کد خبر 312474
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷

رئیس اداره محیط زیست پلدختر گفت: یک دستگاه تریلی سوخت‎رسان در پلدختر واژگون شد.

 به گزارش مشرق، رئیس اداره محیط زیست پلدختر در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اثر بریده شدن ترمز تریلی حامل سوخت مازوت در محور جاده قدیم پلدختر به اندیمشک متأسفانه یک دستگاه تریلی سوخت‎رسان در پلدختر واژگون شد.

وی اضافه کرد: این تانکر حامل ۲۴ هزار لیتر سوخت مازوت بوده که بر اثر واژگونی آن منجر به آلودگی خاک منطقه شده که متأسفانه در این حادثه راننده تانکر سوخت نیز فوت شده است.

محمدی‎نژاد ادامه داد: کار‌شناسان در حال بررسی میزان آلودگی و خسارات وارده هستند. راههای شهرستان پلدختر به خاطر عبور و مرور زیاد و به علت در مسیر بودن خط ترانزیتی ترافیک بسیار سنگینی را تحمل می‌‎کند، بنابراین از مسئولین راهنمایی و رانندگی و هم‌چنین اداره راه درخواست داریم طبق یک برنامه تنظیمی با رانندگان ماشین‎های سنگین ساعت استراحت‌شان را بیشتر کنند و هم‌چنین کیفیت ماشین را مورد بررسی قرار دهند تا شاهد این‌گونه حوادث تلخ نباشیم.

رئیس اداره محیط زیست پلدختر افزود: در ضمن از مسئولین راهنمایی و رانندگی پلدختر درخواست داریم که اداره محیط زیست پلدختر را برای این گونه حوادث در اسرع وقت مطلع کنند.

محمدی‌نژاد در پایان اظهار کرد: در صورت هر گونه اتفاق زیست محیطی، تصادف یا شکار و صید با شماره تلفن اداره محیط زیست پلدختر ۲۲۲۰۳۶-۰۶۶۳۵ ما را مطلع کنید.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس