کد خبر 319241
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

سرمربی تیم فوتبال نفت‌تهران گفت: امسال یک هدف خیلی سخت داریم، و آن این است که بتوانیم اتفاق سال گذشته که کسب سهمیه آسیایی بوده را تکرار کنیم.

جای استقلال و‌سپاهان را پر میکنیم
به گزارش مشرق،  علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص شرایط این باشگاه بعد از شروع تمرینات برای حضور در لیگ برتر چهاردهم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.
 
* وضعیت تمرین تیم نفت چطور است؟
 
خدا را شکر وضعیت تمرینات تیم ما خیلی خوب است و با اضافه شدن دارستانی مربی بدنساز به کادرفنی تقریباَ ترکیب کادر درمان کامل شده است. هفتۀ قبل آمادگی برای شروع تمرینات بدنسازی را داشتیم و اکنون هم در هفتۀ اول بدنسازی‌مان هستیم. تمریناتمان خیلی خوب پیش می‌رود بخصوص با امکانات و سخت افزارهایی که باشگاه نفت در اختیار دارد. امکانات تیم واقعاَ خوب و حرفه است و من این امکانات را در حد تیم ملی امید دیدم.
 
* چه برنامه‌ای برای تمرینات تیم تا شروع مسابقات لیگ دارید؟
 
تا شروع مسابقات، ما در بیستمین روز بدنسازی‌مان یک بازی انجام می دهیم. در بیست و هفتمین روز یک بازی دوستانۀ دیگر انجام می‌دهیم که به ترتیب می شود 12تیرماه و 19 تیرماه.سپس یک بازی دیگر در 26 تیرماه خواهیم داشت. بعد از آن در روز سی و چهارم و چهلم بدنسازی‌مان بازی سوم و چهارم دوستانه مان را انجام می‌دهیم. هشت روز قبل از شروع مسابقات روال عادی تمرینات را پیگیری می‌کنیم. در جلسه ای هم که با هیات امناء، مدیریت باشگاه و مدیر فنی و سرپرست تیم داشتیم من درخواست یک اردوی 12 روزه خارج از کشور را ارائه دادم. طوری که در این اردو یک روز رفت، یک روز برگشت و 10 روز تمرین مفید را داشته باشیم و من فکر می‌کنم لازم است که حتماَ ارتفاع سطح محل اردو از ارتفاع مکان تمرین باشگاه و استادیوم تختی و دستگردی بیشتر باشد.
 
* از تیم سال قبل، چند درصدشان حفظ خواهد شد؟
 
به غیر از چهار بازیکنی که از ما جدا شده‌اند (وریا غفوری، رسول نویدکیا، رضا و هادی نوروزی)، تقریباَ تمام بازیکنان فصل پیش را حفظ کرده ایم و سعی می کنیم به هیچ عنوان به استخوان بندی تیممان دست نزنیم و همان روندی را که فصل گذشته داشتیم پیگیری کنیم. اگر هم ریزشی داشته باشیم سعی می‌کنیم بازیکنان جایگزین را از تیم ملی امید انتخاب کنیم.
 
*برای بازیکنانی مثل نوروزی‌ها جایگزینی دارید؟
 
امسال چهار نفر از بازیکانمان را از دست داده‌ایم، در سالی که در سه جام شرکت خواهیم کرد. با جلسه ای که با هیات امناء داشتیم تصمیم بر آن شد که انشاالله بتوانیم جایگزین‌های خوبی برای آنها بگیریم تا امسال را هم به امید خدا با موفقیت پشت سر بگذاریم.
 
*بزرگترین هدف شما در نفت تهران به عنوان سرمربی این تیم چیست؟
 
ما امسال یک هدف خیلی سخت داریم، و آن این است که بتوانیم اتفاق سال گذشته که کسب سهمیه آسیایی بوده را تکرار کنیم. یک نگاه کلی به جام حذفی داریم چون جام حذفی را هم به عنوان یک هدف برای کسب سهمیه می‌بینیم. در کنار اینها، امسال ما به عنوان یک نماینده از کشورمان در رقابت‌های آسیایی حضور داریم. یک مرحله سخت در پلی‌آف داریم و سعی می‌کنیم با عبور از آن در نبود استقلال و سپاهان نمایندۀ خوبی برای کشور عزیزمان باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس