کد خبر 322343
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

نام نویسی بیمه تکمیلی درمان ویژه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان کشور از روز سه شنبه مورخ 10 تیرماه آغاز می گردد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در راستای نیل به اهداف نوین صندوق اعتباری هنر و نیز اهمیت و نگاه ویژه به مقوله بهداشت و سلامت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه بیمه تکمیلی می شوند.
 
اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه که متقاضی ثبت نام بیمه تکمیلی این صندوق هستند می توانند به صورت آنلاین و از طریق سایت اینترنتی سازمان به نشانی http://honarcredit.ir/ ثبت نام خود را انجام دهد.
 
براساس گزارش صندوق حمایت از اهالی فرهنگ و رسانه، اعضای صندوق با پرداخت بیش از نیمی از حق بیمه مشمول بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی درمان می شوند و ما بقی هزینه بر عهده صندوق خواهد بود.
 
صندوق حمایت از اهالی فرهنگ و رسانه زیر مجموعه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی است .
 
بر این اساس تنها اعضاء صندوق و یا کسانی که از طریق این صندوق تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند مجاز به استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی هستند، با این وجود متقاضیانی که شرایط لازم برای عضویت را نیز دارند در صورت طی مراحل عضویت قبل از ثبت نام، می توانند از این خدمات استفاده کنند.
 
اعضای این صندوق در سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی صندوق نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام کنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: بازار خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس