کد خبر 312839
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۰

اخیرا تبلیغاتی با محتوای متهم کردن اسلام به یهودستیزی و تشبیه رهبران جهان اسلامی به هیتلر، بر بدنه اتوبوس‌های شهری واشنگتن دی.سی،‌ پایتخت آمریکا، نقش بسته است.

گروه جنگ نرم مشرق- اخیرا تبلیغاتی با محتوای متهم کردن اسلام به یهودستیزی و تشبیه رهبران جهان اسلامی به هیتلر، بر بدنه اتوبوس‌های شهری واشنگتن دی.سی،‌ پایتخت آمریکا، نقش بسته است.

طول این تبلیغات اتوبوسی حدود 6/4 متر است که بر بدنه 20 اتوبوس شهری واشنگتن نصب شده است.

در این تبلیغات، تصویر هیتلر در کنار امین الحسین به نمایش درآمده و به دروغ ادعا شده که امین الحسین، رهبر جهان اسلام! بوده است؛ این در حالی است که او از علمای مبارز فلسطینی بود اما هیچ‌گاه در حد رهبر جهان اسلام به حساب نیامده است.

اسلام‌هراسی اتوبوسی در واشنگتن + فیلم // در حال ویرایش

در این تبلیغات خیابانی، متنی به این شرح نوشته شده است: «نفرت از یهود در اسلام: آنچه در قرآن آمده است. دو سوم از کمک‌های آمریکا به کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد. نژادپرستی را متوقف کنید. کمک به کشورهای اسلامی را متوقف کنید.» جالب آن که در زیر این متن گستاخانه، جمله‌ای در ترک دعوی پیگیری‌های حقوقی از سوی سازمان حمل و نقل واشنگتن به چشم می‌خورد که مشخص است با هدف رفع تکلیف از مقامات محلی و دولتی آمریکا از این تبلیغات اسلام‌ستیزانه و نادرست است.

گفته می‌شود این تبلیغات اتوبوسی تا اواسط ماه ژوئن (اواخر خردادماه) ادامه خواهد داشت. این تبلیغات اسلام‌هراسانه از سوی گروه دفاع از آزادی آمریکا American Freedom Defense Initiative (AFDI) صورت گرفته است. اتحادیه جهانی ضدافترا، این گروه را که ادعای حمایت از حقوق بشر دارد، یک گروه ضداسلام معرفی کرده است.

اسلام‌هراسی اتوبوسی در واشنگتن + فیلم // در حال ویرایش

گروه دفاع از آزادی آمریکا مدعی شده که این تبلیغات را در پاسخ به تبلیغات ضد یهود گروه مسلمانان آمریکایی حامی فلسطین American که ماه گذشته در اتوبوس‌های شهری واشنگتن انجام شد صورت داده‌اند Muslims for Palestine (AMP)

تبلیغات مورد اشاره گروه دفاع از آزادی آمریکا، به تصویر عمو سام (نماد آمریکا) که پرچم رژیم صهیونیستی را در دست داشت، مربوط است که 15 آوریل گذشته هم‌زمان با روز مالیات در آمریکا در سطح واشنگتن مشاهده شد. در آن تبلیغات از دولت آمریکا خواسته شده بود از تداوم کمک به رژیم صهیونیستی از محل مالیات مردم آمریکا خودداری کند.

اسلام‌هراسی اتوبوسی در واشنگتن + فیلم // در حال ویرایش

دکتر اوسامه ابوالرشید عضو هیئت مدیره گروه مسلمانان آمریکایی حامی فلسطین در این باره گفته است:‌ در شرایط سخت اقتصادی کنونی که مردم آمریکا با دشواری مالیات می‌پردازند، دسترنج آنها به کشوری داده می‌شود که در جهان مدرن کنونی، طولانی‌ترین و آخرین اشغالگری نظامی را انجام داده است.

یکی از مقامات شهری واشنگتن در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فرانسه درباره علت ارائه مجوز به تبلیغات گروه دفاع از آزادی آمریکا، گفته است که آنها قانونا نمی‌توانند به محتوای تبلیغات ورود کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مریم سراوانی ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    0 0
    من دیروز دوتاشونو کندم خیلی زیاده اینا
  • مهدی ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    0 0
    اونا تو باطلشون برای ضربه زدن به اسلام خصوصا تشیع از بعضی از مسعولین به ظاهر انقلابی در دفاع از آرمان های انقلاب قویترن.
  • ناشناس6690 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    0 0
    بابا ماهم تبلیغ صداقت امریکایی رو چطور جمع کردیم در صورتی که تمامش حقیقت بودولی اونا دارن چه کار میکنن؟باید با امریکا با عزت صحبت کرد نه با ذلت.
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    0 0
    مسئول به ظاهر انقلابی الان رو به من نشون بده . من قبول دارم.! همون ظاهر انقلابی رو هم الان کسی نداره.
  • سارا ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    0 0
    نباشید . نمیگن چیزکی چیزها
  • مهدی90085 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    0 0
    جالبه اونوقت ما بیلبورد های دست چدنی آمریکارو از خیابانها جمع میکنیم از ماست که بر.......
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    0 0
    PARSIAN amrikai susko nabud mikone
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    0 0
    حاج امین حسینی رهبر مقاومت ملی و اسلامی فلسطین بود و یکی از رهبران بزرگ جهان اسلام به شمار می رفت. در ضمن اگر قرار به این عکس ها باشه غربی ها که بیشترش را این جنایت کار داشتند
  • مهدی90085 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    شاید در مورد شما صدق کنه در مورد مانه..
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    "میگن یکی وصیت کرده بود برام 30 سال نماز قضا بخونید بجز نماز ظهر و عصر .اونا رو خودم تو اداره خوندم" خنده داره ولی اشک ادمو در میاره .درست میگی اقا مهدی . اونا توی کفر خودشون از ما مصمم ترند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس