تیم ملی فوتبال مکزیک با یک گل برابر شیرهای رام نشدنی به برتری دست یافت تا 3 امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند.

پیروزی‌ شیرین مکزیک برابر کامرون +جدولویژه نامه جام جهانی مشرق - در دومین بازی گروه اول جام جهانی 2014 برزیل امشب از ساعت 20 و 30 دقیقه دو تیم فوتبال مکزیک و کامرون به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با تک گل پرالتا (61) یک بر صفر به سود مکزیک به پایان رسید.

 این دیدار در ورزشگاه داس دوناس در شهر ناتال برگزار شد که بارش باران از قبل بازی و تا پایان مسابقه ادامه داشت. 
در نیمه اول این مسابقه مکزیک عملکرد بهتری از حریف خود داشت. این تیم طی دقایق 11 و 29 توسط دوسانتوس به گل رسید که داور آنها را آفساید اعلام کرد. در دقیقه 16 چوبو موتینگ توانست دروازه مکزیک را باز کند که این گل هم از سوی کمک داور دوم آفساید اعلام شد.

پیروزی‌ شیرین مکزیک برابر کامرون +جدول

پس از این موقعیت بازی کمی آرام‌تر شد و دو تیم سعی می‌کردند با احتیاط بیشتری به دنبال گلزنی باشند. این احتیاط آنقدر ادامه داشت تا اینکه داور سوت پایان بازی را زد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم با همان روند نیمه نخست شروع شد و دو تیم با چاشنی احتیاط سعی در به دست آوردن موقعیت داشتند.

در دقیقه 51 چوپو موتینگ با یک ضربه غافلگیر کننده دروازه مکزیک را تهدید کرد اما اوچائو با واکنش خود او را ناکام گذاشت. 7  دقیقه بعد امبیا  پا به توپ شد و قصد داشت با کارهای تکنیکی از سد دفاع مکزیک بگذرد اما با خطا متوقف شد و کامرون به یک ضربه ایستگاهی دست پیدا کرد. ضربه‌ای که آسو اکوتو به شکل خطرناکی زد و با واکنش دروازه‌بان مکزیک به بیرون رفت. مدافعان مکزیک مقابل کرنر زردپوشان هم مقاومت کردند تا همچنان بازی بدون گل دنبال شود.

پیروزی‌ شیرین مکزیک برابر کامرون +جدول
مکزیکی‌ها در ادامه سعی کردند بازی را در دست بگیرند و در نهایت توانستند در دقیقه 61 قفل دروازه کامرون را این بار با گل سالم بشکنند. مکزیکی‌ها با یک کار ترکیبی حمله کردند و دو سانتوس ابتدا یک ضربه به توپ زد که با واکنش دروازه‌بان کامرون همراه شد اما در برگشت این پرالتا بود که کار را تمام کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت.

این گل تاثیر چندانی بر روند کار کامرونی‌ها نداشت و آنها همچنان با ریتم کندی به دنبال موقعیت‌سازی بودند. بر خلاف آنها اما مکزیکی‌ها  تلاش بیشتری می‌کردند تا وارد زمین حریف شوند و از این طریق هم به موقعیت برای زدن گل‌های بیشتر دست پیدا کنند و هم اینکه از تحت فشار قرار گرفتن از سوی کامرونی‌ها بگریزند.

مکزیکی‌ها همچنان خود را تشنه گل نشان می‌دادند و این باز از سمت چپ دروازه کامرون حرکت کردند اما مقاومت دروازه‌بان زدپوشان منجر به کرنر شدن توپ شد. کرنری که ثمری برای مکزیک نداشت.

پیروزی‌ شیرین مکزیک برابر کامرون +جدول
بازیکنان کامرون چند دقیقه بعد از رهایی از این فشار توانستند بار دیگر چارچوب دروازه مکزیک را از نزدیک ببینند اما حضور آنها در محوطه جریمه حریف بی‌فایده بود و مدافعان مکزیک نگذاشتند اندوخته 3 امتیازی‌شان به باد برود.

کامرونی‌ها با نزدیک شدن به پایان بازی خطر شکست را هر چه بیشتر حس می‌کردند و همین عامل باعث شد تا در دقیقه 86 بازی به قصد جبران حرکتی از سمت چپ دروازه مکزیک انجام دهند اما ضربه آخر آنها با دخالت مدافعان مکزیک به اوت رفت.

در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود مکزیک خاتمه یافت تا این تیم همانند برزیل 3 امتیازی شود.

 جدول رده بندی گروه A
ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 برزیل 1 1 0 0 3 1 2 3
2 مکزیک 1 1 0 0 1 0 1 3
3 کامرون 1 0 0 1 0 1 -1 0
4 کرواسی 1 0 0 1 1 3 -2 0

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس