کد خبر 315510
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

مهدی قزلی نویسنده به عنوان نفر نهم هیات امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی انتخاب شد. از قزلی به عنوان گزینه اصلی برای مدیرعامل نام برده می‌شود.

به گزارش مشرق، بالاخره انتظارها به سر رسید و هیات امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی تکمیل شد. سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد مهدی قزلی را به عنوان نفر نهم هیات امنا و بنیاد ادبیات داستانی معرفی کرد تا این بنیاد بعد از مدت‌ها بالاتکلیفی بتواند به شرایط تعادل برسد.

از مهدی قزلی به عنوان گزینه اصلی مدیرعاملی بنیاد شعر و ادبیات داستانی نام برده می‌شود و ظرف چند روز آینده حکم وی برای این سمت اعلام خواهد شد.

صالحی پیش از این پیرامون وضعیت بنیاد ادبیات داستانی و معرفی مدیر عامل گفته بود: پیرامون بنیاد ادبیات داستانی با یکی از دوستان صحبت‌های اولیه صورت گرفته است کارهای مقدماتی انجام شده تا این فرد به عضویت هیات امنا درآید چرا که برای تعیین مدیر عامل باید فرد ابتدا عضو هیات امنا باشد پس از معرفی ایشان به عنوان عضو هیات تعیین ایشان به عنوان مدیر عامل کلید می‌خورد.

صالحی پیرامون ضرب الاجل برای  تعیین این فرد گفت: امیدواریم تا کمتر از دو هفته آینده این فرد معرفی شود.

بنا بر این گزارش آقایان سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد، محمدعلی زم، محمدهادی ایازی، سیدمجید حسینی مدیرعامل نشر شهر، ابراهیم حسن بیگی داستان نویس، اسماعیل امینی شاعر، مصطفی رحماندوست نویسنده و محمد حسنی مدیرعامل سابق این بنیاد به عنوان اعضای هیات امنا معرفی شدند.

مهدی قزلی نویسنده و داستان‌نویس در سوابق خود سردبیر هفت شماره مجله «داستان»، مدیر آفرینش‌های ادبی معاونت فرهنگی هنری شهرداری تهران را در سابقه مدیریتی خود دارد.

مهدی قزلی همچنین تاکنون سفرنامه‌های زیادی را نوشته و تاکنون قریب سی عنوان کتاب به چاپ رسانده و آخرین کتابش «پنجره‌های تشنه» (سفرنامه انتقال ضریح امام حسین از قم تا کربلا) دی ماه گذشته در حوزه هنری رونمایی شد. در سال 1391 از قزلی مجموعه هشت سفرنامه و تک‌نگاری با عنوان «جای پای جلال» در خبرگزاری مهر منتشر ‌می‌شد که او در آنها، سفرنامه‌ها و تک‌نگاری‌های جلال آل‌احمد را در حین سفرهایی مشابه، بازخوانی می‌‌کرد. قزلی همچنین جزو کسانی است که حواشی دیدارهای فرهنگی رهبر انقلاب را برای سایت دفتر آثار رهبری می‌نویسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خوی ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    0 0
    موفق باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس