کد خبر 312716
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

این مربی آرژانتینی پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت:"ناراحت نیستم. از اینکه به هدفم نرسیدم احساس تلخی دارم. حالا آرام تر هستم و میخواهم به این شرایط غلبه کنم.

به گزارش مشرق، دیگو سیمئونه، سرمربی تیم اتلتیکو مادرید، پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت که از نتیجه ای که شاگردانش برابر رئال گرفته اند ناراحت نیست و فقط احساس تلخی دارد.

این مربی شدیدا روی 5 دقیقه زمان تلف شده ای که داور به وقت های این بازی اضافه کرد، اعتراض داشت.

او که تا پایان بازی خود را کنترل کرد بود، پس از شوتی که واران به سوی نیمکت اتلتیکو شلیک کرد، به شدت ناراحت شد و به میان زمین آمد.

این مربی آرژانتینی پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت:"ناراحت نیستم. از اینکه به هدفم نرسیدم احساس تلخی دارم. حالا آرام تر هستم و میخواهم به این شرایط غلبه کنم.

بازی آنطور که داور می خواست پایان پذیرفت. من نمی توانم چیزی در مورد آن مساله بگویم. امیدوارم واران پیشرفت کند و چیزهایی را یاد بگیرد. او بازیکنی بزرگ با آینده ای روشن است.

در نیمه ی دوم رئال مادرید تیم برتر میدان بود. ما کمی خسته بودیم اما آن ها هم کمی از ما بهتری بودند.

سعی کردم به بازیکنانم بگویم، در طول بازی رقابت کنند، بجنگند و فروتن باشند. در وسط زمین مسابقه قفل شده ایم و نمی توانیم زمین را ترک کنیم. فوتبال زیباست و گاهی به شما یاد می دهد، بردن همه چیز است.

ارزش ندارد برای باخت گریه کنیم. باید برای آغاز فصل جدید سرمان را بالا بیاوریم. ما با تمام وجود تلاش می کنیم و مردم خواهند دید که اتلتیکو چگونه رقابت می کند.

ما برای کسب بهترین چیزها تلاش می کردیم. لیگ را برده بودیم و می خواستیم در یک رقابت بین المللی به پیروزی برسیم."

سیمئونه همچنین در مورد دیگو کاستا که در دقیقه ی 9 بازی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد گفت:"مسئولیت بازی دادن به کاستا با من بود. من اشتباه می کردم؛ اما او در تمرین دیروز شرایط خوبی داشت."

منبع: آی اسپرت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس