صفر است/قبلا هم چاقو زیر گلوی حاج آقا گذاشته‌اند/پدرم از جوانی از دوستان نزدیک آیت‌الله حق‌شناس بود

به دلیل وخامت حال پدرم، ایشان نمی‌توانند خیلی حرف بزنند و حتی حافظه‌شان هم مختل شده است. اما بعضی از حرف‌هایی را که بین‌شان رد و بدل شده به خاطر می‌آورند. مثلاً می‌گوید: "به آن‌ها گفتم سیگار نکشید، من اذیت می‌شوم، ولی به حرفم اعتنایی نکردند... من را خیلی زدند. گلویم را گرفتند و فشار دادند. خیلی من را زدند." وقتی هم‌شیره‌ام با ما تماس گرفتند و ما به خانه آمدیم، دیدیم که یک جنازه روی زمین افتاده است. تمام سر و صورتش خونی شده بود، استخوان زیر گونه‌هایش شکسته بود. سرشان هم شکسته بود. شدیداً خون بالا می‌آوردند. حتی لخته خون بالا می‌آوردند.

زنگ زدیم به پلیس، اما هیچ‌کس نیامد. مجبور شدیم زنگ زدیم به یکی از اقوام و حاج آقا را بردیم به بیمارستان سوم شعبان. آن‌جا چون دیدند خون بالا می‌آورد، گفتند احتمالاً خون‌ریزی داخلی باشد. معاینه کردند و گفتند: خدا را شکر خون‌ریزی داخلی نیست. گفتند: زیر گونه‌ها که ضربه خورده خون‌ریزی دارد و خون از طریق بینی وارد حلق می‌شود و از دهان ایشان بیرون می‌آید.


ظاهراً بیمارستان سوم شعبان مایل نبوده‌اند که حاج آقا را پذیرش کنند.

بله. ابتدا نمی‌خواستند حاج آقا را پذیرش کنند. دکتر می‌گفت: "از ناحیه صورت خونریزی دارد و ما امکانات آن را نداریم که ایشان را مداوا کنیم. بنابراین نباید بیمارتان را پذیرش کنیم، ولی چون می‌ترسیم از حال برود و فردا ما گرفتار شویم، یک سری مقدمات اولیه را انجام می‌دهیم." گفتند چون ما متخصص نداریم، باید ایشان را از این‌جا ببرید، چون ممکن است اتفاقی بیفتد و بعد پای ما گیر است.

وظیفه بیمارستان سوم شعبان این بود که ما را به یک بیمارستان دیگر معرفی کنند و هماهنگی‌های لازم را انجام بدهند، اما سرپرستار می‌گفت: هر چه با بیمارستان‌های دولتی دیگر تماس می‌گیرم تا پذیرش از آن‌ها بگیرم، هیچ‌کدام پذیرش نمی‌دهند. خودتان باید بیمارتان را ببرید.

حاج آقا آن‌قدر خونریزی داشت که سه بار لباس‌هایش را عوض کردیم/اگر از کسی شکایت داشته باشیم عملکرد کلانتری محل زیر صفر است/قبلا هم چاقو زیر گلوی حاج آقا گذاشته‌اند/پدرم از جوانی از دوستان نزدیک آیت‌الله حق‌شناس بود

بعد از سوم شعبان، حاج آقا را بردیم به بیمارستان امیر اعلم. آن‌جا به ما گفتند: ما فقط متخصص بینی هستیم. اگر متخصص فک و صورت می‌خواهید باید فردا بیمارتان را بیاورید. بعد بررسی کردیم دیدیم بیمارستانی که همه امکاناتش کامل باشد، بیمارستان شریعتی است. آن‌جا رفتیم و چون عکس‌های اولیه را گرفته بودیم و اقدامات اولیه انجام شده بود، خوب به ما رسیدگی کردند.


درباره تماسی هم که با نیروی انتظامی گرفتید و مراجعه نکردند توضیح بدهید. ظاهراً کلانتری محل می‌گوید هر چه از دستشان برمی‌آید برای برقراری امنیت انجام داده‌اند.

اصلاً! ما اگر از همه هم راضی باشیم، از کلانتری محل اصلاً راضی نیستیم. کلانتری در آن محل عملکردش صفر است. صفر که هیچ، باید عملکردش را منفی حساب کنید. زیر صفر است. ما با 110 هم آن‌قدر تماس گرفته بودیم که اپراتورها ما را می‌شناختند. می‌گفتند: "طباطبایی؟ فلان جا؟" خودشان به ما گفتند با 197 تماس بگیرید و شکایت کنید که چرا از کلانتری به ما کمکی نمی‌شود.

بعد از ماجرا هم بچه‌های حوزه علمیه پیگیر شدند و بالأخره رئیس کلانتری 113 بازار، سرهنگ "تمیزی" را با خود به بیمارستان آوردند. اعتراض کردیم که آن‌جا بالأخره حوزه علمیه هست، بازار هست، مسجد امین‌الدوله هست. برقراری امنیت در اینجا برای کلانتری کاری ندارد. همه کاری می‌توانند بکنند. ایشان هم می‌گفتند که این‌ها همه فلان جا جمع می‌شوند و باید شهرداری بیاید و جمع‌شان کند. شهرداری هم می‌گوید فلان نهاد باید این کار را انجام بدهد.


مسئول برقراری امنیت نیروی انتظامی است. شنیده‌ایم که قبلاً هم در این محله از این نوع اتفاقات افتاده است. درست است؟

بله. این دفعه اول نیست. اما چون می‌دیدیم نیروی انتظامی پیگیری نمی‌کند، ما هم سرسری می‌گرفتیم. نهایت کاری هم که کردند این بود که جناب سرهنگ به ما یک برگه‌ای دادند و گفتند این را پر کنید که گزارش کنیم. اما پلیس 110 که وظیفه دارد داخل خانه بیاید و گزارش تهیه کند و صحنه را ببیند، حتی به ما سری هم نزدند. ما حتی نیم ساعت حاج آقا را با همان حالت خون‌ریزی که داشتند در خانه نگه داشتیم تا مثلاً صحنه را به هم نزده باشیم و پلیس بتواند پیگیری کند. اما هیچ کس نیامد.

حاج آقا آن‌قدر خونریزی داشت که سه بار لباس‌هایش را عوض کردیم/اگر از کسی شکایت داشته باشیم عملکرد کلانتری محل زیر صفر است/قبلا هم چاقو زیر گلوی حاج آقا گذاشته‌اند/پدرم از جوانی از دوستان نزدیک آیت‌الله حق‌شناس بود

از کلانتری محل تا خانه حاج آقا حداکثر ده دقیقه است، آن هم پلیسی که با موتور می‌آید. حتی اگر نخواهیم نیروهای گشت را در نظر بگیریم. اما ما 30 دقیقه منتظر ماندیم بدون آن‌که کسی به دادمان برسد. ما که حاج آقا را بردیم بیمارستان، بعدها پسرم رفته بود سر بازار، دیده بود دارند دنبال می‌گردند که از کدام راه باید بیایند و به خانه ما برسند!

بعد هم که پلیس 110 آمده گزارش بنویسد، پسرم می‌گوید آمده‌اند وارد خانه که شده‌اند، از دو سه تا پله آمده‌اند بالا، از همان‌جا داخل اتاق نگاه کرده‌اند و یک گزارشی نوشته‌اند و رفته‌اند. اگر الآن هم گزارش را نگاه کنید، نوشته: فرد شاکی به اسم سید حسن طباطبایی، که ایشان نوه حاج آقا هستند، "ایشان تعریف کرده‌اند که این اتفاق افتاده است!" همین چند خط را در گزارش نوشته‌اند! البته تصویر این گزارش هم الان موجود هست.


ظاهراً قبلاً هم برای ایشان اتفاق مشابهی افتاده است.

بله، قبلاً هم آمده‌اند و چاقو گذاشته‌اند زیر گلوی حاج آقا و گفته‌اند: پول بده. البته حاج آقا هم از نظر مالی هیچ کم و کسری ندارد. اما مثلاً در عرض پانزده روز 400 500 هزار تومان خرج می‌کردند. می‌پرسیدیم: خب شما یک نفر چه خرجی دارید؟ حاج آقا می‌گفتند: صبح‌ها می‌آیند از من دشت می‌گیرند. بازاری‌ها می‌آیند می‌گویند: یک پولی به ما بده که برکت روزمان باشد. حاج آقا هم پول به آن‌ها می‌داد.

حتی معتادها هم می‌آمدند و می‌گفتند: حاج آقا یک پولی به ما بده. حاج آقا به آن‌ها هم حتی پول می‌داد. از بازار که رد می‌شد، هر کس حاج آقا را می‌دید، به ایشان سلام می‌کرد. واقعاً هیچ‌کس نبود که سلام و علیک با ایشان نداشته باشد. همه می‌آمدند جلو و سلام می‌کردند و حاج آقا را می‌بوسیدند. این معتادهایی هم که حمله کرده‌اند، احتمالاً غریبه بوده‌اند، چون همه معتادهای محل هم حاج آقا را می‌شناسند.

حتی کسبه محل هم وقتی ما نباشیم، چون این بغل کار می‌کنند، می‌آیند و می‌گویند: حاج آقا حالتان خوب است؟ اگر هر کاری یا چیزی بود، به ما بگویید. خلاصه، همه جویای حال حاج آقا هستند و ایشان را می‌شناسند.

حاج آقا آن‌قدر خونریزی داشت که سه بار لباس‌هایش را عوض کردیم/اگر از کسی شکایت داشته باشیم عملکرد کلانتری محل زیر صفر است/قبلا هم چاقو زیر گلوی حاج آقا گذاشته‌اند/پدرم از جوانی از دوستان نزدیک آیت‌الله حق‌شناس بود

شرایط کنونی حاج آقا چه‌طور است؟

چون خون خیلی زیادی از ایشان رفته، دچار ضعف بسیار شدید هستند. داریم به ایشان رسیدگی می‌کنیم تا شرایطشان بهتر شود. اما آن‌قدر حاج آقا خون بالا می‌آوردند که مجبور شدیم سه بار کامل لباس‌هایشان را عوض کنیم.


چرا حاج آقا در خانه تنها زندگی می‌کردند؟

دو برادر بنده سر همان کوچه‌ای که خانه حاج آقا است، مغازه دارند و مرتب سر می‌زنند، اما چون از 50 سال پیش به هر حال محل کار حاج آقا نزدیک آن خانه بود، ایشان هم آن‌جا زندگی می‌کردند و همان‌جا راحت‌تر بودند. ضمن این‌که بالأخره حاج آقا هنوز هم می‌رفتند به بازار و سرکشی می‌کردند و سر می‌زدند به کسبه اهل محل، طلبه‌های حوزه هم به منزل ایشان رفت و آمد می‌کردند و به هوای همین حوزه و مسجد امین‌الدوله خود حاج آقا می‌گفتند: این‌جا راحت‌تر هستم. بچه‌ها هم سر می‌زنند، برنامه‌ای برای خودمان داریم که معمولاً صبح‌ها و شب‌ها سر می‌زنیم.


بیش‌تر از حاج آقا برایمان بگویید، و از ارتباط ایشان با آیت‌الله حق‌شناس.

حاج آقا حداقل طبق شناسنامه رسمی متولد سال 1301 هستند. الآن 92 سالشان است. از ارتباط ایشان با حاج آقای حق‌شناس هم همین اندازه بگویم که اگر آقای حق‌شناس کسالتی داشتند و نمی‌توانستند نماز جماعت تشریف بیاورند، پدر بنده به جای ایشان امام جماعت می‌شدند.

آیت‌الله حق‌شناس مرد بسیار بزرگواری بودند و خیلی اهل رعایت بودند. هر جایی و غذای هر کسی را نمی‌خوردند و خیلی به بحث خمس و حلال و حرامی لقمه و این‌ها اهمیت می‌دادند. ایشان می‌آمدند خانه ما می‌نشستند و می‌گفتند: من هر جایی که می‌روم فقط چای می‌خورم، حتی قند هم نمی‌خورم، چون بالأخره چای آب است و حداقل چیزی است که می‌توان جاهای دیگر خورد. اما آیت‌الله حق‌شناس بعضی شب‌ها حتی می‌آمدند در خانه ما می‌گفتند: عیال منزل نیست. غذا دارید به من بدهید؟ یعنی تا این حد به ما اعتماد داشتند که می‌آمدند این‌گونه از غذای پدر ما می‌بردند یا با ایشان هم‌سفره می‌شدند.

حاج آقا آن‌قدر خونریزی داشت که سه بار لباس‌هایش را عوض کردیم/اگر از کسی شکایت داشته باشیم عملکرد کلانتری محل زیر صفر است/قبلا هم چاقو زیر گلوی حاج آقا گذاشته‌اند/پدرم از جوانی از دوستان نزدیک آیت‌الله حق‌شناس بود

یادم هست که وقتی کودک بودیم پدرم در شیرینی‌فروشی کار می‌کرد، در مغازه دیگران. خودش وقتی گرسنه می‌شد، حتی یک آب‌نبات هم از مغازه نمی‌خورد. می‌گفت: این‌ها مال مردم است. ما هم که دم مغازه می‌رفتیم، بعضی وقت‌ها چیزی به ما می‌داد، اول وزنش می‌کرد، پولش را حساب می‌کرد و توی دخل می‌گذاشت، بعد می‌داد ما بخوریم.

البته خود صاحب مغازه و صاحب کار پدرم می‌گفت: حاج آقا این چه کاری است!؟ اما به هر حال پدرم رعایت می‌کرد. حتی من خودم همین الآن هم که به خانه حاج آقا می‌روم، نانی با خودم می‌برم، اول می‌پرسند: قیمتش چه‌قدر می‌شود؟ یعنی هنوز هم همان اندازه رعایت می‌کنند، با آن‌که بالأخره سنی از ایشان گذشته است. و با آن‌که اولین بار خمس خود من را خودشان حساب کردند و می‌دانند که من خمس می‌دهم، اما باز هم رعایت می‌کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 121
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 60
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    حاج اقا امنیت 20 است نگران نباش . یک خلافکار را 20 بار می گیرند و ازادش می کنند .
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    دزدی و اوباشی در کشور ما بیداد میکند، همین دیروز یک موتور سیکلت از جلو در منزل ما دزدیده شد...
  • محمد ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    بیچاره پیرمرد مظلوم
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    گير داديم به گروه داعش اين اراذل اوباش از اوناهم بدترن بنده خدا حاج آقا با 92 سال سن با اين حال و روز بهش رحم نكردن واويلا
  • علی ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    1 0
    ای خدا لعنتتون کنه که این پیر مرد رو میزنین.
  • مهدی ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    ما رو بگو که با این نیرو میخوایم بریم 13 به در! احیانا مالیاتی که ما میدیم و میشه حقوق میدن به نیرو بابت چیه؟؟!! اگر کلانتری باشد و این اتفاق بیوفتد پس پلیس به چه دردی میخوره؟؟!! در انتها پیشنهاد میکنم مثل زمان قدیم دوباره پهلوونا و لوتی ها امنیت محله ها رو بدست بگیرن!!
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    1 0
    من یکماهی از خارج کشور به ایران آمده ام رفتار بعض نیروهای پلیس واقعا شرم آور است و مشخص است همه چیز به حال خود رها شده است
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 2
    مشرق تو چرا بلند گوی مخالفین شدی که انقدر از نیروی انتظامی بد می گی مگر ندیدی در جریان فتنه نیروی انتظامی چقدر با صلابت در مقابل اینها ایستاد حالا بابت یک اتفاق باید اینطور در مقابل نیروی انتظامی جبهه گیری کنی.
  • محكم ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 1
    براي نابودي اخلاق در جامعه فاتحه
  • محمد ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    برخي رفتارها باعث خجالته...
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 1
    كجاي كاري؟! تازه نيروي انتظامي ما به همراه دستگاه هاي فرهنگي به شدت در حال كار تحقيقاتي و مطالعاتي براي كار فرهنگي روي عقده هاي رواني بي حجابان تن فروش هستند! تا ان شاء الله بعد صد سال اگه احتمالا رئيس جمهوري يا وزير فرهنگي و... بدشون نياد و شرح وظايف نيروي انتظامي تغيير نكنه و باد ملايمي از جهت جنوب شرق يا شمال غربي بوزه و هوا آفتابي و روشن باشه، آن وقت به حول و قوه الهي ريشه بدحجابي و فساد اخلاقي كه از در و ديوار مملكت شيعه اهل بيت بالا مي ره را كمي تا قسمتي با كار فرهنگي تقليل بدن!!! مبادا خدايي نكرده يه موقع فكر كنيم نيروي انتظامي قوه قهريه است ها؟؟!! اصلا...ان شاء الله براي اراذل محله مذكور هم در همان طرح تحقيقاتي، فرهنگي، بلند مدتي هم راه گشايشي بعد همان صد سال پيدا خواهد شد. نگران نباشيد!!!
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    "بله. این دفعه اول نیست. اما چون می‌دیدیم نیروی انتظامی پیگیری نمی‌کند، ما هم سرسری می‌گرفتیم." برادر چون برای شما اتفاق افتاده نیروی انتظامی شده اخ وگرنه ....
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    واقعا کسی که دست روی این پیرمرد نورانی بلند کرده را باید کتلت کرد.
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    چقدر آدم باید رذل باشه که سر یه پیرمرد همچین بلایی بیاره ...
  • حسین ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    واقعا برای بچه های حاج آقا متأسفم که تو این سن پدرشون رو توی خونه تنها گذاشتند. حالا هم از همه طلبکارند. امیدوارم عاقبت خودشون هم همینطوری بشه که قطعا بدتر خواهد شد.
  • یه بنده خدا ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    گریه ام گرفت. الهی بمیرم سید مظلومو چکارش کردن؟ آدم یاد بی پدر و مادرای داعشی و جنایتاشون می افته. مسوولین به خاطر خدا پیگیری کنید
  • علی از مشهد ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    خاک برسرشان که به یک مردمحاسن سفید حمله کرده اند.یقیناخداوندنتیجه عملشان رافوری نشانشان خواهدداد
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    امنیت جان و مال و ناموس شهروندان به عهده چه کسی یا چه نهادی است؟ همه مسئولان ذیربط خودشان و فقط خودشان و نه پرسنل زیر دستشان باید پاسخگوی زیان های جانی و مالی و ناموسی مردم باشند و قدرت بالاتری باید آنها را به پاسخگویی وادار نماید. مسئولند، افتخارش را دارند و حق الزحمه اش را میگیرند و باید به وظیفه خود تمام و کمال عمل نمایند.
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    من هم از اهالی همین محدوده هستم ما هم قبول داریم کلانتری بازار اصلا کار نمی کند شما یه سری به چهارراه مولوی، کوچه عودلاجان و چهارراه سیروس بزنید ببینید از ماربازی، فروش پاستور و مشروب گرفته تا انواع مواد مخدر به راحتی می فروشند و هیچ کس به آنها کاری ندارد جالب اینجاست که در چهارراه مولوی یک کانکس پلیس به صورت نمایشی گذاشته اند. از سردار ساجد نیا تقاضای عاجزانه داریم یک فکری برای این منطقه بکند واقعاً خیلی افتضاح شده است من نمی دانم کلانتری محل دارد چکار می کند؟
  • حاج احمد ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    فقط اینو میتونم بگم که دوره امر به معروف و نهی از منکر گذشته
  • محسن ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    متاسفانه جرايم خشن در جامعه به شدت در حال رشد است و نيروي انتظامي كمترين واكنش را نسبت به اين جرايم داره... در محله ما خيابان نيروهوايي هر شب بعد از ساعت 10 كسي جرائت بيرون رفتن تنها ندارد، چراكه زورگيرها در عرض كمتر از 10 دقيقه تمام وسايلت رو مي گيرند... از خود خانواده ما تا به حال 4 بار زورگيري شده... از همسايه ها هم تا دلتون بخواهد... وقتي هم كه شكايت مي كنيم، مامورين كلانتري براي اينكه آمار جرم منطقه رو پايين جلوه بدهند، با شاكيان صحبت مي كنند و اونها را قانع مي كنند كه از پيگيري پرونده منصرف بشوند... به طور مثال وقتي دو نفر با تهديد قمه وسايل من رو به سرقت بردند و به كلانتري مراجعه كردم،‌افسر تجسس برگشته مي‌پرسه از كجا مي دوني زورگيري بوده... خنده دارترين سوال ممكن... بعد هم مي گه شما اگر بخواهي پرونده رو پيگيري كني دچار دردسر مي شي و هر روز مجبوري بري آگاهي... بهتره دنبالش نري و وقتي كه ما سارقين رو دستگير كرديم، باهات تماس مي گيريم... خلاصه اينجوري مي شه كه دوستان هربار آمار مي دهند كه فلان قدر جرايم خشن كاهش پيدا كرده...
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    اعتیاد ریشه تمام این مسائل است اگر جلوگیری نشود روزبروز بدتر وکار دستگاههای انتظامی سخت تر می شود
  • هابیل ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    نمیشه که همه بدبختی های این کشور مال کسانی باشه که صداشون به جایی نمیرسه! گاهی هم اتفاقی بدبختی میاد سراغ اینجور ادم ها تا صداشون شنیده بسه وگرنه روزی صدتا از این اتفاق ها می افته چرا کسی حرفی نمیزنه
  • علی رحمانی ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    حالا هی بشینید و بیانیه بدید و محکوم کنید
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    اتفاقاً تازه شروع شده انشاالله با همت امت حزب الله با جدیت امربه معروف و نهی از منکر را شروع می کنیم.
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    واقعا پلیس چه جوابی برای این قصور و کوتاهیش داره؟
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    یک کف مرتب برای نیروی انتظامی بخصوص کلانتری 113 بازار !
  • مهدی ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    این دستاورد دوره های خاتمی ، رفسنجانی .... هستش چراکه اینایی که الان جوون هستند در دوره اون ها کودک و نوجوان بوده اند ..... اینم بدونید که اگر کسی به فکر بچه های 10 تا 15 ساله الان نباشه ببینید تا 20 ساله دیگه چه بلایی سر این کشور میاد !!!!!!!!
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    چه بی شرفایی بودن به مولا اونجا بودم فکشونو میاوردم پایین
  • حاج احمد ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    بهتره کمی واقع بین باشیم اقای ناشناس
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    خالی نبند!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    آخه اين بي شرفها اموال را كه بردند چه كاري به اين پيرمرد داشتند كه چنين او را مضروب كردند
  • yasi ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    برید سامانه 197 از اون پلیس شکایت کنیم خب تخلف کرده دیگه... واقعا باید به حال کلانتریها تاسف خورد
  • یاسر ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    اراذل کل شهرارو مثل داعش گرفتن اونوخ ما به فکر ساپرت پوشاییم.بنازیم به این شعور اعلای مسولان
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    تو قرآن و احادیث ندیدم برا احکام دینی تاریخ انقضا گذاشته باشن هر وقت دوره نماز و روزه و حجی که شما رفتین گذشت دوره امربه معروفم میگذره
  • میرزا ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    ده روز قبل از ماه رمضان خونه ما رو دزد زد . زنگ زدیم 110 سریع یه مامور با موتور اومد ، وارد آپارتمان شد از ما پرسید چی بردند ؟ ما گفتیم و اونم نوشت ، گفت : به چیزی دست نزنید فردا میان برا انگشت نگاری . اگه شما انگشت نگار دیدی ما هم دیدم . فقط از این اعصابم خورد میشه که تا چند روز با آرنجمون کلید برق رو خاموش روش میکردیم که اثر انگشت آقایون دزد ها از بین نره. اصلا زندگیمون یه وضعی داشت . وقتی هم پیگیری کردیم گفتند فقط برا جرائم خشن اثر انگشت بر میدارن .
  • علی ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    مگه پیام 24 خرداد رو درک نکردین!
  • حامد ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    نیرو انتظامی بیچاره چیکار کنه. پول و قانون دست جاهای دیگر است
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    چرا منحرف میگی؟ یعنی هیچکس سر کار نرود و همه با چماق در منزل بمانند تا از ورود سارقان و ارازل و اوباش جلوگیری کنند؟ امنیت در جامعه به عهده دولت است. والسلام
  • ريما ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    مهم اينكه در ولنجك امنيت باشه بقيه محلات اصلا" اهميتي نداره مردم خودشان خودجوش بروند و با ارازل واوباش مبارزه تن به تن كنند همانند تكفيري ها
  • زهرا ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    توی منطقه تهران پارس هفته ای که هفت روز است ماشین همسر م را هشت بار آقا دزده سرقت کرد.
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    بیکاری و اختلاف طبقاتی عامل اصلی است.
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    خیلی نظر قشنگی بود.
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    من هم حضرتعالی را ندیده قسم میخورم که فرار میکردی!!!!!
  • مصطفی ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    امنیت یک امر ی هست هم کیفی هم کمی بنظرمن این سید بزگوار نورانی اگر وجوهی از کسبه و تجار محل دریافت مینمایند میبایست پیش بینی این حملات را میکردند و حفاظت رادر حداقل یکی از طلبه ها در معیت ایشان زندگی میکردند این اتفاق نمیافتاد نیروی انتظامی هم تاخیر قابل توجهی کرده خدارا شکر هنوز سایه پربرکت ایشان مستدام بوده
  • مصطفی ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    امنیت یک امر ی هست هم کیفی هم کمی بنظرمن این سید بزگوار نورانی اگر وجوهی از کسبه و تجار محل دریافت مینمایند میبایست پیش بینی این حملات را میکردند و حفاظت رادر حداقل یکی از طلبه ها در معیت ایشان زندگی میکردند این اتفاق نمیافتاد نیروی انتظامی هم تاخیر قابل توجهی کرده خدارا شکر هنوز سایه پربرکت ایشان مستدام بوده
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    نیروی انتظامی چه کار کنه نه پول داره نه قدرت
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    تقصیر نیروی. انتظامی. نیست قانون ضعیف است
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    یاسر خان حرف بی ربط نزن........مسئله ی ساپورت یه بحث فرهنگیه و مسئله ی اراذل و بی عرضگیه پلیس و قوه ی قضاییه یه چی دیگه و مربوط به امنیته............پس اگر سوادشو نداری در مورد چیزی حرف نزن که مملکت هرچی می خوره از حرف زدن بی سواداست
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    پلیس با فرهنگ و هنر باید تربیت کنیم و بودجه زیاد میخواهد که نمیدیم
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    اقا نظر نده....مگه مجبوری......همینجوریش سر جایه پارک ماشین با دست خالی هم دیگه رو می کشیم حالا فکر کن همه مسلح بشن........می شه جنگ جهانی سوم و چهارم با هم
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    كافي بود اين پيرمرد وصل به دوستان و آقايان بود. آن وقت مي گفتم تو گوني ميگرفتنشون يا نه
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    نیرویه انتظامی با صلابت بود.........تا اونجایی که ما دیدیم نیرویه انتظامی با وجود همه ی لباسای ضده ضربه و موتورای انچنانی همیشه عقب می ایستاد و این بسیج بود که کار می کرد............البته چند باری هم مستقیما درگیر شد که نتیجش این شد یه بار 15 نفرشون رو با تجهیزات کامل ...
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    چرت نگو
  • یار غریب ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    میشه اینقدر مزخرف نگی ؟ فتنه چه ربطی به عملکرد نیرو انتظامی تو بخش های دیگه داره ؟ توی مهد مناطقی وجود داره که حتی نیرو انتظامی نزدیک اونجا هم نمی شه و همه چیز روی دو بسیجای اونجا می افته
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    اربعين سال پيش عموى من ، حاج محمدرضا نيكنام را كه تمام بازار لوازم التحرير تهران او را ميشناختند، صبح زود در حالى كه داشت ميرفت روضه ماشين زد به ايشان و پرتش كرد توى جوب و فرار كرد و ايشان از دنيا رفت.
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    خدا رحمتش کند، اما منظور شما از بیان این مطلب در اینجا چیست؟
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    فقط اعدام
  • ميثم ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    اگر اين بنده خدا يكي از افراد مرتبط با جريانهاي تريبون دار بود، نمي دانيد چه غوغايي به پا بود. ضرب و شتم مذكور امروز تيتر يك روزنامه شرق و اعتماد و ... بود همه سايت ها جنجال به پا مي كردند تقاضاي تحقيق از وزارت اطلاعات مي شد و ...
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    خدایا اون کسی که این کار رو کرده نصیب ما بفرما !
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    اعدام چیه ؟ باید مث تکفیری ها مثله شون کرد تا کسی جرئت نکنه ازین ... ها بخوره
  • دکتر24 خردادی ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    خوب خجالت بکش کدوم وجدان پاکیه که از دیدن این پیرمرد در این حال زجر نکشه ؟ توهمون اندازه هم پاکی نداری به جای ابراز تاسف ساده عقرب وار نیش می زنی معتادا ایشون رو یه این روز انداختن .بی نوا چرا داری از آب گل آلوده ماهی می گیری ؟ تواگه ولایی هستی مگه پیام سخنان دیروز آقا رودرک نکردی ؟ همین کارهاست که ....
  • حسن ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    بچه بابام نباشم كه پير مرد سيد اولاد زهرا رو اينطوري بزنن من واسطم نگا كنم
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    خدا لعنت کنه ضاربین رو واقعا باید مسئولین رسیدگی کنن اولین برخورد هم باید با مسئولین امنیتی اون محل بشه
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    یعنی چطور؟؟؟!!!
  • سیدرضاحسینی ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    سلام. ازموقعی که سرهنگ حجت نیک مرام به مشهدمقدس آمدند، الحمدلله وضع خیلی خوب شده، درمنطقه طلابريا، پیچ تلگرد و آخرعلامه طباطبایی قبلا خیلی مشکلات داشتیم اما دراین دوسه ماه گشتی های پلیس زیادشده و گشت موتوری هم لحظه به لحظه مراقب اوضاع هست. چندبار با عوامل گشت موتوری که درجه داران جوان بودند صحبت کردم و مشخص بود برای رفع معضل ناامنی و شرارت انگیزه دارند. خداراشکر، کاش همیشه همینطورباشد.
  • علیرضا ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    برای خود من یک قضیه ضرب و شتم به وجود اومد. قبلش از پلیس و دادسرا کلی میترسیدم اما بعدش که حکم نهایی اومد و دیدم چقدر ضعیف عمل میکنن از قاضی هم دیگه ترسی ندارم. چون میدونم فشل هستند. حالا حساب کنید اراذل و اوباش چقدر از سیستم قضایی و پلیس میترسن
  • حسین ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    پلیس از بیت المال حقوق میگیره و نمی تونه از مسولیت شانه خالی کنه و باید به افکار عمومی جواب بده . ضمنا قصور در انجام وظیفه هیچ ربطی به کمی بودجه ی نیروی انتظامی ندارد.
  • اسمال ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    یک خلافکار را 20 بار می گیرند و 200 بار ازادش می کنند .
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    نيروي انتظامي منطقه يك فرمانده باعرضه مثل سرهنگ بختك ميخواد كه يك تنه 50 نفر رذل رو حريف بود وهرجا پا ميگذاشت اراذل واوباش شبها از ترسش كابوس ميديدند.
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    چند سال پیش خانه ی همسایه ما را دزد زده بود و همون لحظه که دزد داخل خونه بود صاحب خونه رسید بعد زنگ زد پلیس. بخاطر خطرات جانی وارد خونه نشد بنده هم همون لحظه که صاحب خونه آمد آنجا بودم خلاصه زنگ زدیم پلیس تقریبا 20 دقیقه دیگه آمد اون هم چه آمدنی ...... ما خودمون اقدام کردیم .........بگذریم.
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    شما اشتباه وافری کردید که برای بر ه نخوردن صحنه برای مداوا نبردید بیمارستان و در من زل نگاه داشتید شاید زودتر می بردید به تر مدوا صورت می گ یرفتن
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    خدائی کلانتری ها دوغ و دوشاب برایشان یکی شده و چندان تمایلی به پیگیری امورات مردم نشان نمیدهند و متاسفانه در بعضی موارد طوری عمل میکنند که ادم تصور میکند اینها در قبال چیری با خلافکارها شریک هستند !! میروی شکایت میکنی به زور میاوریشان منطقه جرم و میبینند و میروند حاجی کجا مکه ؟؟؟؟؟
  • سعید ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    اسم اینومن می زارم فقرفرهنگی درجامعه مثلا" تمدن ایران که بقولی بیشتراز2500سال قدمت دارد بعدبایداینجوری باما رفتارشودپس داعشیان زمان هرجایی می توانندباشند
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    اقا محله های وسط شهر مثل مولوی و دروازه غار افتضاحه از شیوع مواد مخدر
  • علی ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    اگه تمامی پرسنل کلانتر محل از خجالت بمیرن جا داره.
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    مشکلی نیست دل آرامیم.................!!!!!!!!!!!
  • مشتری ثابت ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    ای بابا دیروز یک نفر تو محله ما فحاشی میکرد گشت پلیس که رسید بی اعتنا از کنارش رد شد انگار نه انگار که داره در نظم عمومی اخلال وارد میکنه
  • سید ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    شما چیکار دارید که این بنده خدا با حاجی آقا حق شناسو.......چه رابطه ای داشتند بنده خدا پلیس 110و امساله ...بعضیی از این پلیسها که خودشان می ترسند .برند جلوی این افراد را بگیرند بنده خداه را اگر می گشتند هم اینها بی خیال به نظرم باید این نیروها را اموزش داد
  • مهدی 90085 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    بازم این مرد خدا اعتباری داشته که موضوع رسانه ای شده ولی ما......؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • amir ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    خاک بر سر بیشعورتون بکنن با این عکساتوون
  • مهدی 90085 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    جناب کارت تا حالا به کلانتری نیفتاده صدات از جای گرم در میاد
  • ناشناس ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    دوربین ها خوب جریمه می کنند !؟
  • محمد ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    حالا خوبه اداره اگاهی دو قدم فاصله داره :-)
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    واقعا شدت ضرب وشتم یک پیرمرد به فرض اگر حرف ناحقی هم زده باشه دل انسان رو بدردمیاره
  • مرتضی ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    انا لله و انا الیه راجعون
  • نگار ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    برخی پلیسها فقط تو سریالها خیلی وظیفه شناسند
  • مهدی ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    جای بسیج رو نمی تونن پر کنن.حیف که این قدرت داره به فراموشی سپرده میشه اما بسیج همیشه آمادس برای انقلاب و مردم خدمت کنه.
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    ما که تو محدوده کلانتری 100ملت هستیم....!!! به افتخارش....
  • رضوی ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    توی فیلمهای داعش یه پیرمرد صد ساله رو میکشن .اونا لاقل میکن تو کافری بعد میکشن .اینجا یه پیرمرد ضعیف را به خاطر دوزار می خوان بکشن.
  • mohammad ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    فکر نکنم کار معتادا باشه کار مشروبخوراست.چرا هرکاری شد پای معتادارو وسط میکشین زورتون بکس دیگه نمیرسه
  • هستی ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    باید به حاجی کمک میکردند نه اینکه او را کتک بزنند
  • ابوذر ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    عملکرد نیروی انتظامی در فتنه 88 بر علیه چهار تا جوون مو سیخ سیخی معمولی بود که مثلا سعی می کردند تظاهرات سکوت برگذار کنند و شعارهای روشن فکری بدن! داستان ارازل و اوباش یه چیز دیگه است. کار بچه های نیروی انتظامی هم خدایی سخته.
  • رضا ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    گور پدر این نیروی انتظامی . امنیت محلات را به خود بسیجیها بسپارید .
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    ان شاء الله مادرش که حضرت زهراست جزای کار همین اراذل و اوباش رو بده ....
  • محسن ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    اون موقع میگن چرا اعدام میکنید... دوتا از اینا رو اعدام کنند دیگه این اتفاق ها نمی افته . الکی که نیست امنیت و جون مسلمین که داره به دست 4 تا لا مذهب خراب میشه
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    حسین آقا بی انصافی نکن .پدرخودم در حال حاضر 89 سالشه ولی نه اجازه می ده کسی پیشش بمونه نه خونه هیچ کدوم ازبچه هاش میره می گه اگه راحتیه منو می خواد کاری به کارم نداشته باشید.
  • مجید ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    تو این مملکت تا دلت بخواد خلا قانونی داریم و همش هم از بی فرهنگی و بی ایمانی است ، فرهنگ خریدنی نیست بلکه ذاتی است که نبود آن مملکت رو به هرج و مرج و نابسامانی میکشد. خدا به ما رحم کند.
  • مسعود کامنت ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    متاسفانه با دزد و کلاهبردار و زورگوها با ملایم ترین شکل ممکن برخورد میشه.شما که میری شکایت میکنی هزار تا حرف از مامورین و بازجوها میخوری و دیگه خودتم باور میکنی مجرمی اما در عوض این حیوونای کثیف دیگه کلانتری واسشون عادی شده و از هیچ کی حساب نمی برن. خدا نکنه از کسی از اشرار محل شکایت کنی اونوقت باید عواقب بعد از بازگشت غرورآفرین این قسم اشرار رو هم تحمل کنی.البته بسیاری از این اراذل و اوباش شغل فروشندگی و کاسبی پیشه کرده و چه ظلم ها هم از اون طریق به خریدارا که نمی کنند.ته تهش هم بر میگردن میگن مملکت قانون داره ما کلاهبرداریم برو شکایت کن!!!
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    آقای مهدی خودت تنهایی همچین تزی دادی؟؟؟ انسان! همش باید حرف مفت بزنی؟ یعنی دوره بابا محمودت اینا توی فریزر نگه داشتن حالا بیرون اومدن.؟؟
  • حسین ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    متاسفانه نیروی انتظامی تعلل داره این اتفاق برای خودم هم پیش امده دو بار با110 تماس گرفتم نیامدند شکایت به197 کردم ولی متاسفانه هیچ پسر نوجوانم خاطره بدی از نیروی انتظامی گرفت کی باید رسیدگی کند؟
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    دمت گرم کلی خندیدیم
  • ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    استاندار و فرماندار بسیجی تهران نیاز دارد....
  • حاجی ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    این هم نتیجه رفتن سردار رادان هست حیف شد حداقل این اراذل اوباش از دستش در عذاب بودن
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    این که میگن باید در کشور بری کاهش جرم کار فرهنگی بشه مکنظور این نیست که میخوان با آموزش اخلاق به خلافکارا اونا رو اهل کنن. منظور اینه که میخوان در مراکز فرهنگی کار کنن بلکه خلاف دیگه توسط عوام و بیسوادها صورت نگیره و از این ببعد بصورت سازمان یافته و علمی و مافیایی خلاف از قشر دانشگاهی سر بزنه.
  • سما ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام. از حق نگذریم، شما هم بجای برادران نیرو انتظامی باشید و با به خطر انداختن جانتون، جانی ها رو بازداشت کنید و پس از مدت کوتاهی، همان افراد شرور در کوچه خیابان به شما بخندند، دلسرد می شوید!
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    حالا چون به حاج آقا طباطبائي حمله كردند گزارش آنچناني ميدهيد در كشور ما روزي هزاران اتفاق از اين دست مي افته چرا اون موقع دلتون براي مردم نميسوزه
  • ایرانی ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    در شهرک غرب بعد از نیمه شب پولدارها با ماشینهای مدل بالا کثافت کاری می کنند هیچ کس جلو انها را نمی گیرند
  • ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    یه بار سر کوچه خودمون یه دعوا و قمه کشی عجیبی راه افتاده بود هرچقدر زنگ زدن 110 خبری نشد که نشد تا اینکه اینقدر دعوا کردن که خودشون خسته شدن رفتن! فقط التهابش موند برای اهل محل. تازه بعد اتمام کار هم خبری از پلیس نشد. نمیدونم پرسنل ندارن یا مفت خوری میکنن. نیدونم!!!!!!!!
  • ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    اونوقتي كه بايد جلو فساد فرهنگي دولتهاي هاشمي و خاتمي و تاحدودي هم اين آ خر ي را ميگرفتيم، نگرفتيم اين هم از نتايجشه
  • ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    نيروي انتظامي قوه قضائيه تشکر تشکر
  • علی ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    چه جورب دلشون اومده این پیرمردو بزنن اینا دیگه کی هستن،صد رحمت به داعش بی شرفا
  • مهدی ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    انصافا باید اراذل رو گیرشون بیارند مسئولین قضایی و انتظامی و بدون هیچ توجیهی اعدامشون کنن بابا اینا دیگه با همین رأفت اسلامی شورش رو در آوردن غیرتمون کجا رفته بسه دیگه این همه آزادی عمل به خلافکار و مضروب شدن مظلوم آنهم بی گناه خلیلی یه مورد حاج آقا یه مورد و دیگر موارد که حتما بهتر میدونن خودشون چند نفر اعدام بشن دیگه کسی جرأت نمیکنه رضا خانی و قلدری عمل کنه....
  • ابی ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    خیلی نا مردیه خیلی حرمت موی سپید این مرد باید رعایت میشد.
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    می بخور ، منبر بسوزان، مردم آزاری مکن. تو هم با ماشین مدل پایین هر کاری که به حقوق دیگران تجاوز نشود بکن. فقط از دیوار مردم بالا نرو، جان کسی را تهدید نکن و به ناموس مردم به چشم بد نگاه نکن.
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    حرمت کدام است؟ حریم چیست؟ این واژه ها از فرهنگ برمیخیزند و بر فرهنگ می نشینند. و فرهنگ فقط و فقط با ارزش نهادن به انسان شکل میگیرد.
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    آقا مهدی این چه حرفیه! انسان، باید با این حرف زدنت برینی همش!؟
  • ناشناس ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    حالا خوبه حاج اقا با طلاب در ارتباط بوده اگه ادم معمولی بود که دیگه فاتحه..........
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    واقعن بیچاره پیرمرد مظلوم....
  • محمد ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    صدا وسیما هم که خواب من این خبر را تازه اینجا دیدیم
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    مردمی که حریم سلطان ببینن دیگه حرمت هیچی رو نگه نمیدارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس