کد خبر 316032
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مهلت داده شده برای انتقال کارخانه روغن نباتی به هیچ وجه تمدید نخواهد شد گفت: طی جلسه با پرسنل این مجموعه قرار شد این گروه از بازنشستگی پیش از موعد استفاده کنند.

رحمت‌الله حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص آخرین وضعیت شرکت روغن "نباتی قو" و انتقال آن به استان‌های مجاور اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته جلساتی برای انتقال این شرکت با مسئولان کارخانه برگزار شده است به طوری که زمان و مهلت داده شده به صاحبان کارخانه به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

وی تصریح کرد: طی هفته‌های گذشته جلسه‌ای با پرسنل شرکت روغن "نباتی قو" برگزار شد که در آن جلسه به آنها پیشنهاداتی برای مشغول شدن در شرکت‌های پیمانکاری شهرداری مطرح شد که آنها اعتقاد داشتند که از بازنشستگی پیش از موعد استفاده کنند.

حافظ بیان داشت: بنا به درخواست پرسنل شرکت روغن نباتی قو قرار است این افراد از بازنشستگی پیش از موعد استفاده کنند ضمن اینکه هماهنگی‌های لازم برای این کار با مدیر‌عامل سازمان تامین اجتماعی انجام شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: 350 نفر از پرسنل شرکت روغن نباتی قو طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیرعامل تامین اجتماعی از بازنشستگی پیش از موعد استفاده خواهند کرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس