کد خبر 318462
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۹

دومین پروژه بزرگ سینمایی درباره تکفیری‌ها با عنوان «امپراطوری جهنم» توسط فیلمسازان ایرانی کلید می‌خورد.

گروخ فرهنگی مشرق - بعد از فیلم سینمایی سوری «پادشاه شن ها» به کارگردانی «نجدت اسماعیل انزور» بزودی دومین پروژه بزرگ سینمایی جهان درباره تکفیری‌ها با عنوان «امپراطوری جهنم»در ایران آغاز می شود.
 
محمد خزاعی تهیه کننده این فیلم پیش از این «قلاده های طلا» را به عنوان سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در کارنامه دارد در کنار پرویز شیخ طادی که یکی از آثار درخشان ضدصهیونیستی را با عنوان شکارچی شنبه در کارنامه دارد پشت تولید این فیلم قرار دارند.
 
پرویز شیخ طادی کارگردان نام آشنای سینما که پیش از این در «شکارچی شنبه» با نگاهی دقیق و موشکافانه پشت پرده جنایات صهیونیست ها را به تصویر کشیده بود بیش از یک سال است که درگیر ساخت فیلمی با موضوع تکفیری ها شده است.
 
بنابر این گزارش، این فیلم سیاسی بین المللی که پس از فیلم سوری «پادشاه شن‌ها» به کارگردانی «نجدت اسماعیل انزور» در شناساندن عقبه تکفیری‌ها، به گفته پرویز شیخ طادی به ریشه یابی دولتهای حامی تروریست‌های تکفیری و دست‌های پشت پرده آنان خواهد پرداخت، پس از اتمام کار نگارش، هم اکنون در حال رایزنی  برای جذب حمایت و سرمایه گذار است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمّد ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    0 0
    حالا این فیلم اینا رو میخواد بگه عربستان و آمریکا و ترکیه پشت این تکفیریان برای نفاق بین شیعه و سنی اومدن برای کنترل منطقه
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    0 0
    موفق باشی شکار شنبه که عالی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس