کد خبر 32423
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۹

فرهاد کاظمي از بازگشت خود به ليگ برتر فوتبال در فصل آينده خبر داد.

فرهاد کاظمي در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبري فارس «توانا»، در مورد بازگشتش به فوتبال گفت: چند پيشنهاد از تيم‌هاي دسته اولي داشتم که ترجيح دادم از بين آنها کاوه را انتخاب کنم. در حال حاضر فقط کاوه از تهران در ليگ دسته اول باقي مانده است و بر خودم تکليف ديدم تا براي حفظ اين تيم، هدايت کاوه را برعهده بگيرم. براي قراردادم هم هيچ بحث مالي مطرح نشد و فقط براي اينکه از فوتبال دور نباشم اين شرايط را پذيرفتم.
وي در مورد اينکه با توجه به نتايج خوب کاوه و حضور اين تيم در بين تيم‌هاي صدرنشين گروه يک ليگ دسته اول، آيا هدف‌گذاري براي صعود اين تيم به ليگ برتر انجام شده است؛ گفت: کار سختي است، اما با تلاش و کوششي که به کار مي‌بنديم، هيچگاه اميدمان را براي ادامه کار از دست نمي‌دهيم. با توانمندي که نزد بازيکنان کاوه ديده‌ام با چند جابجايي در ترکيب تيم، امکان وقوع اتفاقات خوشايند در آينده وجود دارد.
سرمربي کاوه افزود: اگر مربي شهداي جواديه هم شوم، در صدد اين هستم که تيمم را قهرمان کنم و به هيچ وجه به دنبال بهانه‌جويي و ... نيستم. در حال حاضر هم همين تفکر را با کاوه دنبال مي کنم. اين شکل کار من است و با هر تيمي که باشم، آن را اجرا خواهم کرد.
کاظمي با بيان اينکه مبلغ قرارداد بازيکنان کاوه بسيار ناچيز است، تأکيد کرد: صحبت‌هايي با مديريت مجموعه در مورد بحث يادگيري انجام شده است، چرا که کاوه با بودجه کمي که دارد در بحث يارگيري ضعيف عمل کرده است.
سرمربي جديد کاوه در مورد حواشي انتهاي فصل ليگ دسته اول؛ اظهار داشت: اگر مي‌خواهيم اين حواشي برطرف شود، فدراسيون فوتبال بايد نظارتش را بيشتر کند. در حال حاضر نمي‌توانم وجود چنين حواشي در ليگ دسته اول را تأييد يا تکذيب کنم، اما مطمئن باشيد اگر در آينده موارد مشکوکي ببينم، در موردش به طور حتم صحبت خواهم کرد.
وي ادامه داد: هر فردي در مورد اين حواشي اطلاعات دارد و آن را براي فدراسيون بازگو کند، به اندازه 50 سال به فوتبال اين مملکت خدمت کرده است. فوتبالي که روز به روز در حال عقب‌گرد است، بايد با افشاي حقايق جلوي پسرفتش را گرفت. اين موضوع که برخي مي‌گويند بعداً پشت پرده را مي‌گويم، هيچ دردي از فوتبال‌مان دوا نمي‌شود.
کاظمي يادآور شد: چنين مسائلي سابق در ليگ دسته اول وجود داشت، اما در حال حاضر نمي‌توانم به کسي تهمت بزنم.
وي در پاسخ به اين سؤال که چه زماني به ليگ برتر بازخواهد گشت، گفت: براي سال آينده هدايت يک تيم ليگ برتري را برعهده مي‌گيرم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس