کد خبر 31579
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۵:۴۹

او هيچ گاه اجازه نمي داد فضاي خشک و سرد پادگاني بر خود و نيروهايش چيره شود. محمود با وجود جايگاهش ، همواره اوقاتي را به وقت گذراني با نيروهايش ختصاص مي داد .

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، شهيد محمود کاوه ، فرمانده لشکر 155 ويژه شهدا ،به سال ???? در شهر مشهد به دنيا آمد. پدر محمود از کسبه مشهدي  و اصليتشان از دهستان بيهود توابع قاين بود. روزي که جنگ شروع شد، کاوه يک پاسدار ?? ساله بود اما ?سال بعد فرماندهي يکي از کليدي ترين يگان هاي سپاه پاسداران در جبهه هاي غرب ، موسوم به تيپ ويژه شهدا  به او واگذار شد.  نگرش نظامي خارق العاده محمود کاوه ، چنان او را شاخص نمود که در مدت کوتاهي ، تيپ تحت امر وي به لشگر ارتقا پيدا کرد. سرانجام کاوه به تاريخ ?? شهريور ???? در منطقه عمومي حاج عمران برروي قله ???? مورد اصابت ترکش گلوله خمپاره قرار گرفت و درسن ?? سالگي به شهادت رسيد.

کاوه فرماندهي به شدت مقيد به شئونات نظامي و انظباط تشکيلاتي بود ، با اين حال هيچ گاه اجازه نمي داد فضاي خشک و سرد پادگاني بر خود و نيروهايش چيره شود. محمود با وجود جايگاهش ، همواره اوقاتي را به وقت گذراني با نيروهاي پاسدار و بسيجي اش اختصاص مي داد . عکس زير يکي همان لحظاتي نشان مي دهد که شير کردستان ، با نيروهايش مشغول بازي فوتبال است.

روحمان با يادش شاد 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس