رعایت نکردن اصول ایمنی هنگام کار، سقوط ستون فلزی ساختمان در حال ساخت را بر روی پای کارگر جوان در پی داشت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در یک ساختمان در حال ساخت كارگران مشغول بالا كشیدن راه پله فلزی توسط جرثقیل دستی بودند تا دسترسی طبقه دوم و سوم را ممكن سازند كه ناگهان این سازه فلزی سنگین رها شد و بر روی زانوی یكی از كارگران سقوط كرده بود.

سقوط ستون بر روی پای كارگر+تصاویر

براین اساس، شاهدان در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 13:22 امروز آتش نشانان ایستگاه 9 و گروه امداد و نجات 2 را به میدان شهر ری، جنب كلانتری سابق اعزام كرد.

سقوط ستون بر روی پای كارگر+تصاویر

مهدی عیاق فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه گفت: با توجه به در دسترس نبودن شخص و عدم دسترسی به وی، آتش نشانان با استفاده از نردبان دستی به طبقه دوم رفته و عملیات رها سازی وی را اجرا كردند و پس از آتل بندی پای راست مصدوم توسط امدادگران اورژانس، مصدوم 35 ساله با استفاده از خودروی بالابر ایستگاه 9 به سطح خیابان و سپس برای اعزام به مراكز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.
{$sepehr_album_14283}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس