بحران اخیر عراق در حالی وارد چهارمین روز خود می‌شود که نیروهای ارتش و شبه‌نظامیان شیعه و سنی و کرد، دست در دست یکدیگر، توانسته‌اند بخش‌های مهمی از اراضی اشغال شده توسط تروریست‌ها را از آن‌ها بازپس گیرند.

خبر فرمانده عملیات نینوا از وحدت با عشایر/ 4 ورودی شهر بغداد بسته شدند/ داعش: هدف ما کربلا و نجف است/ نقشه درگیری های داعش و ارتش عراق +اینفوگرافی
به گزارش مشرق، بامداد سه‌شنبه، به‌ناگاه انتشار یک خبر توجه جهانیان را به خود جلب کرد: گروهک تروریستی داعش، متشکل از نیروهای تکفیری و نیروهای سابق گارد ریاست‌جمهوری صدام‌، دیکتاتور مخلوع و معدوم عراق، پس از یورش ناکام به سامرا، این بار شهر نفتخیز موصل را هدف حملات خود قرار داد. داعش روز سه‌شنبه موصل را تصرف کرد و به سوی استان صلاح‌الدین لشکر کشید. این بحران هم‌اکنون نیز ادامه دارد و نیروهای امنیتی عراق در حال مقابله با ستیزه‌جویان تکفیری داعش هستند.

در حالی‌که پارلمان عراق، امروز نشست فوق‌العاده‌ای را جهت بررسی اوضاع امنیتی این کشور برگزار می‌کند، درگیری ارتش با گروه تروریستی داعش در استان‌های الانبار، صلاح‌الدین و کرکوک ادامه دارد. همچنین یک منبع امنیتی در شهرستان خانقین در استان دیالی روز چهارشنبه اعلام کرد: نیروهای پیشمرگ از منطقه کردستان عراق وارد این منطقه شده‌اند که برخی از آنها گردان‌های ویژه ضد ترور هستند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: این نیروها در حالت آماده‌باش کامل بسر می‌برند و در صورتی که به آنها فرمان داده شود، آماده مداخله هستند. وی پیش‌بینی کرد در سایه تحولات امنیتی که ایجاب می‌کند تدابیر دفاعی اتخاذ شود پیشمرگ‌ها در بیشتر مناطق درگیر در دیالی در آینده نزدیک مستقر شوند. نیروهای پیشمرگ 2 روز قبل وارد شهر جلولا، در70 کیلومتری شمال شرق بعقوبه شدند و برای برقراری ثبات امنیتی به همراه ارتش و پلیس خودروهای گشتزنی مشترکی را به‌کار گرفتند. در همین حال منابعی از پلیس عراق اعلام کردند پس از ورود نیروهای داعش به بیجی، نیروهای دولتی عراق و شبه‌نظامیان محلی توانستند این حمله را دفع کنند و نیروهای داعش مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند. یک منبع در پلیس استان صلاح‌‌الدین عراق پیش‌تر با بیان اینکه افراد مسلح داعش از سه‌شنبه شب در اطراف شهرستان بیجی در شمال تکریت مستقر شده‌اند، اعلام کرده بود آنها مقر دادگاه و ساختمان پلیس بیجی را به آتش کشیدند اما پالایشگاه بیجی همچنان تحت کنترل نیروهای امنیتی است.

منع آمد و شد در بغداد/ درگیری در اطراف سامرا/ درگیری‌های پراکنده در استان دیالی/ داعش خطاب به مالکی: هدف ما بغداد نیست بلکه کربلا و نجف است +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه
نقشه مناطق اشغالی در عراق و سوریه توسط داعش

این منبع اظهار کرد نیروهای داعش سلاح‌های نیروهایی از ارتش را تحت کنترل خود درآورده‌اند. اخباری نیز مبنی بر کنترل افراد مسلح داعش بر نیروگاه برق در بیجی در شمال تکریت منتشر شده است. وزارت دفاع عراق نیز اعلام کرد نیروهای ویژه راهی شهر موصل شده‌اند تا اعضای داعش را بیرون برانند. نوری مالکی، نخست‌وزیر عراق نیز به فرماندهان بخش‌های نظامی دستور داد هر کس پست خود را رها کند بازداشت کرده و پرونده وی را به دادگاه‌های نظامی ارجاع دهند. فیان دخیل، از نمایندگان ائتلاف کردستان عراق اعلام کرد اتاق عملیات مشترکی میان نخست‌وزیر و ریاست منطقه کردستان عراق تشکیل شده است تا اوضاع استان نینوا را مورد بررسی قرار دهد.

اگرچه دیروز عملیات پاکسازی موصل از تروریست‌های داعش آغاز شد اما آنها در حمله‌ای دیگر نقاط مهم شهر تکریت مرکز استان صلاح‌الدین را به تصرف خود در آوردند. پخش برنامه‌های شبکه تلویزیونی صلاح‌الدین در شهر تکریت بعد از سقوط این شهر از سوی داعش متوقف شد. منابع امنیتی اعلام کردند: نیروهای وابسته به داعش بعد از درگیری گسترده با نظامیان ارتش عراق در مرکز این شهر توانستندکنترل این شهر را به دست گیرند هرچند ساعتی بعد  این شهر در کنترل نیروهای ویژه عراقی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، رئیس سازمان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد نیروهای ویژه پس از تار و مار کردن عناصر مسلح داعش، کنترل تکریت را به دست گرفتند. شبکه المیادین نیز گزارش داد جنگنده‌های ارتش عراق به محل تجمع تروریست‌های داعش در شرق شهر تکریت حمله کرده‌اند.

عشایر تکریت هم پس از تصمیم به مقاومت در برابر داعش از ورود شبه‌نظامیان این گروه به ناحیه‌ای در مرکز تکریت جلوگیری کردند. یک منبع پلیس گفته مردم و خانواده‌های منطقه العلم پس از عقب‌نشینی نیروهای ارتش تصمیم به دفاع از منطقه خود گرفتند که به درگیری‌های شدید بین عشایر و داعش منجر شد.

منع آمد و شد در بغداد/ درگیری در اطراف سامرا/ درگیری‌های پراکنده در استان دیالی/ داعش خطاب به مالکی: هدف ما بغداد نیست بلکه کربلا و نجف است +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه


فرمانده پلیس استان «دیالی» در شمال عراق اعلام نکرده نیروهای داعش حتی یک وجب از خاک این استان را نگرفته‌اند.


صدها نفر از ساکنان شهر موصل که در پی حملات تروریستی داعش به اربیل مهاجت کرده بودند، به شهرشان بازگشتند.



دبیر کل اتحادیه عرب اعلام کرد که اوضاع جدید عراق را در دستور کار جلسه فوق العاده روز یک شنبه این اتحادیه قرار خواهد داد.



منابع امنیتی در استان دیالی عراق از هلاکت بیش از 50 عضو داعش از جمله برخی سرکردگان مهم این گروه تروریستی در شمال بعقوبه خبر می دهند.



آمریکا در ادامه سیاست برخورد دوگانه با تروریسم در پاسخ به درخواست کمک نخست وزیر عراق از این کشور وعده کمک های نامشخصی را داد و در عین حال از نوری المالکی انتقاد کرد.


جنگ در ورودی سامرا

شامگاه چهارشنبه آخرین خبرها حاکی از این بودند که داعش پس از حمله ناکام هفته گذشته یک بار دیگر  به سامرا حمله‌ور شد که بار دیگر با مقاومت ارتش و مردم شهر مجبور به عقب‌نشینی شد.

نیروی عظیم ارتش در راه پاکسازی موصل

منابع امنیتی عراق اعلام کردند از عصر دیروز گروه‌هایی از واحدهای خنثی‌سازی بمب در ارتش عراق در حال بازرسی و بررسی مناطق مختلف موصل هستند. نیروهای امنیتی و نظامی عراقی منازل و مراکز مختلف این شهر را بازرسی کرده و در حال خنثی‌سازی مین‌ها و بمبگذاری‌های احتمالی این مناطق از سوی داعش هستند.

منع آمد و شد در بغداد/ درگیری در اطراف سامرا/ داعش خطاب به مالکی: هدف ما بغداد نیست بلکه کربلا و نجف است +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه
ادوات نظامی سنگین مصادره شده توسط داعش

عصر دیروز یک منبع نظامی عراق اعلام کرد نیرویی عظیم از نظامیان به فرماندهی «سرتیپ ستاد ابوالولید» با هدف آزاد کردن شهر موصل از اشغال تروریست‌های داعش به سمت این شهر حرکت کرده است. این نیرو از سوی نوری مالکی نخست‌وزیر عراق و فرمانده نیروهای مسلح مامور شده است موصل را از تروریست‌های داعش پاکسازی کند. به ابو‌الولید همه اختیارات داده شده است و علاوه بر آن یک نیروی عظیم به همراه زره‌پوش و هواپیما برای ورود به موصل در اختیار وی قرار گرفته است.

در همین حال خبرنگار شبکه روسیه الیوم گزارش داد نیروی هوایی عراق مواضع تروریست‌ها در شهر موصل واقع در شمال عراق را هدف قرار داده است. العراقیه نیز خبر داد دیروز هوانیروز ارتش عراق یک ستون از خودروهای گروه تروریستی داعش را در اطراف شهر سامراء منهدم کرده است.
دختر صدام به آغوش داعش می‌رود!

دختر صدام اعلام کرد برای تامین خواست‌های داعش آماده است! به گزارش فارس، روزنامه الحقیقه خبر داد که رغد صدام دختر دیکتاتور معدوم عراق اعلام کرد بزودی به صحرای الانبار می‌رود تا به نیروهای داعش بپیوندد. بنابراین گزارش رغد گفت: «من بزودی به نیروهای دولت اسلامی عراق و شام خواهم پیوست تا اولین زن مجاهد در داعش باشم که بتوانم خواست‌های آنها را برآورده کنم(!)  و درکنارشان با ارتش عراق بجنگم». رغد صدام همچنین از عربستان، امارات و قطر هم به دلیل حمایت‌هایشان از داعش تشکر کرد. او پس از سرنگونی رژیم پدرش در عراق در سال 2003 به اردن متواری شده و از آن زمان تاکنون نتوانسته به عراق بازگردد.

منع آمد و شد در بغداد/ درگیری در اطراف سامرا/ درگیری‌های پراکنده در استان دیالی/ داعش خطاب به مالکی: هدف ما بغداد نیست بلکه کربلا و نجف است +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه

منع آمد و شد در بغداد/ درگیری در اطراف سامرا/ درگیری‌های پراکنده در استان دیالی/ داعش خطاب به مالکی: هدف ما بغداد نیست بلکه کربلا و نجف است +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه

منع آمد و شد در بغداد/ درگیری در اطراف سامرا/ درگیری‌های پراکنده در استان دیالی/ داعش خطاب به مالکی: هدف ما بغداد نیست بلکه کربلا و نجف است +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه

فراخوان دفاع از اماکن مقدس

رهبر جریان صدر عراق درخواست کرد کمیته‌هایی برای دفاع از مراقد و دیگر اماکن مقدس در عراق تشکیل شود. سید مقتدا صدر، روز چهارشنبه، از تشکیل گروه «سرایا السلام» برای حفظ امنیت اماکن مذهبی در عراق شامل حرم‌های امامان معصوم‌(ع)، امامزاده‌ها، مساجد، حسینیه‌ها، کلیساها و... خبر داد. وی طی بیانیه‌ای اعلام کرد نمی‌تواند مقابل خطرات و تهدیدات موجود علیه مقدسات در عراق سکوت کند. صدر افزود: معتقدم می‌توان با هماهنگی برخی طرف‌های دولتی سرایا السلام را برای دفاع از اماکن مذهبی تشکیل داد. وی تاکید کرد که این نیروها به‌طور موقت در پوشش رسمی امنیتی و تحت نظارت ما فعالیت خواهند کرد.
منع آمد و شد در بغداد/ درگیری در اطراف سامرا/ داعش خطاب به مالکی: هدف ما بغداد نیست بلکه کربلا و نجف است +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه
بیانیه آیت‌الله‌العظمی سیستانی

مرجع عالیقدر شیعیان در پی حملات داعش در موصل و مناطق شمالی عراق ضمن اعلام حمایت خود از نیروهای مسلح این کشور، این نیروها را به پایداری و صبوری دعوت کرد. به گزارش سایت شبکه سومریه نیوز، دفتر آیت‌الله العظمی سیدعلی سیستانی،‌ مرجع شیعیان در بیانیه‌ای از گروه‌های سیاسی و دولت عراق خواست به منظور رویارویی با تروریست‌ها هماهنگ و متحد عمل کنند. در این بیانیه آمده است: آیت‌الله سیستانی با نگرانی بسیار اوضاع امنیتی اخیر در استان نینوا و مناطق همجوار آن را دنبال می‌کند. در بیانیه منتشر شده بر لزوم وحدت میان گروه‌های سیاسی و دولت عراق به منظور مقابله با تروریست‌ها و تامین امنیت شهروندان تاکید شده است. دفتر آیت‌الله سیستانی حمایت این مرجع شیعیان را از نیروهای مسلح در برابر متجاوزان اعلام کرد.

واکنش‌های بین‌المللی

حمله تروریست‌های داعش به استان نینوا موجی از واکنش‌ها را در داخل و خارج عراق برانگیخت.آمریکا از حملات داعش ابراز نگرانی کرد و آن را «خطری برای ثبات عراق و تمام منطقه» خواند. جن ساکی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد باید در مقابل داعش ایستادگی کرد. آمریکا طبق توافقات دوجانبه نظامی با عراق آمادگی خود را برای کمک به دولت مالکی اعلام کرده است. سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز سه‌شنبه با بیان اینکه واشنگتن به دقت تحولات عراق را تحت نظر دارد، گفت: این نیروهای امنیتی و دولت عراق هستند که باید با ناآرامی‌های به وجود آمده، مقابله کنند. امارات عربی متحده از جمله نخستین کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس است که اقدامات داعش را محکوم کرده و از تمامیت ارضی عراق دفاع کرده است.

وزیرخارجه امارات در تماس با هوشیار زیباری، وزیر خارجه عراق درباره شرایط فعلی موصل گفت‌وگو کرده است. انگلیس نیز ضمن محکوم کردن اشغال موصل توسط داعش از دولت مالکی خواست «دلایل ناامنی» در عراق را بررسی کند.

وزارت خارجه انگلیس بر حمایت خود از دولت مالکی «در جنگ علیه تروریسم» تاکید کرده و خواستار تشکیل هرچه سریع‌تر دولت جدید در عراق شد. مقتدا صدر، یکی از رهبران شیعه در عراق نیز گفت نیروهای نظامی طرفدار وی با ارتش عراق علیه شورشیان همکاری خواهند کرد.

منع آمد و شد در بغداد/ درگیری در اطراف سامرا/ داعش خطاب به مالکی: هدف ما بغداد نیست بلکه کربلا و نجف است +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه

منع آمد و شد در بغداد/ درگیری در اطراف سامرا/ داعش خطاب به مالکی: هدف ما بغداد نیست بلکه کربلا و نجف است +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه
تصاویر بالا مربوط به ابوبصیر یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش می باشد

مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران نیز درباره حوادث عراق، گفت: «جمهوری اسلامی ایران قبلا هشدار داده بود که خطر تروریسم محدود به یک منطقه نخواهد بود و فراتر از کشورها گسترش می‌یابد و متاسفانه امروز شاهد این موضوع هستیم.» رئیس شعبه موسسه آمریکایی «بروکینز» در تحلیلی درباره ناامنی‌های روزهای اخیر عراق نوشت این ناآرامی‌ها ناشی از همکاری میان القاعده، حزب بعث و برخی از قبایل در مناطقی از عراق علیه نوری مالکی است.

منع آمد و شد در بغداد/ درگیری در اطراف سامرا/ داعش خطاب به مالکی: هدف ما بغداد نیست بلکه کربلا و نجف است +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه
تروریستهای اجاره ای داعش که ظاهراً از سوریه و از مسیر ترکیه وارد عراق شده اند!

همچنین سلیم حربا، کارشناس تلویزیون المیادین هم در تحلیلی درباره اوضاع عراق گفت امتداد تحرکات امنیتی در عراق برای رسیدن به اهداف سیاسی است که در صدر آن ناکارآمد نشان‌دادن دولت نوری مالکی، نخست‌وزیر عراق است. این در شرایط است که در انتخابات اخیر عراق ائتلاف دولت قانون به رهبری نوری‌‌مالکی توانست بیشترین آرا را کسب کند و وی تلاش دارد با ائتلاف بتواند بار دیگر بر کرسی نخست‌وزیری عراق تکیه بزند.

تصرف کنسولگری ترکیه در موصل

وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد نیروهای گروه تروریستی داعش، روز چهارشنبه با حمله به کنسولگری ترکیه در موصل این ساختمان را به تصرف خود درآوردند. تمام کارکنان و دیپلمات‌های حاضر در این کنسولگری به اسارت تروریست‌های تکفیری درآمده‌اند. وزارت خارجه ترکیه همچنین اعلام کرد اکنون در حال بررسی جزئیات و گزارشات مرتبط با این رویداد است.

نگرانی ترکیه

به گزارش سومریه نیوز، معاون نخست‌وزیر ترکیه در اظهار‌نظری گفت: «کشورش اجازه نمی‌دهد گروه‌های تروریستی بر مناطق ترکمان‌نشین در عراق سیطره پیدا کنند» بولنت آرنج در ادامه افزود: «رجب طیب اردوغان، جلسه‌ای با وزرا و مسؤولان بلندپایه در باره تحرکات داعش در موصل، ترتیب داده است». او از نگرانی شدید ترکیه درباره تحولات عراق خبر داد و گفت: «ترکیه به دقت تحولات عراق را دنبال کرده و مراقب اوضاع است».

برای دیدن گزارش کامل تحولات عراق و پیشروی داعش در روزهای گذشته اینجا را کلیک کنید؛


××× اخبار روز پنجشنبه ×××

درگیری‌ها در عراق در روز پنج شنبه حالی وارد سومین روز می‌شود که ارتش عراق در جریان درگیری‌های چهارشنبه توانست تعدادی از شهرهایی را که به تصرف تروریست‌های «داعش» درآمده بود، از جمله شهر استراتژیک تکریت، را از آن‌ها باز پس گیرد.

در عین حال، تروریست‌ها نیز به پیشروی خود در برخی از دیگر مناطق ادامه دادند. روز چهارشنبه گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه اعضای داعش به چند کیلومتری شهر مقدس «سامرا» رسیده‌اند و درگیری‌های شدیدی در ورودی شهر در جریان است. با این حال هیچ مقام عراقی‌ای این خبر را تائید نکرد.

تصرف کنسولگری ترکیه، از اصلی‌ترین حامیان مخالفان سوریه در سه سال گذشته، در شهر موصل عراق به دست تروریست‌ها از جمله دیگر تحولات مهم دیروز بود. ترکیه در پی این اتفاق و به گروگان گرفته شدن 48 کارمند و دیپلمات کنسولگری، خواستار تشکیل جلسه اعضای ناتو شده و در عین حال چندین جلسه با حضور مقامات سیاسی و امنیتی تشکیل داد. با این حال، گروگان‌ها همچنان در اختیار داعش هستند.

از طریق این خبر، قادر خواهید بود به‌ تمام اخبار مرتبط با بحران عراق تا این لحظه دست پیدا کنید. در صورت تمایل به دیدن مشروح اخبار کافی‌ است بر روی ساعت اخبار امروز کلیک کنید. این خبر به طور مداوم به روز می‌شود.


- در ادامه این گزارش اخبار لحظه به لحظه تحولات عراق را مشاهده می کنید؛

17:15/
تعدادی از گروگان‌های ترک که به دست گروه (داعش) بازداشت شده بودند، آزاد شده‌اند.

16:00/ وزیر نفت عراق: پالایشگاه نفت «بیجی» در کنترل کامل نیروهای دولتی است.

15:25/ واشنگتن: امیدواریم ایران نقش سازنده‌تری در تحولات عراق بازی کند

15:10: در پی حملات هوایی نیروهای ارتش عراق، عناصر داعش خیابانهای موصل را ترک کردند و به سوی منطقه ربیعه عقب نشینی کردند.

14:40/ نقشه شهرهای درگیر عراق در اینفوگرافی زیر آمده است.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک نمایید.
داعش فرمان

14:25/ 3000 تن از افراد قبائل الانبار برای مبارزه با داعش به کمک نیروهای امنیتی عراق شتافتند.

14:20/ نماینده کمیساریای آوارگان سازمان ملل در اردن اعلام کرد که این کمیساریا تحولات عراق را پیگیری می‌کند و آماده استقبال از آوارگان عراقی در اردن است.

13:20/ نیروهای امنیتی عراق 2 منطقه از موصل را آزاد کردند

13:10/ رویترز: نیروهای امنیتی منطقه کردستان کنترل کامل کرکوک را به دست گرفتند

13:05/ واکنش آمریکا به «درخواست» کمک عراق: نوری مالکی نخست وزیر خوبی نیست/ برای سرکوب داعش هواپیما اعزام نمی کنیم

12:55/ در درگیری‌های شب گذشته در منطقه «وادی النفط» استان کرکوک عراق، نیروهای پلیس و پیشمرگه، تلفات سنگینی به نیروهای داعش وارد کردند.

12:45/ بان‌کی‌مون خواستار اتحاد جامعه‌ بین‌المللی با عراق برای مقابله با داعش شد.


12:40/ 200 زن غیور عراقی در استان دیالی عراق برای مقابله با حملات احتمالی داعش، دست به سلاح شدند.

12:30/ زارعی: داعش در عراق تاب مقاومت ندارد/ چهار شکست مهم جریان های تکفیری در منطقه در ماه های اخیر

12:20/ سوزان رایس: آماده کمک به عراق برای مقابله با داعش هستیم/نیروهای ما در خلیج فارس برای مقابله با تهدید ایران هستند.

11:47/ روزنامه المنار المقدسیه در گزارشی اعلام کرد که عربستان در پشت پرده حمله داعش به عراق است.

11:45/ شبکه خبری العربیه در خبری فوری گزارش داد که ارتش عراق از نوار مرزی با سوریه در غرب الانبار عقب نشینی کرده است.

11:43/ سخنگوی گروه تروریستی داعش مدعی شد که بغداد مرکز خلافت دولت اسلامی عراق و شام است و داعش فرمان حرکت به سوی بغداد را صادر کرد.

11:40/ نیروهای پیشمرگه و تروریست‌های داعش در اطراف دهوک تبادل آتش کردند.


11:35/ یک ژنرال عالی رتبه عراقی خبر داد که 19 تروریست داعشی در تکریت در عملیات ارتش کشته شدند.


10:31/ شورای امنیت سازمان ملل روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اقدامات گروه تروریستی داعش در عراق را به شدت محکوم کرد.

10:30/ سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکومیت اقدامات تروریست‌ها در عراق و اشغال سرکنسولگری ترکیه و گروگان گیری اعضاء آن، نگرانی عمیق خود را نسبت به این حادثه ابراز و خواستار رعایت احترام و حفظ حقوق اماکن دیپلماتیک و اعضاء آنها شد.

داعش : هدف ما کربلا و نجف است

ابومحمد العدنانی، سخنگوی داعش در فایلی صوتی که دقایقی پیش منتشر شد، خطاب به نوری المالکی، نخست وزیر عراق گفت: هدف اصلی ما نه سامرا و بغداد، بلکه کربلا و نجف است.

منع آمد و شد در بغداد/ تسلط کامل ارتش بر کرکوک

همزمان با ادامه بحران امنیتی در عراق و درگیری‌ها میان ارتش و نیروهای پیشمرگه با تروریست‌های داعش در استان‌های کرکوک، نینوا و صلاح الدین دولت عراق ورودی‌های شهر بغداد را بست و از ساعت 10 شب تا 6 صبح قوانین منع آمد و شد وضع کرد.

منع آمد و شد در بغداد/ درگیری در اطراف سامرا/ داعش خطاب به مالکی: هدف ما بغداد نیست بلکه کربلا و نجف است +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه

منع آمد و شد در بغداد/ درگیری در اطراف سامرا/ داعش خطاب به مالکی: هدف ما بغداد نیست بلکه کربلا و نجف است +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه

سرتیپ سعد معن در گفت‌وکو با سومریه نیوز خبر داد که منع آمد و شد در بغداد و مناطق اطراف آن به اجرا درخواهد آمد.

همچنین منابع خبری گزارش دادند که نیروهای عراقی توانستند شهر کرکوک را تحت کنترل کامل خود درآورند.

تروریست‌های داعش پس تسلط بر شهر موصل تلاش کردند تا شهرهای استان کرکوک را اشغال کنند ولی از صبح امروز داعشی‌ها وادار به عقب نشینی از شهرهای اطراف کرکوک از جمله الحویجه و الریاض شدند.

منع آمد و شد در بغداد/ درگیری در اطراف سامرا/ داعش خطاب به مالکی: هدف ما بغداد نیست بلکه کربلا و نجف است +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه
نوجوان داعش هم ذبح می‌کند (+18)

منع آمد و شد در بغداد/ درگیری در اطراف سامرا/ داعش خطاب به مالکی: هدف ما بغداد نیست بلکه کربلا و نجف است +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه




ثبت نام 5 هزار بابلی برای مقابله با داعش

فارس به نقل از صوت العراق نوشت: بیش از 5 هزار نفر از اهالی استان بابل عراق برای پیوستن به نیروهای ارتش در جنگ با داعش در استان‌های بحران زده نینوا، صلاح الدین و کرکوک تشکیل پرونده داده اند.

بنابراین گزارش، داوطلبان همچنان درحال مراجعه به مسئولان محلی برای پیوستن به ارتش هستند و تنها مرکز آموزش پلیس بابل در روز پنجشنبه چندین هزار متقاضی را پذیرش کرده است.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که مدرسان و مربیان در مرکز پلیس به طور شبانه روزی درحال آموزش‌های فشرده نظامی به داوطلبان هستند.

روز گذشته مردم در شهر حله در بابل با برگزاری تظاهرات از مسئولان استان خواستند تا به آنها اجازه حمل سلاح برای جنگ با داعش را بدهد.

علاوه بر بابل در بصره و سامرا نیز هزاران نفر برای کمک به ارتش در جنگ با داعش اعلام آمادگی کردند.

فرمانده عملیات نینوا: هماهنگی کاملی با عشایر علیه داعش داریم

علی مهدی عضو کمیته امنیت در شورای استان کرکوک اعلام کرد: جاده ارتباطی بغداد-کرکوک قطع است و ما با دولت مرکزی هیچ ارتباطی درباره حوادث کنونی نداریم.

وی افزود: کرکوک دارای مشکل امنیتی و سیاسی است.

از سوی دیگر سرلشگر ابوالولید فرمانده عملیات نینوی گفت: استراتژی جدید برای مقابله با داعش اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: عملیات نظامی برای مقابله با گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام ادامه خواهد یافت.ما شعار پیروزی ضد گروهک داعش سر داده ایم و هماهنگی کامل با عشایر برای برقراری امنیت وجود دارد.

ابو الولید بیان کرد: عملیات نظامی ضد داعش در هر جا باشد ادامه می یابد و ما در کمین آنها هستیم.

مرجعیت عراق: کسانی که توانایی دارند به ارتش ملحق شوند

فارس به نقل از سومریه نیوز نوشت: مرجعیت دینی در عراق با اشاره به اینکه تروریست‌ها عراق را با خطر بزرگی مواجه کرده‌اند تاکید کرد که این گروه‌ها  همه استان‌ها از جمله کربلا و نجف را هدف قرار.

مرجعیت عراق از تمامی کسانی که توانایی حمل سلاح دارند درخواست کرد تا برای مبارزه با داعش به ارتش این کشور ملحق شوند.

پیشتر آیت الله سیستانی مرج عالیقدر عراق نیز خواستار برخورد با تروریست شده بود.

آیت الله سیستانی اعلام جهاد کرد

شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: افراد مسلح داعش مسجد سعدبن معاذ را در منطقه الجزیره در روستای عرب جبور در شمال المقدادیه منفجر کردند.

خبرگزاري رويترز هم گزارش داد، يکي از نمايندگان آيت الله سيستاني روز جمعه از مردم خواست سلاح به دست گيرند و از کشور خود در برابر ستيزه جويان دفاع کنند.

شيخ عبدالمهدي الکربلايي اين سخنان را در خطبه هاي نماز جمعه در شهر کربلا بيان داشت.


لبیک عراقی‌ها به حکم جهاد + تصاویر

شور و اشتیاق مردم عراق برای حضور داوطلبانه جهت مبارزه با داعش پس از صدور فتوای آیت الله سیستانی که علیه گروه داعش اعلام «جهاد کفایی» کرد.

آیت الله سیستانی اعلام جهاد کرد/ اشتیاق مردم عراق برای مقابله با داعش/ پیشروی‌ گسترده ارتش در مناطق مختلف/ نقشه درگیری های داعش و ارتش عراق +اینفوگرافی

آیت الله سیستانی اعلام جهاد کرد/ اشتیاق مردم عراق برای مقابله با داعش/ پیشروی‌ گسترده ارتش در مناطق مختلف/ نقشه درگیری های داعش و ارتش عراق +اینفوگرافی

آیت الله سیستانی اعلام جهاد کرد/ اشتیاق مردم عراق برای مقابله با داعش/ پیشروی‌ گسترده ارتش در مناطق مختلف/ نقشه درگیری های داعش و ارتش عراق +اینفوگرافی

آیت الله سیستانی اعلام جهاد کرد/ اشتیاق مردم عراق برای مقابله با داعش/ پیشروی‌ گسترده ارتش در مناطق مختلف/ نقشه درگیری های داعش و ارتش عراق +اینفوگرافی


این خبر در حال تکمیل است.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 261
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 33
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    لعن الله علی قوم الظالمین
  • لیلا ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    لعنت بر داعش و وهابیت وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    دارن یواش یواش میرسن لب مرز یه کار بکنید
  • پژمان ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 1
    خدایا فرج امام زمان عج را برسان
  • محمد ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    باید ایران دست به کار بشه و به ارتش عراق در سازماندهی دوباره نیروهاش کمک کنه اگر دیالی رو بگیرن تبدیل به یک خطر جدی برا ایران میشن خبرها از درگیری در دهوک هم به گوش میرسه این بیخیالی درست نیست باید کاری کرد خطرو باید سرکوب کنیم قبل از اینکه به مرز ایران برسه.
  • حسن ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    من میخوام برم عراق راهنماییم کنید
  • قاسم ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    باید خود مردم وارد شوند
  • علی ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    تمام این شر و شور در خاورمیانه بخاطر وجود نحس و حرامزاده اسرائیل است تا این کثافتها در خاورمیانه باشند کشورهای منطقه را با جنگها داخلی ویا با یکدیگر مشغول میکنند تا خودشان در امان باشند لعنت بر اسرائیل و حامیانش
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    ﺍﯼ ﻭﺍﯼ ﺍﮔﺮ ﭘﺎ ﺑﻪ ﺣﺮﻡ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ، ﯾﮏ ﺗﮑﻪ ﺯ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺣﺮﻡ ﺑﺮﺩﺍﺭﯼ/ ﺷﯿﻌﻪ ﺑﻪ بین الحرمین ﺣﺴﺎﺱ ﺍﺳﺖ/ ﮔﻔﺘﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ ﮔﻮﺵ ﺳﮕﯿﺖ ﺑﺴﭙﺎری/ما از سبوی شاه دين مجنون و مستيم برگرد تا سربند يازهرا نبستيم...
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    فرماندهان ما خواب که نیستن.میدونن دارن چیکار میکنن.حتما دلیلی داره که مستقیما وارد عمل نمیشن
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اینا خیلی وحشین حرومزاده های وهابی
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    یه بلیط تهران بغداد بگیر.
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    دشمنان اصلی ما اینها نیستند داعش بازیچه شده است
  • عروجی ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    می رسن لب مرز ؟ خدا کنه برسند ولی به کربلا . بقعه های متبرکه کاری نداشته باشن . بیان ایران کارشون و می سازیم داغونشون می کنیم خشم عباس و غضب علی و دلاوری عباس و بهشون نشون می دیم . یا حسین خودت محافظ حرمت باش یا عباس خودت محافظ حرمت باش یا صاحب الزمان
  • عباس ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    هيچ غلطي نمي توانند بكنند . به اميد خدا اولين شليك اين داعشي ها به سمت ايران كه چه عرض كنم به سمت كربلا ، آخرين آن خواهد بود .
  • الف ر ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    داغ ارزوي كربلا ونجف را دل دلشون حك ميكنيم
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    خدا کنه ب کربلا و نجف حکله کنن بلکه این غیرت نداشته یه سری شیعیان تحریک بشه
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    آمریکا آخرش اینجوری همه را بازی داد. گفتند نباید سلاح به شورشیان سوری بدید...حالا ببین چه کلاه گشادی سر بعضیا رفت. نه تنها سلاح به شورشیان رسید بلکه هزینه سلاح را هم دولت عراق داده است. عراق میخره, داعش علیه عراق و سوریه استفاده میکنه. احسنت. آفرین. نوری المالکی این گند زدن ها رو از ایران یاد گرفته
  • مهدی ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    عدالت خدا ایجاب میکند که در راه شهادت همیشه باز باشد.ما آماده ایم
  • حسین ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    شرایط ظهور
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    گرفتن گروگان از کنسول ترکیه یه بازیه که نقش ترکیه در هدایت ترریستها مخفی بماند//قابل توجه مسولین مربوطه!
  • مهدی ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    عدالت خدا ایجاب میکند که در راه شهادت همیشه باز باشد.ما آماده ایم
  • مینا ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    وقتی 200 هزار نیروی ارتشی عراقی فرار کرده یابه داعش پیوسته اندیعنی که حکومت القاعده را می خواهند.کاری که ارتش عراق کرده بزرگترین خیانت به مردم این کشور است.درحال حاضر وضعیت عراق به مراتب بدتر از سوریه است.ارتشی که دست پرورده ی امریکاست باید به کشورش مردمش وتشیع خیانت کند. باید هرچه سریع به عراق کمک کرد تا بقیه ی عراق به دست مزدوران داعش نیفتاده.
  • حسین ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    این وحشی های وهابی از طرف عریستان حمایت می شوند، خدا تعنت شان کند.
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اوه اوه اوه چقدر احساسات
  • تک تيرانداز ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    عرض سلام و صبح بخىر و تبرىک به مناسبت ولادت صاحب کون و مکان حضرت مهدى صاحب الزمان(عج) خدمت دوستان در خصوص اطلاع رسانى اتفاقات عراق عرض شود که از انتشار جناىت ها پرهىز شود , جنگ داعش در مرحله اول عملىات روانى و اىجاد ترس ودلهره است, که با اىن تاکتىک باعث پيشروى مىشوند , وگرنه به لحاظ جنگ آورى و غىرت هيچ چى نىستن, مقابله جوانان شىعه و ارتش عراق در حمله سامرا بىانگر موضوع هست جنگ تبلىغاتى و عملىات روانى , زمان امىرالمومنىن على (ع) در جنگ صفىن هم در سپاه معاوىه اىن حربه استفاده شد , که با نواختن طبل و اىجاد سر و صدا در پى القا به سپاه على(ع) که با انبوهى ازنىرو طرف هستند ,که با زکاوت و تدبىر امىرالمومنىن على(ع)نقش بر آب شد ماحداقل رسانه اونها نباشىم , در اىجاد رعب و وحشت
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    النفاق اشد من الکفر امارات حمله داعش را محکوم کرد. رغد صدام از حمایت امارات نسبت به داعش تشکر کرد. خدا لعنت کند وهابیت نجس را.
  • ابومنصور ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    1 0
    استعداد نفری داعشی ها که مرکب از بعثی ها وتکفیری ها هستن در حمله به موصل به پنج هزار نفر نمیرسید,درحالی ارتش 52هزار نیرو درمنطقه داشت که به دستور فرماندهان حاضر به جنگیدن نشدن با توجه به اینکه از یازده فرمانده ارتش نه نفر متعلق به رژیم صدام هستن یک توطئه درکار است برای سرنگونی شیعیان از قدرت تا زمینه بازگشت سنی ها به قدرت فراهم کنن,
  • محمدی ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل و سازمان ملل و رژیم آل سعود و رژیم آل خلیفه و رژیم قطر و رژیم اردن و تروریستهای حرامی.
  • احمد ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اين حساسيت في‌نفسه خوبه، ولي اونها همين رو مي‌خوان كه به سامرا حساس نباشي و بچسبي فقط به بين‌الحرمين، مگه امامان معصوم با هم فرق دارند؟ چرا همه منتظرند تا به بين‌الحرمين حمله بشه تا رگشون بلند شه؟ من فكر مي‌كنم بايد همين الان اعلام عزا و آمادگي براي جهاد كنيم كه به سامرا چشم طمع دارند و جسارت مي‌كنند، نه اينكه تا كوچه پشتي بين‌الحريمن صبر كنيم....
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    انشاءالله
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    مقدم دوستان داعشی را به نهروانشان تبریک می گوییم. حتی 9 نفر نیز برنمی گردند. بعد نوبت عربستانه.
  • ali ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    کل یوم العاشورا کل الرض الکربلا آماده ایم تا جان ناقابل خود را فدای حسین کنیم
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    فکر کنم یواش یواش داریم به ته خط نزدیک می شیم
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    قطعا سرنگونی شیعیان جز اهدافشونه، اما هدف بعدی بازگرداندن سنی ها نیست... داعش به دنبال تاسیس یه پایگاه وهابی-تکفیری توی عراقه که از اونجا نا امنی رو به کل خاورمیانه صادر کنه.... . اللهم عجل لولیک الفرج...
  • hadis ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    میشه لطفا یه +18بالای خبرتون بذارید این عکسها یعنی چی؟
  • عباس ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    ای سگهای وحشیه وهابی : یادتون باشه نجف کربلا سامرا و کاظمین میلیونها عاشق داره تا شما هارو توی گورهای دسته جمعی نریخته گورتونو از عراق و سوریه گم کنید
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    داعش دست نشانده اسرائیل و وهابیا دشمن شیعه و سنیه دشمن اسلامه امیدوارم همه مسلمونا اینو درک کنن چه شیعه چه سنی بلکه تمام آزاده های منطقه
  • سید ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    خدایا ما جز دعا برای مسلمانان .ولعنت بر ظالم به در گاه تو چیزی نداریم .مطیع امر رهبریم . خدایا امامان ما تا بودن غریب بودن در بقیع غریبانه دفنند در کربلا ونجف کاظمین وشام غریبند.هر چند ما در زمان حیاتشان نبودیم تا جان ناقابل را فدای راهشان کنیم .خدایا به حق مقدسات درگهت سجده کنندگان و شهدا و صالحین .درگه تو شر حزب شیطان را هر چه زودتر از سر مردم مظلوم کشورهای اسلامی کوتا بفرما به برکت محمد و آل محمد ص
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    من می خوام خبر رو دنبال کنم اما دوست ندارم عکس های 18+ رو ببینم لطفا عکس ها رو لینک کنید و در صفحه دیگه ای بذارید تا هر کس دلش خواست ببینه. با تشکر
  • عباس ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    واي اگر سيد علي حكم به جهادم بده هيچ داعشي نتواند كه جوابم بده
  • مرتضی گیلانی ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    ناشناس|IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF|۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲ عجب آدم های احمق و کودنی پیدا میشه بخدا...! به جای اینکه دعا کنه پای این ملعون ها به کربلا و نجف نرسه، میگه خدا کنه به کربلا و نجف حمله کنن...!!!!!! خداییش ببینید با کیا شدیم 78 میلیون واقعا؟
  • مرتضی گیلانی ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    شماها رو نمیدونم، اما من یکی منتظرم که نائب امام زمان لب تر کنه تا این ملعون های وحشی رو بفرستم پیش باباهای نداشته شون!
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    افرین عکس ها رو جدا بزنید هر کی خواست بره ببینه
  • اقاروح اللهء عزیز ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    این جنگ طول میکشه.بنظرم یکجا جمع بشن بعد همشون به درک واصل میشن
  • احمد ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    ما تا ولیّ فقیه داریم نگران نیستیم و فقط منتظر فرمانیم و برای ظهور دعا میکنیم.
  • یوسف ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    سلام دشمنای اصلی(آمریکا و صهیونیزم و سعودی) این قاتلان رو بجان مردم انداخته اند. پس باید اول این قاتلان و پس از اون اصل کاریهارو نابود کنیم. انشاالله
  • یوسف ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    سلام تو فهم و شعورت به این حرفا نمیرسه برو بخواب که بدجوری توهم زدی!!!!!!
  • علی ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    به نظر من پیشرفت داعش مبتنی بر جنگ روانی و رسانه ای مگه شق القمر کردن که موصل رو بدون مقاومت و خیانت مسئولین اونجا تصرف کردن؟؟ مگه توانایی نظامی بالایی میخواد که یه عده آدم رو که نه سلاحی دارن و نه آموزشی دیدن رو بکشی ؟؟ مگه زن و بچه رو به خاک و خون کشیدن هنر نظامی میخواد ؟؟؟ بعد هم چند تا عکس و فیلم میگیرن و فضای مجازی منتشر میکنن تا الان چیزی غیر از این چیز دیگه از این وحوش ندیدیم هرجایی هم به نیروهای مخلص و آموزش دیده و دلاور شیعه خوردن یا تارو مار شدن یا فرار کردن بالاخره ما پیروان حیدر کرار، حسن بن علی قاطع الرقاب ، حسین بن علی و عباس بن علی هستیم و اونها هم پیروان ابن تیمیه و محمد عبد الوهاب و آل سعود حالا قضاوت با شما پیروز میدان چه کسی هست؟
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    فعلا صبر کن... اگه لازم باشه و دستور بیاد ،همه با هم میریم....
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    سلام اونی که میگه خدا کنه به کربلا و نجف حمله کنن تا شیعه بیدار بشه باید بهش گفت همین تفرک بود که امام حسین (ع) را در سال 61 به مسلخ برد. آخه تو بصیرت داری ؟؟؟؟
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    عزیزم درهمه . سواکردنی نیست ! :)
  • علی ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اگر امکانش هست باید به کمک کسانی بریم که روزی جوانان ما رو به خاک و خون کشیدن. راه و روش علی هم ه.میشه همین بوده : جواب بدی رو با خوبی دادن. سپاه و ارتش کاری کنید....
  • امیر ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    چند هفته پیش که هنوز این حملات شروع نشده بود و مشرق روی نقشه نیروهای داعش را نشان داده بود بنده گفتم که حضور این همه نیروی داعش اطراف پایتخت عراق ، بغداد خطرناکه . حالا این هم نتیجه اش . وقتی قرآن می گوید که از گذشته عبرت بگیرید برای همین است دیگه . درست مثل همینها زمان امام علی (ع) یعنی خوارج کلی آدم رو ذبح کردند امام علی اون زمین هم برای مردم کلی سخنرانی کردند ولی مردم سستی کردند و از امام علی (ع) حمایت نکردند الان هم درست همون اتفاق داره اتفاق می فته و مردم باز هم سستی می کنند . با اینکه تقصیر ارتش عراق هم می باشد که چندین ماه است که فقط این گروه ها رو محاصره کرده بودند و هیچ عملیاتی انجام نمی دادند وقتی شما عملیات انجام ندهید آنها عملیات انجام می دهند و این هم می شود نتیجه اش
  • محمد f22 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    انشا الله باهم میریم ...
  • علی ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    به نظر من پیشرفت داعش مبتنی بر جنگ روانی و رسانه ای مگه شق القمر کردن که موصل رو بدون مقاومت و خیانت مسئولین اونجا تصرف کردن؟؟ مگه توانایی نظامی بالایی میخواد که یه عده آدم رو که نه سلاحی دارن و نه آموزشی دیدن رو بکشی ؟؟ مگه زن و بچه رو به خاک و خون کشیدن هنر نظامی میخواد ؟؟؟ بعد هم چند تا عکس و فیلم میگیرن و فضای مجازی منتشر میکنن تا الان چیزی غیر از این چیز دیگه از این وحوش ندیدیم هرجایی هم به نیروهای مخلص و آموزش دیده و دلاور شیعه خوردن یا تارو مار شدن یا فرار کردن بالاخره ما پیروان حیدر کرار، حسن بن علی قاطع الرقاب ، حسین بن علی و عباس بن علی هستیم و اونها هم پیروان ابن تیمیه و محمد عبد الوهاب و آل سعود حالا قضاوت با شما پیروز میدان چه کسی هست؟
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    وجود عکس باعث میشه که مطلب خسته کننده نشه.
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    بابا جوگیر .ببینم چندسالته تا حالا سر مرغ بریدی که حالا میخوای بری جنگ . پیغامو بزارین میخوایم یه کم کلکل کنیم .
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    تورو خدا امریکا رو ببین که چجوری اسم ایرانو در کنار القاعده آورده؟؟! این بی ناموسا از هر موقعیتی بر ضد ایران استفاده میکنند لطفن دولت فریب این شیاطین صغیر و کبیر را نخورد.... خدارا شکر بخاطر وجود سید علی خدایا شکررررت
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    یا مهدی! لبیک یابن الحیدر!!!!!
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    میدونید چرا درست و حسابی از پیش مرگا کمک نگرفتن... چون قبلا پیش مرگا کرکوک را گرفتن ولی عقب نشینی نکردن...! درصد بغض و کینه و خیانت تو این کشور بالاس...!!!!!!
  • مهدی ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    عدالت خدا ایجاب میکند که در راه شهادت همیشه باز باشد.ما آماده ایم
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    شما لازم نیست بری ...بشین اینجا کاری که بلدی درست انجام بده ..اونایی که بلدن بجنگند منتظر دستورند
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    کاش در تیتر می‌گفتید که تصویرها دیدن ندارند. لزومی به ایراد روضه‌ی مکشوف نبود. قساوت را زیاد می‌کند. من بیماری عصبی دارم. الان دستانم میلرزد.
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    یعنی این یارو مالکی بهتره بی ارزه به اینهمه دردسر که واس خودتون جور کردین! مگه چقدر می ارزه چی کار میکنه واسمون که اینهمه روش ریسک کردین؟! ای خدا ای فلک
  • منتظر ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اماده حمله به داعش هستیم
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    آخرین عکسی که گذاشتین بیشتر شبیه جوونای ارتش اسراییله تا داعش. در ضمن داعش هم مثل ناتانیابو با شلوار جین حال میکنه؟ آدم شاخ در میاره از این همه خلاقیت کاهنان اسراییل! واقعا که گندشو بالا آوردین همتون حکومتهای منطقه عینهو شاغال به جون هم افتادین که چی؟
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    وحشی ها خیلی سریع دارند عراق را فتح میکنند و ما هم فقط ماکت میسازیم و بودجه میگیریم.
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    وحشی ها خیلی سریع دارند عراق را فتح میکنند و ما هم فقط ماکت میسازیم و بودجه میگیریم.
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    مرگ بر یهودیت انحرافی. مرگ بر اسرائیل. مرگ بر آمریکا و رژیم های هرزه و فاسد کشورهای حاشیه خلیج فارس
  • کهنوش ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    ترکیه کردها داعش دستشون تو یه کاسه است مواظب باشیم از چاله به چاه نیفتیم الهم عجل الولیکالفرج
  • محمّد ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    هدف اینا ایناست حرم های ائمه یاران امیر المومنین علیه السلام و ... فقط میخوان با ایران همسایه بشن
  • محمّد ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    مستقیم وارد عمل شدن ایران باعث هرج و مرج در ایران میشه با این اوضاع اقتصادی نمیشه مستقیم وارد عمل شد
  • محمّد ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    حالا چی گفت بنده خدا مخالفت می کنید حسین فهمیده 13 سالش بود رفت درضمن هیچکسی از بچگی جنگجو به دنیا نمیاد
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    دست شیطان عیان است موافقم باید هوشیار بود
  • محمّد ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    هروقت عراق خواست چشم
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    باور کنید شیعه تنهاست بقییه فیلم بازی میکنند
  • محمّد ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    از همین بی وحدتی سود میبرن دشمنا کشکی که نمیان یه جا رو بگیرن معلومه میخوان عراق رو بگیرن که ایران رو درگیر کنن همه همینو میخوان ایران وارد بشه اونم خودسر
  • فاطمه ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    خدا نکنه کار به اینجا بکشه.. کلنا عباسک یا حسین(ع)...
  • امیر ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    یک اشکال ؛ هنوز پرچمی که به عنوان پرچم عراق در کنار اسم نشان داده می شود ، پرچم زمان صدام می باشد نشانه اش هم اون 3 ستاره وسط پرچم
  • محمد ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    مالکی رو مقصر ندونید فرماندهی و مسولین موصل بهش خیانت کردن تمام پستهای بازرسی و ادوات نظامی رو بدون مقاومت تحویل داعش دادن این نتیجه خیانت و دورویی هست.
  • سرباز گمنام ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    بسم الله ... سوره ی مبارکه فیل رو به نیت هلاکت داعش و پیروزی مسلمانان بخوانید. در شب ولادت یگانه منجی عالم بشریت، تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات.
  • محمد ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    مزدور فرصت طلب دهنتو ببند منافق.
  • محمد ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    مالکی مقصر نیست فرماندهان نظامی و مسولین موصل بهش خیانت کردن
  • amirabbas ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    برادر ما همه دلمون می خواد بریم عراق، اما مهم دل ما نیست، مهم اینه که تکلیف چیه، فعلاً تکلیف هوشیاری و بیدار بودن مردم نسبت به تمام اتفاقات دور و برشون هست چه داخلی و چه خارجی، انشاءا... اگر فرمان دادند همه به هم به سوی کربلا می ریم. لبیک یا حسین...
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    الانه كه مثل زمان حمله آمريكا به صدام سپاهيهاي تحليلگر بيان تو تلوزيون و بگن نوري المالكي داره نقشه ميكشه براي داعش! ميخواد بيان جلو و بغداد و نجف و كربلارو بگيرن بعد اونهارو گازانبري از بين ميبره :))))))
  • عباس کردی ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    سلام مسئولین مراقب باشن که از جنوب شرق به ما ضربه نزنند اینا برنامه دارن فقط برای ما
  • محمد جواد ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    یاد فیلم مختار افتادم آنجایی که پسر زیبر می خواست شهرو به محاصره در بیاره
  • جواد ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    انشالله خدا جوابتون رو بده
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اين مختار؟!
  • ایرانم ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    چرا عراق از ایران درخواست کمک نمیکنه؟چرا نظامی های ایران سکوت کردن؟
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    خبرنگار شبکه العالم گزارش داد، در پی حملات هوایی نیروهای ارتش عراق، عناصر داعش خیابانهای موصل را ترک کردند و به سوی منطقه ربیعه عقب نشینی کردند. منطقه ربیعه در 125 کیلومتری غرب موصل و در مرز سوریه قرار دارد.
  • sani ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    مرگ بر امریکا
  • سيد ساداتي ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    داعش انسانهاي خبيث وجنايتكار ي هستند.كوتاه كردن مو - شانه زدن موي سر و صورت مردان و نشستن زنان برصندلي راممنوع مي دانند.
  • ناشناس ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    برا کسانی که منفی دادن متاسفم الا لعنت الله علی القوم الظالمین
  • ریاستی ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    رییسعلی دلواری در جنگ با انگلیسیهامیگفت باز هم هندی باز هم هندی،کجایید انگلیسیهای بی وجدان،وحالا داعش طالبان القاعده النصره وبوکوحرام،کجایید اسراییلیهای جنایتکار
  • ایران ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اینا اگه مردن بیان تو ایران تا سپاه یه روز از تاریخ خذفشون کنه.
  • موسوی ری شهری ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    با سلام مشرق جانه ما داره در میاد چه کنیم ؟ میشه یه کار کنی ؟ اصلن امکانش هست ؟ یه صفه تشکیل بدی ما کاربران خودمو اون تو خالی کنیم ینی بنویس مثلا نظرتون راجع به داعش چیه ؟ یا بنویس چه میدونم ، بنویس آیا شیعیان ساکت میماند برای تجاوز به اماکن مقدس ؟ نظره شما چیست ؟ چه میدونم یه چی بنویس مشرق جان بعده این متن نیم خطت همه بیایم فقط کاربرا نظر بذارن بلکه سینمون از اتیشش ارام بشه مشرق من سر از نرم افزار های موجود پلاگین ها در نمیارم اگه امکانش هست میشه راه داره چرا نکنی این کارو ؟ متشکرم
  • سید مهدی ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    این ها که مشتی زنا زاده هستند.ما شیر بچه های حیدر کراریم پدرشون رو در می آریم.
  • محمد ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    هر هر
  • رها ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    (ایرانم)شما از کجا میدونید که نظامیان ایران سکوت کردن؟ ایران هیچ وقت در این جور مواقع بیکار نمیشینه. وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ،ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد. یا علی
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    برادر با شلوغ کاری که نمیشه جنگید باید سکوت رو رعایت کرد
  • یک سنی ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    بخدا قسم حسین دوباره تنها نمی ماند ...
  • ُسید مصطفی ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج به نظر بنده این یک فرصت بی نظیر برای شیعیان هست تا با اتحادشون یک بار برای همیشه غده سرطانی داعش را از بین برده و حکومت شیعه اقتدارش رو به جهان نشون بده
  • موسوی ری شهری ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    با سلام مشرق جانه ما داره در میاد چه کنیم ؟ میشه یه کار کنی ؟ اصلن امکانش هست ؟ یه صفه تشکیل بدی ما کاربران خودمو اون تو خالی کنیم ینی بنویس مثلا نظرتون راجع به داعش چیه ؟ یا بنویس چه میدونم ، بنویس آیا شیعیان ساکت میماند برای تجاوز به اماکن مقدس ؟ نظره شما چیست ؟ چه میدونم یه چی بنویس مشرق جان بعده این متن نیم خطت همه بیایم فقط کاربرا نظر بذارن بلکه سینمون از اتیشش ارام بشه مشرق من سر از نرم افزار های موجود پلاگین ها در نمیارم اگه امکانش هست میشه راه داره چرا نکنی این کارو ؟ متشکرم
  • مهران ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    فقط کافیه به کربلا نزدیک بشن، یه بلایی به سرشون بیاریم که ندونن از کدوم ور غذا رو باید بخورن و از کدوم ور باید دفعش کنن. وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد...
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    چیزی که بعثی ها وتکفیری ها رو حول یه محور گرد هم آورده قساوت ,بغض وکینه نسبت به اهل بیت وشیعه ,است,!
  • علی ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    به نظر من پیشرفت داعش مبتنی بر جنگ روانی و رسانه ای مگه شق القمر کردن که موصل رو بدون مقاومت و خیانت مسئولین اونجا تصرف کردن؟؟ مگه توانایی نظامی بالایی میخواد که یه عده آدم رو که نه سلاحی دارن و نه آموزشی دیدن رو بکشی ؟؟ مگه زن و بچه رو به خاک و خون کشیدن هنر نظامی میخواد ؟؟؟ بعد هم چند تا عکس و فیلم میگیرن و فضای مجازی منتشر میکنن تا الان چیزی غیر از این چیز دیگه از این وحوش ندیدیم هرجایی هم به نیروهای مخلص و آموزش دیده و دلاور شیعه خوردن یا تارو مار شدن یا فرار کردن بالاخره ما پیروان حیدر کرار، حسن بن علی قاطع الرقاب ، حسین بن علی و عباس بن علی هستیم و اونها هم پیروان ابن تیمیه و محمد عبد الوهاب و آل سعود حالا قضاوت با شما پیروز میدان چه کسی هست؟
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    از 5 هزار نفر میترسید؟ اینا استان های سنی نشین رو گرفتند سنی ها هم خوشحال شدن و دارن با داعش همکاری میکنن! از اون طرف ارتش عراق باید بیاد توی شهر و تن به تن بجنگه که مردم عادی کشته نشن اینا جرئت ندارن 50 کیلومتری ایران بیان چون میدونن ایران با کسی شوخی نداره و سپاه تارومارشون میکنه
  • موسوی ری شهری ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    کجایی همت باکری خرازی کاظمی دشمن آمریکایی و اسرائیلی اشقی الاشقیاء دشمن وهابی به طمع افتاده !!!! که نه انگاری میشه شیعه رو زمین زد ، به صورتش سیلی زد کجایی همت متوسلیان کجان شیر بچه های شیعه کجان خدایان غیرت مجسمه های ناموس پرستی کجان ؟ چراغی دستواره بروجردی چمران سید مجتبی هاشمی کجان ؟ کجان بچه های گردان کمیل گردان مقداد بچه های لشکر 27 لشکر 10 بچه های لشکر ثارالله (علیه السلام) این قسمت رو سردار قاسم سلیمانی با اشک میگه که در دوران جنگ : "چگونه میتوانم با زبانی که طهارت آن را ندارد من حاج یونس(زنگی آبادی) را برای شما توصیف کنم ؟" آی وهابی حرام زاده آی کثیف ظلمانی آی سلفی نجس متنجس زاده بدانین جیش مولانا المهدی (علیه السلام) هم قادمون
  • سجاد ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    بجای اینکه اینجا چرت و پرت بنویسید منطقی فکر کنید.خانم ها برن آشپزیشونو بکنن .آقایون هم لطفا به کارهای روز مره خودشون برسن.هر موقع جنگ شد یا نیازی بود شماهارو خود دولت خبر میکنه البته اگه حضور داشته باشید
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    همه این نظرات دوستان عالیه ولی حرف هفته پیش آقا فراموش نشه! این تکفیریا دشمن فرعی هستند! دشمن اصلی آمریکا و اسرائیل هستن! اگه غلطی ازشون سربزنه تل آویو با خاک یکسان میشه
  • داوطلب ازادی ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اینا فقط باید با ایران طرف شن . یا مهدی یازهرا یا علی
  • سلمان ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    خائن منافق حرامی همون ماکت رو که بکنن تو حلق خودت و اربابات می فهمی چند مرده حلاجه ، حالا اومدی به داعشی ها فحش دادی که دستاوردهای ما رو بکوبی خودتو جیگر فرض کن جییییگگگرررر
  • محمد از ایران ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اگه غلط اضافی بکنن هم خودشونو هم تل اویو رو از روی زمین برمیداریم ونامی ازشون باقی نمیذاریم فتنه عراق هم با کمک خدا و بصیرت وشجاعت مردمش انشالله بخوابد یا حسین
  • محمّد ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    ایران یکی از پرجمعیت ترین نیرو های نظامی رو داره نگران نباشید درضمن سپاه و بسیج هم هستن
  • محمد از ایران ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اگه غلط اضافی بکنن هم خودشونو هم تل اویو رو از روی زمین برمیداریم ونامی ازشون باقی نمیذاریم فتنه عراق هم با کمک خدا و بصیرت وشجاعت مردمش انشالله بخوابد یا حسین
  • ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    حرف قشنگی بود برادر. همه این آتیشا از گور صهیونیست بلند میشه.
  • معراج ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    قدر رهبری رو باید بدونیم که با درایت و صبر خداییش چگونه ایران را روز به روز به قله های سعادت نزدیک میکنه مشکل عراق اینه که رهبر نداره ما یه پهباد رو از اسمون مشونیم پایین چطور اینا راحت تانک و موشک و اسلحه از مرزشون رد میشه در اختیار این حرومزاده ها ها؟
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    واضحه که این عقب نشینی ارتش و تقدیم ادوات جنگی برنامه ریزی شده بوده! ولی درخواست آمریکا برای مشارکت ایران در حل بحران بسیار مشکوک است! باید صبور بود و کار را به کاردان آن یعنی سربازان سپاه قدس سپرد! صبور باشید! صبور!
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    همه از بچگی جنگجو دنیا نمیان ولی آدمها فرق میکنن
  • سرباز سید علی ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    یادتان باشد انصار ومهاجرین دست رد به سینه زهرا و علی زدند.خودسازی لازم است .أین عمار!
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    ترکیه پس؟
  • لیلا ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    این داعش و حامیانش مثل غده ی سرطانی میمونن باید سر مار رو له کنیم لعنت خدا بر آل سعود و آل ثانی و آل خلیفه و همچنین آمریکا و انگلیس و اسراییل که اینها لشکر شیطانند
  • persian ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    الان وقتشه از عراق بیرونشون کنیم که برن سمت کویت و سعودی و دودش به چشمه خودشون بره
  • sig ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
  • ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    بسم الله الرحمان الرحيم. (ما منتظر منتقم فاطمه هستيم)تابلويي با اين عبارت حدود ده روز پيش ابتداي شهر لطيفي لارستان كه اكثريت شيعه داردنصب شد. بلافاصله وهابيت جنوب كه در لباس برادران اهل تسنن در اين مناطق بصورت گسترده اي حضور دارند با جو سازي كه اين عبارت توهين به خليفه است و عامل تفرقه شروع به ايجاد تشويش افكار برادران اهل تسنن كرده ومتاسفانه با هماهنگي برخي از ارگانهاي حتي مركز استان و شهرستان پايگاه مقاومت مربوطه را مجبور به تغيير عبارت فوق نمودند كه با اصرار پايگاه مربوطه از حذف تابلو فوق صرف نظر شده و مامنتظر مهدي فاطمه هستيم جايگزين ان شد. برادران گرامي جاي دوري نرويد ،اينها مقدمه حضور داعش در ميهنمان نيست كه در شهر شيعي وشب تولد امام مجبور به تغيير متن فوق شويم؟
  • مرضیه ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اره واقعا..... خدا بزرگه
  • محمد ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    هدف تسلط بر مناطق نفت خیز ایجاد یک منطقه نا امن از اسرائیل تا ایران برای سوئ استفاده از آب گل آلود با همکاری ترکیه عربستان اسرائیل
  • یازهرا ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    لعن الله علی قوم الظالمین لعنت خدا بر وهابیت خبیث
  • حمید ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    سحاد فعلا تو برو اشپزی کن، به سربازان امام مهدی کاری نداشته باش ، هر کی تو گور خودش شما اشپزی کن ما در راه اماممون جان میدیم سید علی منتظر دستوریم تا جان بدیم
  • حجت ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    وزارت خارجه انگلیس بر حمایت خود از دولت مالکی «در جنگ علیه تروریسم» تاکید کرده و خواستار تشکیل هرچه سریع‌تر دولت جدید در عراق شد.دولت جدید یعنی چه دولتی؟
  • حجت ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    من خودمو که میشناسم.فقط ادعا میکنم که اگر بیان کربلا دهنشونو سرویس میکنیم.اما وقت حمله امریکا به کربلا که خمپاره میزدن به حرم امام حسین(ع) چکار کردیم؟ وظیفه ما آمادگی برای ظهوره،اما یه نگاه به جامعه بندازی میبنی ظهور حضرت مهدی یا مثل افسانه جمونگ،فقط یک افسانست،یا خیلی مذهبی باشیم میگیم هزار سال دیگه ظهور میشه.کو افرادی که ظهور امام زمان(عج)رو نزدیک بدونن و خودشونو براش آماده کنن.فقط حرف میزنیم.اما از عمل که اصل مطلبه غافلیم
  • حجت ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    از عکس میترسی؟وقتی جلوشون واینستیم جلوی چشممون اجرا میکنن
  • سید ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    لبیک حسین(علیه السلام) لیبک
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    سلام يك كليپ ، مبارز كليپ درست كرده از حمله داعش اين كليپ رابراي پخش بزاريد تو سايت
  • ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    بیشین بینیم بابا
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    آخه یک گروه شورشی چند هزار نفره که نمی تونه به یک کشور 77 میلیون نفره که نیروهای نظامی تا دندان مسلح داره حمله کنه برادر.
  • رضا ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اینها همه از پولهایی است که حجاج ایرانی برای عربستان پیشکش می‌برند تغذیه و تسلیح می‌شوند؟!!!
  • ابوالفضل ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    با عشق به شهدا میجنگیم با تکیه بر کرب و بلا میجنگیم امنیت سوریه به جای خود اینبار برای کرب و بلا می جنگیم
  • محمّد ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    حالا من میگم خیالتون راحت هی بگین اینطوری اونطوری دیگه اگه خواستن به حرم ها بی حرمتی کنن باید مراجع تقلید حکم جهاد بدن
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    خواهشا یکم به روز باشین مث خبر گزاری فارس
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    این یهود ببین چه کارها که نمیکنه"هر جای کره زمین که جنایتی اتفاق میوفته این یهود توش دست داره
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    و البته من خیلی هم نگران خراسان هستم. نمی دونم چرا ولی فکر میکنم ممکنه افرادی رو اونجا سازمان دهی کنن.
  • ناشناس ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    نقش مرموزو حیانتکارانه مسعود بارزانی که شمال عراق را در کنترل دارددر همدستی با داعش بر علیه مردم عراق مشهود است
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    مشکل اصلی همینه اونا با ارتش یا سپاه درگیر نمیشن فقط مردم عادی رو به هلاکت میرسونن
  • ناشناس ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    و آتشی که دامن گیر آتیش بیارای معرکه میشه..... !
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    به عقاید همدیگر احترام گذاشتن بحث دیگری هستش لزومی نداره باعث تحریک دیگران بشیم
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    حرف عاقلانه ای نزدی آقای سجاد
  • تنها ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    وقتی حتی درست نوشتن بلد نیستی کسی مجبورت نکرده تحلیل ارائه کنی
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    غلط زیادی کردید سگ های داعشی
  • کلناعباسک یا حسین ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    بر وهابیت و داعش لعنت خدا کنه که جنگ به ایران نکشه اگه بکشه تک تکشونو سر میبریم یا حسین جانم سنه قربان
  • ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    بیا حمله کنیم با هم
  • ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    مشرق بهتر نیست نظرات با ادبانه رو منتشر نکنی
  • ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    تو با جت لی بیا
  • عرفان ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    آقا حجت گل گفتی. برخی از ما حتی اراده دل بریدن از فیس بوک رو هم نداریم چه برسه به فدای جان شیرین و دفاع از بین الحرمین
  • مجتبی ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    به عنوان یک ارتشی ایرانی و مسلمان ، تحمل شنیدن چنین اخباری رو ندارم و کاش می شد درسی به این داعشی ها بدهیم! ارتشی ایرانی مثل ارتشی عراقی از چهار تا لامذهب اینجور فرار نمی کنه!
  • ناشناس ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    من فکر کنم اینها همان ارتش سفیانی هستند که کل کشورهای عربی منطقه رو تصرف میکنند و از نشانه های ظهور هستند. در آخر هم بین مکه و مدینه در زمین فرو میروند
  • حمید ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    برادر چرا در مورد کرد ها اینطوری حرف می زنی ؟ چرا می خواین کرد ها رو در نظر مردم خراب کنید؟ اگر کمی خبر ها و رسانه ها رو دنبال کنید متوجه میشید که تا الان هم اگه این داعشی نتونستن بیشتر از این پیشروی کنن به خاطر مقاومت نیروهای پیش مرگ کردستانه . در واقع میتونیم بگیم که کرد ها مانع رسید ماین حیوانات کثیف به مرز های ایران شدم ، همین کرد ها هستن که به آواره های موصل جا و پناه دادن پس در مورد کرد ها یعنی اصیل ترین قوم ایرانی با دقت و سنجیده صحبت کنید
  • محمدرضا ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    میل زیارت عجیب در سر فتاده ما را عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد همه آماده نبردی بزرگ و سرنوشت ساز باشیم. انشالله کربلایی به راه خواهیم انداخت که این بار این شمر باشد که سرش بر بالای نیزه برود. یا لثارات الحسین
  • ناشناس ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    خدایا به ما توانی ده که وجود زمین را از این سگ ها و خوک های نجس و کثیف سلفی و وهابی پاک کنبم
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    از این که نقشه را ترسیم کرده اید متشکریم لطفا تغییرات را به روز اعمال کنید
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    یه کم توضیح بده که این فرآیندی که می گی چه جوری به وجود آمده!!!! برای خودت همینطوری یک حرفی می زنی !!!
  • گمنام ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    مگه ما بچه شیعه مردیم که این حرم زاده ها کربلاو نجف را بگیرن ما ایرانی هستم نه اهل کوفه لبیک یا حسین(علیه السلام) جان من بفدایی تو آقا
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    این آمارت رو از کجا اواردی؟
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    خدا داعش لعنت کنه
  • گمنام ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد تا وقتی رهبر گلی مانند سیدعلی داریم نمی گذاریم این حرم زاده ها کربلا ونجف را بگیرند ما اهل کوفه نیستیم
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    ببین کسی رو از قلم ننداختی؟!
  • گمنام ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    ما امام زمان داریم و رهبری بنام سید علی خامنه ای داریم وفرمانده ای بنام حاج قاسم سلیمانی داریم تاوقتی این ها هستن هیچ حرمزاده ای نمی تواند کربلا و نجف را بگیره لبیک یا حسین(ع) لبیک یا حسین(ع)
  • گمنام ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    آفرین
  • محمد ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    داعشی ها زامبی اند تنها راه مقابله باهاشون خالی کردن گلوله تو مغز پوکشونه
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    اینا که میگن اگر جنگ به ایران برسه مگه کربلا و سامرا ایران نیست؟
  • حسن ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    مقصر اصلی نوری مالکی بی عرضه هست که بعد از چندین سال رئیس جمهوری نتونست امنیت رو برقرار کنه
  • عباس ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    آقا حميد 9:22 من از شما معذرت مي خوام ، ما ايراني ها مي دانيم كه مردم كرد در زمان جنگ چگونه دوش به دوش ساير اقوام ايراني از خاك پاك وطنمان دفاع كردند . بايد بگم بعضي از دوستان هنوز هم در زمان جاهليت خودشون به سر مي برند و مي خواهند با اين نوع صحبتها رابطه بين اقوام غيور ايراني را مخدوش كنند .
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    +++++
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    واقعا چرا عربستان سعودی باید در مشهد کنسولگری داشته باشه!؟
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    ما منشمون با این حیوونا فرق میکنه، در زمان جنگ که رزمنده های ایرانی اسیر میگرفتن،اسیری که تا چند لحظه قبلتر به سمت نیروهای ما شلیک میکرد، حتی نوازشش هم نمیکردن سربازانمون!
  • قدسیان ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    کسی خبر نداره که حاج قاسم سلیمانی بچه هاشو -نیرو قدس-اعزام کرد یا نه؟؟؟؟؟؟؟
  • امیررضا ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام خدالعنت کند همه تکفیریهای وهابی وسلفی و...راوازصفحه روزگار محو کندانشاالله خداظهور آقاامام زمان عج را برساندوخودشان بیایند وجهان را ازوجوداین خونخوارها پاک کنند.آمین.اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    ایران می تواند با استفاده از پهپادهایش مناطق تحت کنترل داعش را بمباران کرده و به دولت عراق کمک نماید
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    ايرانم موصل با 3 تا لشكر يه شبه تصرف شد فكر كردي سامرا رو كي نگهداشته
  • امیر ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    دوست عزیز عراق هم می تواند با استفاده از آتش توپخانه و موشک های خود این کار را کند اما فکر بعدشو هم کردید که تمام زیر ساخت های و خانه های مردم در این استان ها نابود می شوند
  • امیر ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    دوست عزیز شما هنوز نمی دانید پست نوری مالکی نخست وزیری است نه ریاست جمهوری بعد نظر می دهید
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    نه. درآمد حج و عمره برای سعودیها در مقابل درآمد نفت و حق ترازیت دریای سرخ مثل پول خرد و توجیبی است و نرفتن ایرانیها به حج و عمره نه تنها برای سعدیها تفاوتی ندارد بلکه بهانه به دست وهابی ها برای تکفیر بیشتر شیعه می دهد و ضمنا تنها راه تنفس شیعیان مدینه را قطع می کند.
  • ناشناس ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    دوست عزیز کدوم پهپاد شما یه عکس در انجام یا اماده عملیات به نن نشون بدین یه دونه تا من قانع شم
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    ولش کن بنده خدا یه چیزی گفت حتی خوابشو هم نمیتونند ببینند کوچکترین تعدی بکنند کلکشون کنده است مگه نیروهای ایران خوابیده اند!!!
  • میگ میگ ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    آقا من از داعش خیلی میترسم,یه اتاق تو فردو بدین توش قایم شم نیان سرم ببرن:)
  • حامد ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    بعضی ها متخصص پنچر کردن هستند باباجون اگه پیغام نمیتونی بزاری پیغام نگذاشتنو که بلدی هرچی پیغام خوب هم که هست باز یه مزخرفاتی مینویسن بعضیی ها اینقدر رو مخ آدم راه نرید باباجون!!!!!!!!!!!
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    ف
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    حکم جهاد شامل ایران هم مب شود؟
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    حکم جهاد هم اومد درک کن که آقای خامنه ای نمیتونه به دلیل رهبری ایران مستقیم جکم جهاد بده مطمئن باش آقا دلش از سیستانی بیشتر خونه
  • منتظر دستور ولی ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام به همه ما از وقایع باید درس بگیریم زمانی که ایران داشت از سوریه وحزب الله حمایت میکرد که این جرثومه ها(اسراییل ونوکرشان وهابیون) به چشم بد به شیعیان نگاه نکنند وکربلا و نجف وسامرا را تهدید نکنند عده ای جاهل شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند وبا حمایت ضعیف در این یکسال از حزب الله وسوریه نتیجه آن را این چند روز دیدند. حالا متوجه میشویم که رهبری در ایران ورهبری در عراق چه نقش عظیمی ایفا میکند. به امید روزی که بصیرتمان ودیدمان خودخواهانه نباشد و در مقابل ظلم در هیچ جای جهان خاموش ننشینیم.......
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    چرا ترسيدين ؟
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    نه خیر مقصر مقتدا صدر و عمار حکیم و دیگر سران شیعه هستن که برای پایین کشیدن مالکی اونم در میانه ی جنگ با داعش، اتحاد رو شکوندن و تضعیفش کردن و بعضی ها حتی با احزاب سنی همپیمان شدن
  • منتظر دستور ولی ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام به همه ما از وقایع باید درس بگیریم زمانی که ایران داشت از سوریه وحزب الله حمایت میکرد که این جرثومه ها(اسراییل ونوکرشان وهابیون) به چشم بد به شیعیان نگاه نکنند وکربلا و نجف وسامرا را تهدید نکنند عده ای جاهل شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند وبا حمایت ضعیف در این یکسال از حزب الله وسوریه نتیجه آن را این چند روز دیدند. حالا متوجه میشویم که رهبری در ایران ورهبری در عراق چه نقش عظیمی ایفا میکند. به امید روزی که بصیرتمان ودیدمان خودخواهانه نباشد و در مقابل ظلم در هیچ جای جهان خاموش ننشینیم.......
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    يا اَبا عَبْدِ اللَّهِ اِنّى سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَكُمْ وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَكُمْ اِلى يَوْمِ الْقِيامَةِ اى اباعبداللّه من تسليمم و در صلحم با کسى که با شما در صلح است و در جنگم با هر کس که با شما در جنگ است تا روز قيامت
  • zahra ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    درود بر قاسم سليماني و سربازان او
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    بریدن سر افراد بزدلی چون تو حتی توسط این وحشی ها هم افتخاری ندارد
  • امین ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    عنوان خبر زدید آیت اله سیستانی اعلام جهاد کرد اما تو متن خبر توضیح دقیقی در این باره نیست منظورتون از این کار چیه؟؟؟
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    بابا مشرق جان خبرای جدید رو اول بالای صفحه بذارین نه پایین
  • حمید ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام. ناشناس ۱۱:۰۵ - منظورت از « اوه اوه ... » چیه؟ شعر زیبایی را در حمایت از ائمه اطهار را نوشته اند. به زیبایی ارادت خودشان را به اهل بیت نشان داده اند. چرا به شما بر خورده است؟ جملات شما نوعی کینه از امامان ما را نشان می دهد، چون اگر شیعه بودی ...
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    دوستان و بچه های ولایت مدار خواهشا از تطبیق روایات ظهور و اتفاقاد در حال روخدا جدا خداری کنید.
  • الداعشی ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    خاک بر سرت. خونت دستم را نجس می کند.
  • albert ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    اگر ایت ا... سیستانی اعلام جهاد کرده باید ایرانیها هم برن جهاد..
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم برادر شما مگه خبر نداری بسیاری از این شیعه های عراقی به یاری جمهوری اسلامی اومدن و سپاه بدر را تشکیل دادند که الانم در عراق فعاله بسیاریشون در مبارزه با صدام شهید شدند.
  • مختار ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    برای اعزام چرا سایت مشرق کاری انجام نمی ده عربستان داره از پاکستان و افغانستان و......نیرو جمع می کنه اما شما چه بخدا قسم اگر کاری نکنیم این وهابی های نجس سر ما را هم می برند بجنبید که وقت تنگ است
  • موسوی ری شهری ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    آیت الله العظمی سید علی السیستانی حفظک االله یا مرجعنا و عالمنا من جمیع البلایا الارضیة و السماویة
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    فضولیش به تو نیمده.
  • محمد ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    این وسط دیگه از آب گل آلود ماهی نگیر . قله های سعادت !!!!!
  • 132 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    از مردم سپر انسانی ساختن...دارن جنگ شهری میکنن
  • ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    نیروی های داعش شهرجولا رو گ فتن این شهر در 42 کیلومتری مرز خسروی قرار دارد
  • قاسم سلیمانی رو عشق است ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    چشم عدو نظاره ی تلخی به خیمه کرد اقادوباره. حرمله تیری به چله کرد چفیه.پلاک.قمقمه.سربند یاحسین این دل دوباره حال و هوای شلمچه کرد خیلی دلم گرفته خدایا.بدون من قاسم دوباره لشکر خود را روانه کرد صحبت زکربلا مکن ای پست دون صفت سید علی ماقمرش را روانه کرد
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    گدشت آن زمان ها .شیعه بیداره و آماده هیچ ملعونی هیچ غلطی نمی تونه بکنه پیروزی برای ماست انشالله
  • سعید ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    زنده باد نیروهای نظامی و انتظامی ایران عزیزم
  • کربلا ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    خدایا کمکم کن آنقدر خویشتن را بسازم که در راه یاری دین تو و حجتت فدا کردن جان برایم افتخار باشد.لبیک یاحسین(علیه السلام).آمین
  • رضا ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    به فضل پروردگار مطمئن باشید داعش نابود خواهد شد.
  • محب ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    ببخشید میشه بفرمایید این روایات ظهور رو کی باید تطبیق بدیم اهل بیت این احادیث رو برای همچین روزایی برامون گذاشتن که با بصیرت حوادث اخرالزمان رو دنبال کنیم
  • سعید ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    امیدوارم مردم عراق با یورش به گروه تروریستی داعش برای همیشه این گروه را دفن کنند
  • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    نصف عراقو گرفتند شما دارین گزارش غلط درج می کنین
  • سلمان ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    حضرت آلبرت اول فکر کردم آدم شدی ولی بعد فهمیدم که از شما بعیده چنین کامنتی بذارید که البته به لطف اصلاحات ابتدایی برادران مشرقی مفهوم خوبی در ذهن متبادر می شد ؛ به هر حال لعنت خدا و انبیا و اولیای الهی بر تو و اعوان و انصار بی شرفت باشه
  • مهدی ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    کربلا کربلا ما داریم می آییم
  • سیدابوالفضل حمیده کیش شاقاسمی ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    یا اقا امام زمان بیاد تا به کفر وبی عدالتی پایان داده بشود وبرای همیشه وهابیت نابود گردد
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    بیخودی اخبار کذب نده.
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    خیر عزیز من. آقای سیستانی از مردم عراق خواسته. ما که نمیتونمی کله مونو بندازیم پایین بریم تو کشور دیگه ! فهمیدنش سخت نیست ...
  • نوید ملکی ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    السلام علیک یا صاحب الزمان حکم جهاد حضرت اقا سیستانی بر ما هم واجب شد اماده ایم تا با یزیدیان مقابله کنیم
  • حجت ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    نترسیدیم.آروم و قرار نداریم که کی دشمنان علی(ع) رو میبینیم و به درک میفرستیم
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    مشرق شنیده شده به 40 کیلیومتری مرز ایران رسیدند مطمئنید فقط 15000 نفرند
  • امید ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    خفه شو تکفیری اشغال بوی گند لاشه هاتون از خیابان های عراق به مشام میرسد
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    می خوای از اصل غافلگیری بر علیه خواننده ها استفاده کنی ؟!
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    گویا نیاز مشرق امکانات پیان خصوصی اضافه کنه . دوستان گویا خاطرات طولانی در کامنت گذارید با همدیگر دارید
  • ایران ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    دوستان لطفا سوره فیل رو زیاد بخونید لعن الله القوم الظالمین
  • حمید رضا ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    استکبار جهانی می خواهد اسرایئیل دیگری را در مجاورت ایران اسلامی تشکیل دهد تا مسلمانان اسراییل غاصب را فراموش کنند ولی از عنایت خداوند تبارک و تعالی غافلند
  • حمید ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    ومکرو مکرالله والله خیرالمارکین
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    اره اگه مقلد آیت الله سیستانی هستی باید بری جهاد
  • پارسا ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ
  • مهندس ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    عجیب هوای زیارت دارم. یا امام حسین بطلب
  • گنده لاته ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    عربستان از همه حرومزاده تره
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    خدا کنه که به ایران نرسن ):
  • ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    لعنت به دنیا و ریاستش !
  • سپهر ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    ناشناس 12:19 داداش، من یکی که به اینا رحم نمی کنم.
  • شایان ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    اگه دست من بود عربستان پدرسوخته رو البته غیر از مدینه و مکه مکرمه رو به خاک و خون میکشید، یه موشک اتمی مینداختم اون وهابیهای نجس و کثافت رو به هلاکت میرسوندم
  • علی دادا ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    دوستان؟؟؟
  • ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    فریب تحرکات آمریکا و ترکیه را نخورید آنها کاملا با عربستان در حمایت از داعش هماهنگ هستند اینها همش فیلمه
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    خدا رحم کنه معلوم نیست چی میخواد بشه اینا واقعا از حیوون بد ترن
  • سلام ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    مثل اينكه بايد خودم دست به كار شم
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    شانتاز نکن ... سرلشکر"عبدالامیر الزیدی" فرمانده "عملیات دجله" ارتش عراق، از کشته شدن 18 نفراز نیروهای داعش و انهدام 5 خودروی آنها ساعات گذشته خبر داد و خبرهای منتشره از سوی برخی رسانه ها مبنی بر تسلط داعش بر بخش هائی از منطقه جلولاء و مقدادیه را تکذیب کرد. -
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    این یه فزصت عالیه برای پاک سازی ارتش عراق.
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    جا واسه ما نيست. حكم جهاد واجب كفايي بوده . همين الان يك و نيم ميليون عراقي ثبت نام كردند كه احتمالا 100 هزارتا شون استفاده خواهند شد. گرفتن استان نينوا اونهم با خيانت برخي مسئولان اين استان كار مهمي نبود نگه داشتنش سخته. كه عمرا داعش بتونه اين كار رو انجام بده ضمنا سپاه قدس به نيابت از همه شما دوستان باغيرت اونجا هستند. خودش و نيروهاي تحت تعليمش. يكي دو هفته ديگه اين غائله با تلفات سنگين داعش ميخوابه. فقط اونهايي كه خيانت كردند و اسلحه خونه ها رو با سلاح و فرودگاهها رو با بالگرد و حتي ادوات سنگين رو دو دستي تحويل داعش دادند بايد به شدت توسط دولت عراق مجازات بشن. همچنين امريكايي ها كه موشكهاي ضد تانك و دوش پرتاب پيشرفته رو تحويل تروريستها در سوريه دادند و الان از عراق سر در آورده. برخي گردانهاي ارتش عراق اونقدرها هم ضعيف نيستند. گردان هاي ابوالفضل و ذوالفقار گردانهاي جان بركفي هستند. اين نيرو گيري ها هم بخاطر اينه كه به خائنين بفهمونند نيازي به اونها نيست. مردم خودشون ميتونن از شهرها دفاع كنند. تازه هنوز جيش المهدي و جيش المختار هم كامل وارد ماجرا نشدند. و......الصبح قريب. صداي پاي مهديمي ايد.
  • رضا ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    جناب منتظر دستور اون شعار مزخرف یک سال قبل از حوادث سوریه گفته شد. اما با بقیه حرفات کاملا موافقم. باید قدر رهبرمون رو بدونیم و کاملا گوش به فرمانش باشیم
  • ناآشنا ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    ناشناس04تو واین پسره سجاد به کار های مردونه وجنگی دخالت نکنین .به فکر حالت دادن موها وابروهاتون باشین
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    رژيم صهيونيستي چه كيفي ميكنه. تمام اين موضوعات دست پرورده رياضه كه نوكري اسراييلي ها رو در پيش گرفته تا باد بهار اسلامي بهش نخوره . از اسراييل غافل نشيم
  • اسماعيل ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    ناشناس||۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲توهم حكم همون گروه داعش داري شعر زيبايي بود
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    نبرد نهایی درحال آغاز است؟؟؟ اللهم عجل لولیک الفرج
  • معترض ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    آقای سلمان ، حیف نام سلمان برای تو.. حواست هست داری چی میگی؟ شیعه ی علی این طوری حرف میزنه؟ ادبت کجاست؟ شرم آوره...
  • شاهین گلشن ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    0 0
    مردم عراق از اولش پیمان شکن بودن
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    0 0
    یهود کلش انحرافه
  • ایلام ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    0 0
    سلام هموطنان ایقد به سرو کله هم نزنید ان شالله به حق حضرت زهرا(س) داعشیا نمیان یعنی جراتشو ندارن ، اگه هم اومدن نیست میشن اییییییییییران قویه.
  • بی نام ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    0 0
    به دلیل حمایت ترکیه از داعش ،ایرانیان تورهای ترکیه را تعطیل کنند
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    0 0
    اکثر این جماعت (کافران) الا از خیال و گمان باطل خود از چیزی پیروی نمی کنند در صورتی که گمان و خیال موهوم کسی را بی نیاز از حق نمی گرداند و خدا به هر چه میکنند آگاه است . و این قرآن نه بدان پایه است که کسی جز به وحی خدا تواند یافت وهم سایر کتب آسمانی را نیز تصدیق می کند و کتاب الاهی را به تفصیل بیان میکند که بی هیچ شک نازل از جانب خدای عالم است در کدام کتاب آسمانی آمده است یکدیگر را ذبح کنید حق از باطل مشخص است دین ساختگی وهابیت باطل است از هیچ چیز جز پروردگارعالم نترسید فکر خود را به دست هجوم تبلیغات دشمن ندهید با عشق به حسین و یارانش با امید به پروردگارش زندگی کنید از لطف بی کران پروردگار غافل نشوید
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    صدام با. اون همه تجهیزات و نیرو نتونست خوزستان رو بگیره. حالا فکر میکنین یه گروه تروریستی چیکآر میتونه بکنه
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    0 0
    دوستان! دوستان چرا این همه متوحشید! خداوند میفرماید در قران کریم میفرماید 10 مسلمان در مقابل 100کافر میتواند باستد اگر 1000 نفر باشید در مقابل10000نفر متوانید باستید. شما فراموش کردید امام ناظر و بحق حضرت قائم المنتظرالمهدی/عج/ را؟ که صاحب این حکومته؟ نظر آقا بود که ما را در مقابل دنیا در 8 سال دست خالی جنگیدن پیروز کرد. نیازی به تفکر در مورد این قوم ظالم نیست تنها چیزی که دل هر انسانی رو به درد میاره اینکه چرا سر مردم بیگناه رو برای رعب و وحشت افکنی میبره و میگوند خداوند پاداش جزیل به شما عنایت کنه! اقا جان چرا نمی آیی؟ ظلم ازین بالاتر.بی حرمتی ازین بالاتر؟ اقاجان بیا فقط بیا و نطاره کن که سربازانت چطور در راه ولایت جون میدن... آقا جان صد بار به شکنجه بمیرم باز میگویم میروم.میجنگم شاید اجازه درگیری در عراق رو نداشته باشیم ولی وای اگر پاشون به ایران باز شه تا ببینیم جهنم رو براشون فراهم میکنیم یانه. سرباز وظیفه سپاه-کماندویکم علی چراغی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس