کد خبر 321256
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

علی دارابی در جلسه شورای مدیران شبکه‌های سیما، حکم مدیر شبکه افق، شانزدهمین شبکه سیما را ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، با حکم معاون رییس رسانه ملی در امور سیما، سید جواد رمضان نژاد به عنوان مدیر شبکه افق معرفی شد.
 
دارابی رمضان نژاد را از نسل مدیران متدین جوان خوش فکر و با سواد رسانه ملی و از رویش‌های حاصل از برکات این نظام دانست.
 
وی شبکه افق را شبکه‌ای فرهنگی دانست که در راستای تنوع و تکثر رسانه‌ای و توجه بایسته به تخصصی شدن شبکه‌ها در حوزه تخصصی «انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بیداری اسلامی و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» اقدام به تأمین، تولید و پخش برنامه در ساختارهای مختلف خواهد کرد.
 
دارابی با اشاره به اینکه معاونت سیما گفتمان انقلاب اسلامی را در صدر اولویت‌های خود جای داده است، افزود: با شکل‌گیری نسل دوم شبکه‌ها (شبکه‌های تخصصی) که عمدتاً موضوع محور هستنند این شبکه‌ها اهتمام اصلی خود را اشاعه، ترویج، تبیین، نهادینه کردن و تثبیت گفتمان انقلاب اسلامی مبذول خواهد کرد.
 
معاون سیما از رمضان نژاد خواست شبکه افق را مرکزی برای همکاری و مشارکت نیروهای حزب اللهی جوان، با انگیزه و مستعد در تولید برنامه‌ها قرار دهد و بر این اساس شناسایی ظرفیت‌ها، استعدادها و رویش‌های انقلاب اسلامی و جذب و به کارگیری آنها در اولیت کاری خود قرار دهید.
 
وی افزود: شبکه افق باید توانایی کادرسازی حرفه‌ای برای تولید برنامه‌هایی در تراز انقلاب اسلامی را در سپهر راهبردهای خود قرار دهد.
 
ماموریت مرکز صبا و سیما فیلم برای همکاری با شبکه افق
 
دارابی ادامه داد: شبکه افق باید عالمانه، حرفه‌ای مستند، باورپذیر و هنرمندانه به روایت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بپردازد، در برابر تحریفات انقلاب روشنگری کند و دشمن شناسی و دوست شناسی را در اولویت‌های خود قرار دهد. در تولید فیلم و سریال، پویانمایی (انیمیشن)، مستند، گفتگومحور، ترکیبی و به خصوص در مناسبت‌ها باید حرف‌های نو با طرح و فرم جذاب برای مخاطبان ارائه کند. مرکز صبا و سیما فیلم برای تحقق این مهم مأموریت مضاعف برای همکاری دارند.
 
وی افزود: ارائه برنامه‌هایی نو، بدیع و مبتکرانه در حوزه سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی از دیگر اولویت های افق است.
 
معاون سیما با اشاره به اینکه برنامه‌های این شبکه هم تولیدی و هم تأمینی خواهد بود گفت: در حال حاضر برنامه‌های این شبکه یک ساعته و در طول ماه مبارک رمضان به دو ساعت در روز افزایش خواهد یافت.
 
دارابی از مدیران شبکه های سیما خواست همکاری جدی و مناسبی با شبکه افق داشته باشد.
 
وی به طور خاص و ویژه از مرکز صبا و سیما فیلم خواست همکاری مستمری برای تولید فیلم و سریال و نیز انیمیشن‌های انقلاب و دینی داشته باشند.
 
رمضان نژاد کارشناس ارشد علوم ارتباطات است و پیش از این مدیرگروه مستد شبکه چهار سیما، مدیر مرکز آموزشی و پژوهشی شهید آوینی صدا و سیما و رئیس کانون برنامه سازان جوان بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس