کد خبر 322002
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲

مدیرعامل سازمان میادین در بیست یکمین جلسه نظارت دوره از از میدان جلال آل احمد و بازارهای تابعه آن اقدامات و تهمیدات این سازمان را در طرح ضیافت اعلام کرد.

 به گزارش مشرق، سید احمد صفوی درباره اقدامات این سازمان در ماه مبارک رمضان، گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با تشکیل ستادی متشکل از مدیران مسئول، برنامه‌هایی را برای ماه مبارک رمضان تدوین کرد که این برنامه‌ها در ۵ محور اجرا خواهند شد.

صفوی گفت: این برنامه‌ها شامل توسعه و ارتقا کمی و کیفی خدمات به شهروندان، تشدید کنترل و نظارتهای کیفی، بهداشتی و کمی ، بازپیرایی، آراستگی، آذین‌بندی محیطی و تغییر چهره میادین و بازارها متناسب با این ایام، امور فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، جهت گسترش فضای معنوی و روحانی و ترویجی و اطلاع رسانی متناسب با ایام این ماه مبارک و نیز ارائه تسهیلات و خدمات به کارگران فعال در میادین و بازارها است.

مدیرعامل سازمان میادین همچنین یادآور شد: در این دوره با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی اقدامات گسترده‌تری نسبت به سالهای اخیر انجام گرفته که از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح نسیم بهشت اشاره کرد که با استقرار مبلغین فرهنگی در میادین و بازارها انجام می‌پذیرد. همچنین نمازخانه های میادین و بازارها به منظور استفاده شهروندان بهسازی شده است. اجرای طرح ( ۱۵ شب ۱۵ میدان ) نیز از دیگر اقدامات فرهنگی سازمان میادین برشمرده می شود که بر اساس این طرح در ۱۵ شب ضیافت افطاری برای کارگران غرف برگزار می شود.

وی همچنین اعلام کرد: از دیگر اقدامات سازمان میادین در ایام ماه مبارک رمضان می‌توان به اجرای طرح تخفیف محصولات، طرح تامین و توزیع اقلام قیمت تعادلی ( نظیر انواع کالای اساسی، گوشت قرمز، گوشت مرغ و...)، اختصاص اماکنی جهت فعالسازی موقت در فعالیت‌ها و کاربری‌هایی که مصادف با اوج تقاضا در این ایام می باشد ( نظیر خرما، سبزی پاک، کالای اساسی، عسل، تخم مرغ، آش، حلیم، زولبیا و بامیه) و هماهنگی به منظور تامین به موقع و کافی مایحتاج سبد کالای مصرفی شهروندان اشاره کرد.

صفوی همچنین درباره اعمال تخفیفات محصولات در این ایام گفت: سازمان میادین میوه و تره بار به منظور ارائه تسهیلات بیشتر و ارتقاء سطح خدمات جهت عرضه مایحتاج مورد نیاز شهروندان اقدام به اعمال تخفیف ۱۵ درصدی خرما، تخفیف ۱۰ درصدی محصولات و فرآورده های لبنی، عسل، رشته، ماکارونی، ورمشیل و سوپ آماده، انواع شربت، آبمیوه و نوشابه گازدار ، تخفیف ۸ درصدی برنج، چای بسته‌بندی، کمپوت و کنسرو و تخفیف حداقل ۲۰ درصدی آب معدنی و آب آشامیدنی کرده است. این تخفیفات بمناسبت ماه مبارک رمضان اعمال شده که از چهارم تیر تا ۳۰ تیرماه در تمامی میادین و بازارهای این سازمان اجرا می‌شود.

منبع: جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس