کد خبر 317379
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳

رسوایی اخلاقی یکی از خبرنگارهای روزنامه‌های مدعی اصلاحات که در جریان فتنه سال ۸۸ از ایران فرار کرد و به کار در رسانه‌های انگلیسی مشغول شد، این روز‌ها بحث برانگیز شده است.

به گزارش مشرق، «مسیح. ع» که با سایت‌های ضدانقلاب و شبکه‌هایی چون «بی بی سی فارسی» و «من و تو» همکاری می‌کند و اخیرا به دستور سازمان تروریستی ام آی ۶ انگلیس، مأمور اجرای یک پروژه ضداخلاقی به نام آزادی‌های یواشکی در فضای مجازی شده بود، چندی پیش به داشتن فساد اخلاقی اعتراف کرده بود. به تازگی نیز برخی سایت‌ها، عکس‌هایی که حاکی از فقدان قید و بند اخلاقی نزد این خبرنگار است را منتشر کرده اند.

گفتنی است، یکی از طرح‌های دولت‌های غربی علیه جمهوری اسلامی ایران، ترویج اباحه‌گری اخلاقی است. این دولت ‌ها که از براندازی نظام جمهوری اسلامی با ترفندهای سیاسی و اقتصادی و نظامی ناامید شده اند، ترویج ابتذال و فساد در جامعه ایران را آخرین راه حل برای تحقق سیاست‌های خود درباره ایران یافته اند. متأسفانه برخی از رسانه‌های مدعی اصلاحات نیز -خواسته یا ناخواسته- به این سیاست دامن می‌زنند.

«مسیح. ع» هنگامی که در روزنامه منسوب به مهدی کروبی فعالیت می‌کرد در تور «ام.آی.‌شش» انگلیس قرار گرفت. این اتفاق به یکی از اعضای شورای سردبیری «اعتماد ملی» گوشزد شد اما واکنشی در پی نداشت. «مسیح.ع» که در میان دوستانش به جوجه اردک زشت مشهور است گاهی با برخی چهره‌های داخل کشور تماس می‌گیرد و اقدام به تخلیه تلفنی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • نا شناس ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    شک نکنید که مسیح ع فقط در نقش یک عروسک خیمه شب بازی داره عمل می کنه و سرنخ دست سرویس های MI6 و ... هست. بی بی سی و من و تو هم نمونه ای از بوق های رسانه ای MI6 هستند.
  • مرتضی ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    تهمت بی عفتی به یک زن توسط مدعیان دین !! دقت کنید : جاسوس بودن ، مزدور بودن ، بی حجاب بودن و ... همه اعمالی زشت است ، اما این قبیل مسایل ناموسی را به راحتی علیه رقیب استفاده نکنید ، جامعه ایران به حد کافی از این بی اخلاقی ها در رنج است ، رسانه ها باید در اصلاح این نقاط ضعف فرهنگی بکوشند ، نه تشدید آن
  • اقاروح اللهء عزیز ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    مگه نخوندی مطلبش در فیسبوک رو؟خودش گفت به روابطش افتخار میکنه چون از روی احساس بوده..ولی خداوند این روابط رو زنا نامیده
  • مرتضی ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    آقا روح الله عزیز ، لطفا از ادعایی که کردید لینک بدید ، چیزی که من دیدم اینه که ایشون بارها تکذیب کرده و حتی گفته از طریق وکیل قراره شکایت کنه ، من در موضع دفاع از ایشون و اقداماتش نیستم ، من میگم در کل باید ریشه این قبیل تهمت پراکنی ها خشک بشه ، چون یه شمشیر دو لبه است . امروز در داخل کشور رسانه های خودی دست بالا رو دارند و تهمتهاشون بیشتر منتشر میشه ، نباید سرمایه اعتماد مردم رئ با این قبیل تهمت پراکنی ها از دست بدیم تا خودشون دروغ و راست رو از هم تفکیک کنن
  • دلواپس ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    جالبه بدونید مسیح به زندانی شدن مدیر یک سایت غیراخلاقی هم اعتراض کرده!!
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    نه اتفاقا خودش تو آزادی های یواشکی تو فیسبوک بارها کثافت کاریاشو. توضیحم داده...
  • یوسف ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    سلام آقا مرتضی! همین الان رفتم اسم مسیح علی نژاد رو تو گوگل جستجو کردم!!! جالبه عکسای ایشون رو با مردای مختلف البته بدون حجاب دیدم!!!؟؟؟؟ خودش اینقدر که شما براش دل می سوزونی به فکر نیست برادر. پس ولش کن غصه امثال مسیح رو نخور!! خود کرده را تدبیر نیست!؟ البته راه توبه همیشه باز است. امیدواریم این باب رو پیدا کنیم انشاالله. البته من همیشه فکر میکردم مسیح اسم مرده !!؟؟
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    شما اون چیزی رو که دیدی لینک کن منم لینک کنم.از ما مدرک میخای ولی خودت میگی؟عزیزم چندروز قبل هم مشرق خبرشو نوشت که درجواب اون روزنامه نگار که بهش گفته بود دختران مملکت رو ازراه بدر میکنی و...ایشون جوابیه دادن که من به روابطم که ازروی احساس بوده افتخارمیکنم..برو اسمش رو درفیسبوک سرچ کن بخون مطلبش رو..عزیزم خودت رو به خواب نزن.خداوند در قران فرموده لان کار زناست.حالا شما هراسمی میخای روش بزار...دفاع نداره که..
  • ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    خیلی احمقید که اسمشو منتشر نمیکنید...
  • حسین ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    هرکس این عفریته را از نزدیک دیده می دونه چقدر زشته . حالا زشتی واقعیشو نشون داده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس