کد خبر 314242
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷

در بررسی از منزل سارقی در شهرستان ساری، ماموران موفق به کشف 26 قلم اشیای عتیقه شدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به نام حسین– ش در امر سرقت منزل و مغازه فعالیت دارد، ماموران اقدامات پلیسی را برای دستگیری‌ وی آغاز کردند.

ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضایی به منظور بازدید از منزل او به محل اعزام شدند و حین بازدید از زیرزمین منزل متهم، متوجه کانالی به طول 6 متر و ارتفاع یک متر که توسط متهم ایجاد شده بود، شدند.

در بازرسی از این کانال 26 قلم شی عتیقه که توسط متهم در این کانال مخفی شده بود، کشف شد.

عتیقه‌های کشف شده به سازمان میراث فرهنگی تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری عاملان شرارت و ناامنی در شهرستان نور

در دومین خبر پایگاه خبری پلیس آمده است: عاملان شرارت و ناامنی کوهستان‌های اطراف شهرستان نور در عملیاتی ضربتی توسط ماموران انتظامی این شهرستان به زانو درآمدند.

ولی‌الله گنجیان فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شرارت‌های مکرر افرادی به نام‌های رامین- م، علی– ر و مجتبی– ر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود: این افراد با تیراندازی به سمت مردم، ایجاد شرارت و عربده‌کشی و مزاحمت برای روستاییان اطراف شهرستان نور سبب ایجاد نارضایتی در بین مردم شده بودند.

گنجیان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان نور با به کارگیری منابع اطلاعاتی موفق شدند متهمان را که در یکی از روستاها و مناطق کوهستانی این شهرستان مخفی شده بودند، شناسایی و در یک عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

به گفته گنجیان، از این افراد دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، یک عدد قمه، یک عدد وافور، مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی، یک قبضه شمشیر و یک قبضه داس و یک برگ چک سفید فاقد امضا کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور بیان داشت: پلیس همواره با افرادی که شرارت را راه شهرت و سودجویی قرار دادند، به شدت برخورد کرده و اجازه خودنمایی به این گونه افراد را نخواهد داد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    0 0
    AFARIN BE POLICE

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس