سندی که مشاهده می کنید، نخستین برگ از پرونده‌ی پرسنلی ایشان است، که به خط خودشان پرشده و حاوی اطلاعات جالبی از آن سردارِ افتخار آفرین است

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «احمد متوسلیان» به تاریخ 15 فروردین 1332 شمسی در تهران متولد و 29 سال بعد ، به تاریخ 14 تیر ماه سال 1361 شمسی در بیروت ، توسط هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی(شبهه نظامیانِ مسیحی لبنان، موسوم به «نیروهای لبنانی»(شاخه ی نظامی حزبي فالانژیستِ «کتائب»)) ربوده شد و تا کنون از سرنوشت او و هم‌راهانش(سید محسن موسوی، کاظم اخوان، تقی رستگار مقدم) هیچ خبری به دست نیامده است .
حاج احمد چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران پیوست و نامش در فهرست پاسدارانِ «پادگان ولی عصر(صلوات الله علیه)» به ثبت رسید.
 وی در زمستان سال 1358 ، به درخواست شهید محمد بروجردی عازم کردستان شد و مدتی بعد فرمان‌دهی سپاهِ ناحیه‌ی شهرستان «مریوان» به ایشان محول گردید.
«حاج احمد متوسلیان» تا دو سال فرماندهی «سپاه مریوان» را بر عهده داشت و در زمستان سال 1360 شمسی، مامور به تاسیس «تیپ 27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه)»  گردیده و از جبهه ی غرب به جبهه جنوب عازم شد.
«متوسلیان»، در اواخر اسفند ماه 1360 و فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال 1361، فرمان‌دهی اصلی‌ترین یگان  پیاده‌ی «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» را بر عهده داشت.
پس از آزادی «خرمشهر» در عملیات «الی بیت المقدس»، بخشی از «تیپ 27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه)» مامور شد، برای کمک رسانی به ملت مظلوم لبنان در برابر اشغال‌گران صهیونیست، عازم به سوریه شوند. به این ترتیب، «احمد متوسلیان» به میعادگاه خود با هم رزمان شهیدش پای گذاشت و شد آن چه شد.
سندی که مشاهده می کنید، نخستین برگ از پرونده‌ی پرسنلی «احمد متوسلیان» در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، که به خط خود ایشان پرشده و حاوی اطلاعات جالبی از آن سردارِ کفرستیز است:

عکس / اولین برگ از پرونده ژنرالِ ربوده شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرهادجعفری ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    ایشاللا که زنده باشه برگرده ایران بریم پابوسیش
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    حاج احمد از خداوند خواسته بود كه به دست شقي ترين افراد روي كره زمين يعني صهيونيست ها به شهادت برسد (كتاب هم پايه صاعقه)
  • ابوالفضل ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    خیلی شتری که منفی دادی
  • بابک ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    سلام صلوات بر پیامبر (صلوات الله علیه و آله) به صورت ناقص ذکر شده است این بار دومی است که من این مطلب را در دو نوشته می بینم و تذکر میدم باید بیشتر دقت کنید.
  • یاالوالفضل ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    بابک راست میگن ، چراصلواتها نصفه است ؟ ترس اینو دارم که این نوع صلوات فرستادن نهادینه بشه و دوباره ائمه (ع) مظلومترازهمیشه واقع شوند . درضمن باشقاوتی که ازصهیونیستهاسراغ دارم بعیدمیدونم این عزیزهمیشه زنده روزنده نگه داشته باشن .
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    یقین دارم که نظر بنده رو منتشر نخواهید کرد اما بگذارید حقیقتی رو از زبان یکی از مسوولان ارشد وزارت خارجه به شما بگم. حاج احمد و دوستانش رو فالانژها تیرباران کردند و پیکر مطهرش رو انداختند در چاه. eبعد از مدتی eسفیر وقت ایران در بیروت اجساد رو پیدا و تایید کرد اما نظام جمهوری اسلامی برای فشار به اسراییل ادعای زنده بودن و اسارت ایشان و دوستان شهیدش رو مطرح کرد تا بتونیم از امریکا و اسراییل امتیاز بگیریم. این خبر دقیق و موثق است.
  • گمنام ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    برادر/خواهر ناشناس شما ميگين من حرف شما رو قبول كنم يا سيد حسن نصرالله؟؟؟؟ ايشون ميگن زنده هستن....!!!!!!!!!
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    دیدی که منتشر کرد چون چرت وپرت گفتی
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    منبع شما سولاخ است قربان. اگر هم این برادران کشته شده باشند داستان این که شما گفتی نیست
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    نه عزیزم همه زنده اند اسرائیل زرنگتر از این حرفهاست
  • یزدانی ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    من اشتباها مثبت دادم عذرخواهی می کنم به شدت با نظر ناشناس مخالفم .
  • هادی ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    ناشناس عزیز دوست و هموطن عزیز یه توصیه دارم . لطفا افطار را سبک تر میل کنید. فشار زیاد به معده با عث خوابهای پریشان و آشفته میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس