کد خبر 308698
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

با حکم شهردار تهران، سعید شریف زادگان جایگزین سید رضا خوشزاد، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، صبح امروز مراسم معارفه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برگزار شد. در این مراسم سعید شریف زادگان به عنوان مدیرعامل جدید این سازمان معرفی و از زحمات سید رضا خوشزاد مدیرعامل پیشین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تقدیر شد.

در سوابق رئیس جدید سازمان آتش نشانی، مسئولیت فرماندهی در دوران جنگ، مسئولیت فرماندهی در نیروی انتظامی، عضویت در هیات علمی دانشگاه های مختلف، ریاست اداره آگاهی تهران بزرگ و ریاست دانشکده علوم جنایی نیروی انتظامی از مسئولیت ها و سمت های مدیریتی دیده می شود.

در دوران مدیریت خوشزاد، حادثه آتش سوزی در ساختمان شماره 117 خیابان جمهوری باعث شد رئیس آتش نشانی در شورای شهر تهران حاضر شود و به ارائه توضیحات بپردازد.این حادثه به کشته شدن دو کارگر زن منجر شد که پرونده آن هنوز در دادگاه در حال رسیدگی است.

برخی از اعضای شورای شهر توضیحات خوشزاد را قانع کننده ندانستند و خواستار تغییر در مدیران شهرداری شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس