خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*در حالی که عراقچی عضو تیم مذاکره کننده ایرانی در وین اعلام کرد میزان اختلاف ایران و گروه 1+5 بسیار بیشتر از 13 محور است، در عین حال کارشناسان هسته ای از 7 مسئله چالش برانگیز و جدی در تنظیم توافق جامع میان ایران و گروه1+5 سخن می گویند که عبارتند از:
1- ظرفیت غنی سازی که به تعداد و نوع سانتریفیوژهای ایران مرتبط است. ایران اکنون حدود بیست هزار ماشین نصب شده (در نطنز و فردو) دارد که 1000 عدد آن ماشین نسل دوم است. از این تعداد حدود هشت هزار ماشین در حال دریافت گاز و غنی سازی است.
2- ذخیره مواد 5 درصد ایران که غربی ها به کمتر از 1200 کیلو اصرار دارند.
3- PMD یا بررسی ابعاد فعالیت نظامی احتمالی ایران از جمله توسعه فناوری های موشکی.
4- R&D یا "برنامه تحقیق و توسعه"؛ غربی ها مایلند برنامه تحقیق و توسعه در ایران عملا تعطیل شود و ماشین های ایران از نسل اول فراتر نرود. این بدان معناست که کیفیت غنی سازی در ایران هرگز رشد نخواهد کرد. این در حالی است که اطلاعات موجود نشان می دهد حفظ و رشد برنامه تحقیق و توسعه در حوزه غنی سازی جزو خطوط قرمز ابلاغی به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران است.
5-بازطراحی راکتور اراک و کاهش قدرت راکتور از 40 به 10 مگاوات تا پلوتونیوم تولیدی راکتور در واحد زمان کاهش یابد.
6-تدوین یک رژیم بازرسی ویژه ایران که احتمالا در یک قطعنامه شورای امنیت تصویب خواهد شد.
7- جدول زمانی لغو تحریم ها.

*شنیده ایم کمیته ای در نهاد ریاست جمهوری تشکیل شده تا برنامه سفر و نطق های حسن روحانی در نیویورک را تنظیم نماید. از آقایان حمید ابوطالبی، حسین فریدون، محمد رضا صادق، حسین انتظامی و حسام الدین آشنا به عنوان اعضای این کمیته نام برده می شود.

*با حضور 7 تن از حامیان هاشمی رفسنجانی، بحث هایی درباره چگونگی ورود به انتخابات مجلس خبرگان و شناسایی و معرفی کاندیداها مطرح شده است. یکی از حاضران در جلسه در گزارشی اعلام کرد تاکنون بیش از 100 نفر از فضلای حوزوی جهت کاندیداتوری شناسایی شده و صحبت های مقدماتی با برخی از آنها انجام شده است. یکی دیگر از حاضران مدعی شد در صورت مهیا بودن شرایط، آیت الله هاشمی رفسنجانی آمادگی کاندیداتوری برای ریاست خبرگان را دارا است. در این جلسه دو تن از نمایندگان خبرگان خوزستان و اصفهان حضور داشتند.

* جلسه هفته گذشته کمیته روانی تجدید نظر طلبان با سه مصوبه همراه بود که عبارتند از:
 الف-طرح تخریب و اعتبار زدایی از 6 نماینده اصولگرای مجلس. باید این نماینده ها را با آتش سنگین رسانه ای بگونه ای نابود کنیم که دیگر گوش شنوایی برای شنیدن حرف های آنان نباشد.( این 6 نماینده همگی از حوزه انتخابیه تهران هستند.)
 ب- میدان رسانه ای دادن به حامیان احمدی نژاد جهت ایجاد انشقاق در میان اصولگرایان. باید این چهار حرف احمدی نژاد را برجسته کنیم 1- پشت پرده تخریب من هاشمی رفسنجانی است.2- من الان 19 میلیون رای دارم.3- اصولگرایان سر ندارند و مجبورند از من حمایت کنند.4- مهم برای ما پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری است نه مجلس.
ج- نباید از کار عمیق فرهنگی غافل شویم. با کار گسترده و عمیق فرهنگی می توانیم با پیروزی به عرصه سیاسی کشور بازگردیم.

*حامیان محمد خاتمی درصددند وی را در مراسم سالگرد حضرت امام خمینی(ره) رونمایی کنند. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است خاتمی در مراسم شب 14 خرداد شرکت کند و در صورتی که برای وی از جانب حاضران مشکلی پیش نیاید در مراسم اصلی که روز 14 خرداد برگزار می شود حاضر شود. طرح تطهیر و رونمایی از خاتمی و بازگشت وی به عرصه سیاسی بدون عذرخواهی از مشارکت او در فتنه 88، مدت ها است که در دستور کارجریان تجدید نظر طلب قرار گرفته است.

*شنیده ایم فردی که در خرداد سال 90 با ورود به ساختمان مجمع تشخیص اقدام به آتش زدن اتاق منشی مجمع کرده بود، اخیرا شناسایی و دستگیر شده است.وی اخیرا از خارج کشور بازگشته بود که توسط دستگاه های امنیتی دستگیر شد. در آن زمان حامیان هاشمی رفسنجانی تلاش داشتند این آتش سوزی را به یک دستگاه امنیتی نسبت دهند.

*در جلسه گروهی از اصلاح طلبان که برای نفوذ به بدنه آموزش و پرورش برنامه ریزی کرده بودند، گفته شده است: در دیدار معلمان با رهبر انقلاب ایشان روی چهار محور1-ضرورت اجرای سند تحول آموزش و پرورش2-میدان دادن به جوانان مومن و انقلابی3-توجه مضاعف به دانشگاه فرهنگیان و 4 - از سیاسی و جناحی کردن آموزش و پرورش به عنوان یک سم مهلک یاد کردن، باعث شد برنامه ما برای نفوذ و در دست گرفتن مناصب کلیدی این وزارتخانه با مشکلات جدی مواجه شود.

*شنیده ایم عزت الله ضرغامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور از عملکرد صدا و سیما در فاز دوم هدفمندی گزارشی داده است. ضرغامی در این گزارش با اشاره به فراهم آوردن آنتن زنده برای 25 مدیر دولتی، اعلام کرده که حتی زیر نویس های شبکه های تلویزیونی را هم با مقامات دولت هماهنگ کرده و پس از تایید آنان به نمایش گذاشته شده است. رئیس صدا و سیما در این نامه همچنین با برشمردن 13 نقطه ضعف در عملکرد تیم اقتصادی و رسانه ای دولت، این نقاط را باعث انصراف 5/4 درصدی مردم از دریافت یارانه برشمرده است.

*کارشناسان اقتصادی از وضعیت رو به بهبود فروش نفت، گشایش ال سی های بانکی، بازگشت ارز های حاصل از صادرات کالا و هجوم سرمایه گذاران و شرکت های خارجی به ویژه اروپایی به تهران سخن می گویند. میزان فروش نفت و میعانات ایران از مرز یک میلیون و هفتصد هزار بشکه عبور کرده و پیش بینی می شود این رقم در هفته های آتی افزایش یابد.

*شنیده ایم که یکی از مسوولان سابق نهاد ریاست جمهوری که در بخش مالی و اداری مشغول به کار بود بازداشت شده است. بخشی از اتهامات وی کسب مال نامشروع از طریق اخذ پورسانت از مدیران و موسسات فرهنگی جهت اعطای بودجه و تسهیلات به آنان بوده است. گفته می شود در حال حاضر سرمایه وی ده ها میلیارد تومان برآورد می شود.

*در جلسه برخی چهره های تجدیدنظرطلب ازحضور استاد رحیم پورازغدی در برنامه های سیمای جمهوری اسلامی ایران ابراز نگرانی شده است. یکی از افراد حاضر در جلسه گفته است رحیم پور می خواهد نمایندگی خط امام را از دست ما خارج سازد. ما نباید اجازه دهیم تریبون وی در صدا و سیما و دانشگاه ها گسترش پیدا کند. باید اقدام به فشار و نامه نگاری با مسوولان به ویژه عزت الله ضرغامی نماییم تا تریبون صدا و سیما را از این عنصر خطرناک بگیریم. یکی دیگر از حاضران هم گفته:" مشکل این است که نمی شود به رحیم پور انگ بیسوادی زد و او را از میدان خارج کرد.او فردی جسور و خوش فکر است."

*در جلسه رسانه های تجدید نظر طلب از عملکرد 6 تن از مدیران رسانه ای جهت جریان سازی علیه همایش دلواپسیم، تجمع عفاف و حجاب و مستند من روحانی هستم، تقدیر به عمل آمد. در این جلسه گفته شد فضاسازی رسانه های اصلاح طلب علیه این سه اتفاق باعث شد میدان بازی را از اصولگرایان گرفته و نگذاریم در نقد برخی ناکارآمدی ها و ضعف های موجود، یکه تاز میدان باشند. سه تن از افراد تقدیر شده سابقه حضور در فتنه 88 و زندانی شدن را دارا هستند.

*حامیان احمدی نژاد در تدارک ارسال نامه هایی برای بیوت مراجع هستند تا ترتیب دیدار وی را با مراجع قم مهیا نمایند. حامیان احمدی نژاد می گویند وی آماده پاسخگویی به شبهات و ابهامات درباره عملکرد خود به ویژه در سال های آخر ریاست جمهوری اش است.

*آمارهای صداوسیما و مسوولان ناجا نشان می دهد در سه ماهه گذشته میزان استفاده از ماهواره کاهش داشته است. میانگین این پیمایش حکایت از کاهش 5 درصدی دارد.

*سفر وزیر ارشاد به عشق آباد جهت شرکت در همایش دویست و نودمین سالروز تولد مختومقلی فراغی لغو شد. علت لغو این سفر اعتراض ایران نسبت به زندانی شدن بیش از 300 ایرانی در ترکمنستان است. همچنین ایران با سفر مقامات ترکمنی جهت حضور در آرامگاه مختومقلی در مراوه تپه گلستان نیز مخالفت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 74
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    20 مثل همیشه ...
  • همون 20 ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    همیشه 200
  • حسین ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    استاد رحیم پورازغدی کارش واقعا درسته دوست داریم استاد
  • مدیرمدرسه منطقه 2 ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    جلسه اصلاح طلبان دز مورد اموزش و پرورش کاملا درسته ولی انها از ناراحتی صحبتهای رهبری چند تا از بهترین بچه های حزب اللهی رو در همین هفته گذشته عزل کردند نمونه اش در منطقه 2 اموزش و پرورش شهر تهران مسوول گزینش منطقه را که از نیروهای انقلابی و جوان و متدین است بدون دلیل و صرفا به خاطر مساییل جناحی و سیاسی عزل کردند. نقش افراطیون سیاسی در این عزل ها جدی است. خوبه دستگاه های امنیتی در این زمینه جدی پیگیری کنند
  • محمد ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    اره حتما خاتمی باید در مراسم 14 خرداد باشه چنان استقبال گرمی از ایشون کنیم که تو تاریخ بنویسن منتظریم.
  • محمدیان ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    نمتایندگان محترم تهران ! ایا خبر دارید در اموزش و پرورش شهر تهران چه خبره ؟ از حضور نیروهای افراطی دوم خردادی خبر دارید ؟ از وضعیت عزل و نصب ها خبر دارید ؟ نمایندگان عزیز لطفا پیگیری کنید
  • محمد مهدی ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    توی اون نماینده ها حتما رسایی در صدر جدوله!!!درود بر رسایی.
  • محسنی ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    منطقه 2 اموزش و پرورش شهر تهران چه خبره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/؟
  • محمد ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    استفاده از ماهواره کاهش داشته !!!!!!!!!!!!!!!!!!! اره معلومه با این پیام های بازرگانی صدا و سیما و اخبار های که همش بین المللی(شبکه یک) هستش بایدم استفاده از ماهواره کاهش داشته باشه!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
  • زاهدی ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    اجرای دستور رهبری این بود ؟ من این بنده خدایی که مسوول گزینش بود را میشناختم واقعا همه اموزش و پرورش به تقوی و درستکاری و انقلابی بودن وی اذعان داند عزل ایشان موجب تاثر و ناراحتی است . نباید گذاشت به همین راحتی فرزندان انقلاب را درو کنند . اقای رییس جمهور محترم دستور برخورد با عزل کنندگان را بدهید
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    دقیق‌ترین عبارت برای اصلاح‌طلبان و تجدیدنظرطلبان عنوان ابطال‌طلب است. ابطال‌‌طلبان رأی مردم در هشتادوهشت تا ابطال‌طلبان شریعت الاهی.
  • ناشناس ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    آیت الله بهجت(ره) هم روحانی بودند بعضی از روحانی نمایان هم آبروی روحانیت را برده اند مثال هایی مثل...........
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    صدا و سیما با تبلیغات اغراق امیز خود در انصراف مردم از هدفمندی یارانه ها نه تنها میزان اعتماد مردم به خود را کاهش داده بلکه به نظر من میل به اتفاده از ماهواره گسترش یافته است . ودر این فقره صدا و سیما ملی ما بازیچه نظرات غلط اقتصادی دولت شد
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    استاد ازغدي قابل مهار نيست فقط بايد مواظب بود به وجود مبارك ايشان اسيبي نرسد ايشان بزركترين متفكر حال حاضر دنياست وخداي نكرده استكبار ممكنست ايشان را براي استفاده از تفكرات بينظيرشان بدزدد حضور ايشان به خصوص در صداوسيما وشوراي عالي انقلاب فرهنكي باعث ترقيات حيرت اوري در ايران اسلامي شده است.
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    اره خوبه همه شغل هاي نان وابدار دراختياربجه هاي حزب اللهي كه فقط به خاطر خدا كار ميكنند باشد.
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    از اون شش نماینده احتمالا این نمایندگان بودند: رسایی کوچک زاده حسینیان زاکانی کوثری نبویان
  • بی طرف ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    نیروهای گزینش اکثرا از جوانان انقلابی و متدین هستند در صورتی که این کار که در مطلب فوق نوشته شده انجام گردیده باشد دقیقا مصداق مخالفت با صحبت های رهبری انجام شده است.
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    من 14 خرداد تهران هستم اگر خاتمی رو دیدم میدونم با وی چه کنم
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    نادران
  • صرفا جهت اطلاع ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    همایش دلواپسان خیلی مسخره بود ! دیگه بسته شدن در های هسته ای دلواپسی نمیخواد!روحانی هم مثل خاتمی تخته کنه !مهم
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    کارشناسان اقتصادی از وضعیت رو به بهبود فروش نفت، گشایش ال سی های بانکی، بازگشت ارز های حاصل از صادرات کالا و هجوم سرمایه گذاران و شرکت های خارجی به ویژه اروپایی به تهران سخن می گویند.
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    تلاش یک نشریه دانشجویی برای ترویج موسیقی رپ در دانشگاه +تصویر http://nasleborhan.ir/index.aspx?siteid=26&pageid=362&newsview=147332
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    اینم اخر و عاقبت انقلابی بودن در مهم ترین وزارتخانه کشور !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • معلم ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    من یک معلم هستم و 25 سال سابقه خدمت دارم دست حضرا اقا درد نکنه که در مورد کار جناحی و سیاسی تذکر دادند واقعا اکثر ما فرهنگیان از کارها و عزل و نصب های سیاسی و جناحی داریم زجر میکشیم . این مورد اخیر هم هم واقعا جای پیگیری داره اگر اقایان معتقد به حرف های اقا باشند نباید بگذارند چنین شود
  • میترا1 ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    کی میتونه انکار کنه کلید تخریب احمدی نژاد دست ه.... بود و هنوزم هست ؟؟ اگه کسی انکار کنه معلومه تو مریخ داره زندگی میکنه !
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    خخخخخخخخ خوشمان آمد. باید هزینه حضور این فتنه گران را تا زمانی که به این رفتار خود ادامه می دهند در مجامع عمومی بالا برد.
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    افسادطلبان......
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    خخخخخ احسنت بر شما.
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    آمار فروش نفت غلطه، برای دومین ماه پیاپی کاهش یافتی و به زیر 1.1 میلیون بشکه در روز رسیده
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    فقط میتونم بگم متاسفم
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    تو این خبرها اومده که اصلاح طلبا ازرسانه ای های خودشون که همایش دلواپسی ومن روحانی نیستم وتجمع عفاف وحجاب سعی کردن تخریب رسانه ای کنن وموفق شدن تقدیرشده . من صدا وسیما رو نگاه میکردم صرفا جهت اطلاع این پسره که تازه اومده وصرفاجهت اطلاع میگه  اینم داشت انتقاد میکرد که چرا قانونو زیرپاگذاشتن وهمایش حجاب وعفاف بدونه مجوز برگزار کردن وهمایش دلواپسیم رو هم نقدکردن ومنتقدبودن تو خوده بخش خبری .8:30 . اینارو هم درنظربگیرن ، فقط اصلاح طلبا تواین کارا نیستن وصداوسیماهم جدیدا اضافه شده !
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    افزایش داشته
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    آره.دقیقا همینطوره. من ماهواره نمی بینم. ولی بعد این قضایا و بعد قضیه ی انصراف از یارانه و نقد نکردن توافق یک طرفه ی ژنو و آخری هم اتفاقات برنامه سمت خدا، تصمیم گرفتم تلویزیون نبینم.
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    خوندم. ممنون از اطلاعرسانیتون شاهین نجفی لعنتی رو..... راستی چقدر خوبه که مشرق هم این خبر رو کار کنه
  • ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    ظاهرا شما در همه جا شنود کار گذاشتین.
  • کریم ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    بارها گفتیم تنها راه چاره ایران در مقابل زیاده خواهی کشورهای غربی تهیه سلاح اتم میباشد آن موقع اگر مذاکره ای هم درمیان باشد ایران در موقعیت قدرت قرار دارد امریکا دیگر نمیتواند باج خواهی کند اگر تحریم ویا قلدربازی در آورد آن موقع تنگه هرمز بسته خواهد شد و کشتیهای عبوری باید مالیات بپردازند وهر کشوری که پول ایران را بلوکه کند وکشتیهای آن کشور در خلیج فارس توقیف خواهدشد دیگر حاکمان بی اختیار عربها نمی توانند نام خلیج همیشه فارس را جعل نمایند وچون دمشان به دم آمریکا بسته است نمی تواننند همچون غلامان اربابان برای ایران شاخ وشونه بکشند الان دنیا دنیای زور وقاتون قدرتهای جهان قانون جنگل است. داورهای ورزشی در میدان ورزش حق مارا پایمال میکنندواگر روزگارمان با همان منوال یعنی با مذاکره بگذرد سالها سال از دنیا عقب میمانیم اقتصادمان فلج میشود از ثعمت خدادامان یعنی نفت وگاز نمی توانیم بهره برداری کنیم وبجای ما کشورهای همچون قطر آذربایجان وعراق استفاده خواهد کرد و خواست آمریکا هم همین است آمریکا صد سال دیگر نمیتواند به ایران حمله کند وکارش همان طولانی کردن مذاکره است وبه ان هارت وپورتش هم نگاه نکنید. وبا وقت گذرانی میخواهد اقتصاد ایران را فلج کند
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    در این جلسه دو تن از نمایندگان خبرگان خوزستان و اصفهان حضور داشتند.اسمشون چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ایثار ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    جدی اگر این کا را کرده باشند نهایت عقده ای بودن انهاست چطور ممکنه اقا دستور بدهند و برعکس ان عمل شود اینجاستکه باید گفت مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    حرفیه؟؟؟؟
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    من هم این مطلب رو مطالعه کردم بهتره سایت های هم سو اینگونه اخبار رو پوشش بدن و نگذارن توهین به مقدسات عادی سازی بشه.ممنون از نسل برهان
  • کاپیتان ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    دوباره داری موش میدونیا مشرق!
  • ناشناس ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    مشرق جان خبر لیلا حاتمی و کاری که تو جشنواره کن انجام داده رو منتشر کن(مصافحه و رو بوسی لیلا حاتمی با رییس جشنواره کن!!!!)
  • محمد ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    احیانا این تجدید نظر طلبان همون اسمه آبرومندانه فتنه گران نیست؟!! از یه سری کاراشون معلومه اینا دردشون فقط قدرته اگه جلوی دین ساکت شدن برا اینه زورشون نمیرسه وگرنه دوران اصلاحات که در دیزی رو باز دیدن چه مزخرفاتی که بر علیه دین چاپ نمی کردن
  • اقاروح اللهء عزیز ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    چقدر بدم میاد ازین خاتمی
  • حامد ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    این در باغ سبز نشان دادن ها به مردم در این مقطع زمانی (قبل از نتیجه نهایی مذاکرات) سرابی بیش نیست و باعث میشه که مردم به مذاکرات امید ببندند.
  • ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    زهی خیال باطل!!!!!! مردم از خون شهدای فتنه نمیگذرن، لعنت بر خاتمی و تمام کسانی که در فکر احیای فتنه گران هستن
  • لام ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    صدا و سیمای ما برنامه به درد بخوری پخش نمیکنه، فقط فکر اینه که چطوری پول رو پول بذاره، استفاده از ماهواره افزایش داشته
  • ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    من می خوام بگم نه جریان انحرافی نه فتنه ایها فقط و فقط مقام معظم رهبری نباید هفتاد و دو ملت بشیم هیچ کدوم از انحرافیها و فتنه ایها عددی نیستند که ما دنباله رو اونها باشیم امبرالمومنین زمان را دریابیم و بس در دوره امیرالمومنین ع نیز فتنه شدید بود حال که سیستمهای ارتباطی و رسانه ای به این گستردگیه دیگر جای خطا نیست خدایا ما را در راه راستت که همانا راه مقام معظم رهبری است ثابت قدم بدار
  • ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    خاتمی همه امید ما
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    میشه بفرمایید کدوم انحراف ؟! همونی که فتنه تونست شمارها رو باهاش بفریبه واکنون اینطو ری بتازه رو می فرمایید؟!
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    درود بر استاد رحیم پور که یک شیعه واقعی است.
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    باز هم رفتار غیر قانونی. قانون برا شما تا جایی خوبه که به نفعتون باشه....
  • حسین ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    امیدت به خدا باشه عزیز نه به افراد. به قول امام علی (ع): حق را بشناس و با ملاک آن افراد اهل آن را بشناس
  • محمد ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    ناشناس 9:41 شما دیگه از قانون حرف نزنید قانون مداری شما رو تو 88 دیدیم بعدشم احترام ما به قانون فقط در مورد ادماست نه امثال شما و خاتمی.
  • حامد ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    هر گونه توافق هسته ای که مابین 5+1 و ایران منعقد گردد به سرنوشت همه ایرانیان در سال ها و ده های آینده مربوط می گردد. بنابراین این توافق حتما باید با نظر این مردم و یا نمایندگان منتخب آنها اجرایی گردد. هر گونه توافق هسته ای که به امضای مجلس شورای اسلامی نرسیده باشد مورد پذیرش مردم قرار نخواهد گرفت. توافق جامع هسته ای باید توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد وگرنه مورد پذیرش تاریخ نخواهد بود و امضا کنندگان آن خائن و وطن فروش محسوب می شوند.
  • پدرام ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    ناشناس 23:31؛ همون شما رو آمریکاییها دزدیدن کافیه! نمیخواد خودتو شیرین کنی.
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    نه قانون برای ما همیشه خوبه ولی خلافکاران جائی د رمیان ما ندارند
  • محمد ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    دكتر رحيم پور ازغدي مطهري ديگر است به كوري چشم دشمنان دين ومذهب خداوند اورا براي اسلام نگهدارد
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    بپا خاتمي چيا تو رو نبينند... :)))
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    احمدي نژاد وقتي كه به رهبري پشت كرد خودش خودش رو تخريب كرد... ديگه نيازي به آقاي ه نيست... شماها هم الكي دشمن تراشي نكنيد... قطعا ديگه پايگاهي بين مردم نخواهيد داشت
  • محمد ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    چرا اهل سانسور شده ای؟! سانسور کلام حق، نشانه چیست؟! زشت نیست؟
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    خاتمی دوست داریم..............
  • رضا ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    به ناشناس دوم: همون انحرافی که باعث شد مردم دوباره به افسادطلبان و کار گزاران رای بدن و جریان فتنه به مناصب کشور برگرده
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    قطعا سه نفرشون زاکانی و بذرپاش و رسایی اند
  • ریاستی ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    مگه خاتمی خدای نکرده نجس شده که میخوان تطهیرش کنن چرا توهین میکنید!!
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    بمب بسازی میخای کجا بزنیش ، اصلا منابع ما توان ساخت چند تا بمب رو داره ؟؟/ و سوالات بیشتر ...
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    مرگ بر خاتمی فتنه گر، اگه بخواد پاشو از گلیمش درازتر کنه، بدجوري حالشو میگیریم!!!
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    هرگز
  • مجتبی ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    مشکل "اصلی" امریکا با ایران بخاطر اسرائیل! جالبه هیچ کس هم اشاره بهش نمی کنه ایران تنها کشوری است که متعهد شده اسرائیل را نابود کنه برای همین به هسته ای شدن ایران حساسن وگرنه به پاکستان نگاه کنید کشوری اسلامی است و با اینحال 200 کلاهک هسته ای دارد اینکه می گید بخاطر استقلال ایران و اینکه اونها نمی خوان ما پیشرفت کنیم همه اش وهم و خیاله موضوع اصلی اسرائیل! تا موقعی که ما خواستار نابودی اسرائیل باشیم اونها دست از سر ما بر نمی دارن در واقع ما چوب حمایت از فلسطینی ها را می خوریم خود فلسطینی ها تحریم نیستند ولی ما بخاطر اونها تحریم شدیم !
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    شایدم باهنر!!!
  • حسین ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    تو جرات داشتی اسمتو می نوشتی
  • امیر ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    خاتمی طاهر هست نیازی به تطهیر نداره
  • ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    والله مام اممزش پرورشیم یکونیم سالم جبهه بودم برا خدا به کسیم نگفتم /مدیریت ومعاونت یه مدرسه هم بهم ندادن من بعد جنگ ادم درست ندیدم/همش برا دنیا از دین استفاده می کنند
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    درود بر خاتمي و هاشمي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس