کد خبر 323395
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹

جانشین فرمانده کل سپاه طراوت و شادابی، برخورداری از دانش فنی و آشنایی با استانداردها را از ویژگی های ماموریت سپاه حفاظت عنوان کرد و گفت: در عین حال که جدیت در ماموریت حرفه ای باید مورد توجه قرار بگیرد، اخلاق دینی و تواضع در عمل نیز می تواند ماموریت را کامل کند.

به گزارش مشرق،  سردار «حسین سلامی» در جمع کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی اعتقادی و آرمانی یاد کرد.

وی افزود: رسالت پاسداری یک کل واحد است و هر عمل تاکتیکی و تکنیکی می بایست در چارچوب معنویت و ارزش های دینی صورت پذیرد.

سردار سلامی ویژگی مهم سپاه را جنبه ارزشی، معنوی، انقلابی و اخلاص در کار توصیف و تصریح کرد: نمونه بارز این شاخصه ها را می توان در نیروهای سپاه حفاظت هواپیمایی یافت.

جانشین فرمانده کل سپاه خطاب به پرسنل سپاه حفاظت گفت: شما در عرصه ای به انجام ماموریت می پردازید که بیشترین ارتباط را با تمام اقشار، نخبگان، سرمایه گذاران و مسئولین در سطح مختلف دارید و کوچک ترین اعمال شما در ماموریتها، می تواند بازتاب وسیعی داشته باشد.

سردار سلامی شادابی و طراوت، تازه نفس بودن، برخورداری از دانش فنی و آشنایی با استانداردها را از ویژگی های ماموریت سپاه حفاظت عنوان و خاطر نشان کرد: در عین حال که جدیت در ماموریت حرفه ای شما باید مورد توجه قرار بگیرد اخلاق دینی و تواضع در عمل نیز می تواند ماموریت را کامل کند.

وی افزود: بدانید که در گیتها تنها وظیفه بازرسی را بر عهده ندارید ،بلکه اعتبار بخشی و حفظ هویت انقلاب اسلامی نیز در این مامویت ها دنبال می شود.

وی ماموریت پرسنل حفاظت هواپیمایی را ماموریتی سخت و حساس برشمرد و تاکید کرد: آراستگی به نور معنویت می بایست در همگان جلوه گر شود، ظاهر افراد از باطن آنها سرچشمه می گیرد که باید با برنامه های معنوی همچون طرح رمضان و برگزاری جلسات قرآنی معنویت تقویت شود.
منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس