کد خبر 314692
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی گلزاری جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: دو قاچاقچی موادمخدر که قصد داشتند در پوشش بار هندوانه، 45 کیلوگرم موادمخدر را حمل و در اسلامشهر به فروش برسانند توسط پلیس دستگیر شدند.

علی گلزاری افزود: برابر اخبار دریافتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه باند تهیه و توزیع موادمخدر در خصوص خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارند و مواد مخدر را از شهرهای شرقی کشور با جاسازی در داخل بار میوه به تهران و اسلامشهر حمل و به فروش می‌رسانند تحقیقات پلیس برای دستگیری قاچاقچیان آغاز شد.

وی بیان داشت: با شناسایی محل فعالیت قاچاقچیان و تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی محل احتمالی دپوی موادمخدر در شهرک "قائمیه" اسلامشهر با هماهنگی مقام قضایی با ورود به منزل و دستگیری دو قاچاقچی یک کیلو و 800 گرم تریاک و 270 گرم سوخته از منزل آنها کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه عملیات پلیس در بازرسی از خودروی قاچاقچیان، 43 کیلوگرم تریاک از داخل بار هندوانه کشف و متهمان دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس