کد خبر 30995
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۳

مالک سياسي آ.ث ميلان ايتاليا بيش از 25 سال است که مستقيم و غير مستقيم بر سر اين باشگاه سايه انداخته و قصد کناره‌گيري هم ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سيلويو برلوسکوني متولد 1936 بيش از 25 سال است که بر باشگاه ميلان سايه انداخته و هواداران اين تيم همواره از اين که باشگاهشان دولتي و وامدار مافياي او خوانده مي‌شود ناراحت و دلخورند.
نمي‌شود منکر موفقيت‌هاي سيلويو برلوسکوني در ميلان بود، هر چه باشد ميلان با مديريت او به سيزده قهرماني با ارزش در عرصه کالچو و بازي هاي اروپايي دست يافته و اين چيز کمي نيست اما بسياري از هواداران و کارشناسان امروز از خود مي‌پرسند که آيا اگر برلوسکوني نبود ميلان به اين موفقيت‌ها دست پيدا نمي‌کرد؟ در واقع سوال اساسي براي مردم ميلان اين است که آيا هيچ مديري در جهان و يا لااقل در شهر ميلان در طول اين 25 سال يافت نشده که با راي مردم روي کار آمده و جاي اين مالک ثروتمند و هوسران را بگيرد؟

هواداران ميلان امروز مالک باشگاه خود را با قذافي ديکتاتور ليبي مقايسه مي‌کنند و معتقدند که زمان جدايي ميلان از او و داشتن يک مديرعامل مردمي با راي هواداران اين باشگاه خيلي وقت است که فرا رسيده است.
پير لوئيجي رهبر حزب دموکرات ايتاليا در اين خصوص مي‌گويد: سکوت برلوسکوني در قبال جنايات قذافي بايد هم براي مردم شگفت انگيز باشد اما براي من تعجبي ندارد چون او را خوب مي‌شناسم و مي‌دانم که دوست صميمي قذافي است و چگونه مي‌تواند رفتار کسي را محکوم کند که روزگاري با او در کاخ‌ها و ويلاهاي باشکوه خوشگذراني کرده است؟! او در باشگاه ميلان ايتاليا به قذافي فوتبال تبديل شده است و از اين همه رسوايي اخلاقي شرم نمي‌کند!

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس