جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران در چند سال اخیر چند جنگ جهانی را اداره کرده است، گفت: خوشبختانه ملت ایران توانسته با تکیه بر منویات و تدابیر رهبر حکیم انقلاب و حضور مردم، در همه صحنه‌ها پیروز شود.

ملت ایران در چند سال اخیر چند جنگ جهانی را اداره کرده استبه گزارش مشرق، سردار حسین سلامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل لرستان اظهار داشت: شیعه و سنی عراق به یک قدرت بزرگ علیه آمریکا و استکبار تبدیل می‌شوند.

وی عنوان داشت: مردم عراق به این نتیجه رسیدند که باید به قدرت درونی خود تکیه کنند و آمریکا تکیه‌گاه خوبی برای آنها نیست.

* عراق شروع به نوسازی ارتش خود کرده است

سلامی با اشاره به اینکه عراق شروع به نوسازی ارتش خود کرده است ادامه داد: نخستین برکت حضور دشمنان در عراق تحولی است که در عراق اتفاق افتاده به گونه‌ای که شیعه و سنی به فکر این افتاده‌اند که باید به یک قدرت بزرگ علیه دشمنان تبدیل شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: آمریکا کوچک شده است و البته در مقابل قدرتی که به خداوند تکیه کند نمی‌تواند پیروز شود همین افراد پس از مدتی به یک طوفان علیه آنها تبدیل می‌شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: در نهایت همین مردم عراق آفتی علیه منافع آمریکایی می‌شوند زیرا مستکبران آنقدر فاقد تدبیر و عقل راهبردی هستند که در آینده قدرت انباشته در سرزمین‌های مختلف منافع خودشان را به خطر می‌اندازد.

سلامی یادآور شد: دشمنان برای مسلمانان شأنی جز عقب‌ماندگی، وابستگی به دیگران، فقر و فساد قائل نیستند اما اسلام برای مسلمانان عزت، آزادگی، کرامت، شرف، رفاه اجتماعی و عدالت قائل است.

وی گفت: دنیای استکبار با همه ماهواره‌هایی که شبانه‌روز بر خانه‌ها و ذهن‌های مردم می‌تابد به دنبال این است که مسلمانان را پوچ کند و از این راه از سایت‌ها، نشریات، کارگردان‌های زبردست به کار می‌برد تا به جنگ با وحی، اسلام، قرآن و مسلمانان بپردازد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: تکفیری‌ها و وهابی‌ها ساخته دست انگلیسی‌ها هستند بنابراین دشمنان همه تلاش خود را به کار می‌برند تا فرصت حاکمیت در شئون مسلمانان را پیدا کنند.

* دشمنان آخرین مشعل‌های خود را برافروختند

سلامی با اشاره به اینکه دشمنان آخرین مشعل‌های خود را بر افروخته‌اند گفت: به فضل الهی این مکر سیاه دامن خود آنها را می‌گیرد زیرا ما تجربه داریم که دشمنان هر آتشی را بر می‌افروزند دامن‌گیر خودشان می‌شود به صورتی که زمانی صدام را علیه ایران تجهیز کردند و بعدها همین صدام علیه آمریکایی‌ها بلند شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسلمانان بیدار هستند و دارای ایمان حقیقی، آگاهی، هوشمندی، بصیرت دینی، حس آزادی‌طلبی، استقلال‌خواهی و ... هستند و با جوشش و حرکتی که داشته‌اند انقلاب را به وجود آورده‌اند.

وی ادامه داد: مردم ایران توانستند به تدریج ارکان تسلط سیاسی استعمار را در هم بریزند و عمودهای مستحکم و متنوعی که برای تسلط سیاسی خود بر ملت برافراشته بودند با ظهور انقلاب اسلامی در هم فرو ریزند.

سلامی تصریح کرد: امام با انقلاب خود و ملت با تبعیت از امام ستون محکمی که دشمنان علیه ایران درست کرده بودند را در هم فرو ریخت و از آن روز به بعد نبرد علیه این قدرت جدید توسط دنیای استکبار آغاز شده است و آمریکا، شوروی، اسرائیل و ... همه تلاش خود را علیه این انقلاب به کار گرفتند و در نبرد با انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

* ملت ایران در چند سال اخیر چند جنگ جهانی را اداره کرده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس تحریم‌های اقتصادی جهانی بدون پایان، تهاجم فرهنگی که دستگاه‌های قدرتمند استکبار علیه ایران به کار گرفته‌اند توانسته است چند جنگ جهانی را اداره کند، گفت: خوشبختانه ملت ایران توانسته با تکیه بر منویات و تدابیر مقام معظم رهبری و حضور مردم در همه صحنه‌ها پیروز شود.

این مسئول افزود: دشمنان همواره می‌خواهند غارتگر ثروت‌های مادی و معنوی جهان اسلام باشند تا موتور محرک تمدن رو به زوال خود را دوباره به حرکت در بیاورند و این یک آرمان واقعی در ذهن نظریه‌پردازان و دولتمردان دستگاه سلطه جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: پایه‌های استعمارگران در دنیای اسلام و کشورهای مسلمان توسط یورش مردان مسلمان در هم فرو ریخته است و نابودی آمریکا در 8 سال دفاع مقدس که بیشتر یک افسانه برای مردم بود به واقعیت پیوست بنابراین دشمنان باید بدانند ملت ایران از هر زمانی هوشیارتر هستند و دست در دست هم تا آخرین قطره خون خود در مقابل مستکبران و دشمنان ایستادگی می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس