نادعلی گفت: از آن جهت که ما تشکلی قانونی هستیم و رعایت قانون برای ما الزام دارد و به دلیل اینکه مجوز برای تجمع صادر نشده است تجمع برگزار نمی‌شود.

تجمع یکشنبه مقابل مجلس برگزار نمی‌شودگروه سیاسی مشرق- "علیرضا نادعلی" جانشین بسیج دانشجویی تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با مشرق گفت: سه تشکل عمده دانشجویی تصمیم به بیان دغدغه‌های خودشون در موضوع مذاکرات هسته‌ای داشتند که این سه تشکل یعنی دفتر تحکیم وحدت، بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان به اتفاق هم درخواست برگزاری این تجمع را مطرح کردند.

وی افزود: دفتر تحکیم وحدت به نمایندگی از این سه تشکل درخواست مجوز برای تجمع روبه روی مجلس یا وزارت خارجه در روز یکشنبه را مطرح کرد که با برگزاری این تجمع موافقت نشد.

جانشین بسیج دانشجویی تهران گفت: از آن جهت که ما تشکلی قانونی هستیم و رعایت قانون برای ما الزام دارد و به دلیل اینکه مجوز برای تجمع صادر نشده است تجمع برگزار نمی‌شود.

نادعلی درباره‌ی برگزاری همایش دلواپسیم و ارتباط آن با بسیج داشجویی گفت: برگزاری این همایش رابطه‌ مستقیم با بسیج نداشته و چند تشکل دانشجویی به صورت مستقل این برنامه را برگزار کردند.

وی ادامه داد: سالن بصیرت در مجموعه فرهنگی 13 آبان یا همان لانه جاسوسی برای جلسات مختلف اجاره داده می‌شود و به لحاظ تاریخی به این دلیل که این جا سفارت سابق آمریکا بوده است دانشجویان تمایل دارند برای طرح آرمان‌های جلسات خود را در این مکان برگزار کنند.

نادعلی در رابطه با برنامه آینده بسیج دانشجویی برای برگزاری تجمع اظهار داشت: در این زمینه شواری تیین مواضع بسیج دانشجویی تصمیم گیر است و بر همان مبنا عمل می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری تجمع تنها را بیان دغدغه‌ها نیست و دوستان می‌توانند با بیانیه و اقدامات نمادین و کارهای روشنگرانه که در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود نگرانی خود را ابراز کنند.

وی در مورد فواید برگزاری تجمعات و اقدامات نمادین گفت: این کار دانشجویان باعث می‌شود قدرت چانه‌زنی مذاکره کنندگان بالا رود همان طوری که در زمان مذاکرات سعدآباد دوستان مذاکره کننده اذعان داشتنتد که با پخش تصاویر و صحنه‌های تجمع، امکان چانه زنی ما بالا می‌رفت و خوب است دوستان با آغوش باز از این مطالبات دانشجویی استقبال کنند.

"علی بیانی" دبیر دفتر تحکیم وحدت نیز با اشاره به درخواست مجوز تشکل دانشجویی تحکیم وحدت برای تجمع مقابل مجلس در زمینه توافق ژنو اظهار داشت: روز چهارشنبه درخواست مجوز خود را برای برگزاری تجمع مقابل مجلس به استانداری تهران اعلام کردیم.

وی افزود: امروز از طرف استانداری به درخواست گنندگان این تجمع اعلام شده‌است که به دلیل نبودن وقت برای هماهنگی لازم برای برگزاری این تجمع با آن موافقت نشده است و این در حالی است که ما 4 روز قبل این درخواست را اعلام کرده بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    احسنت تمکین به قانون لازم است بالاخص اینکه در این شرایط انان عامدا اقدام به دادن مجوز نمی کنند تا با هر اقدام احتمالی جریان غیور را به تندروی و نقض قانون متهم کنند.وگرنه اینان چطور به خانواده های دراویش و زندانیان بند 350اوین که نقض قانون کردند برچسب تندروی و نقض کننده قانون نمی زنند. منتها برای ثبت در تاریخ طوماری تهیه شود و برای مجلس ارسال شود
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    افرین هرگونه تجمع غیر قانونی خدشه ای به اصل قانون در کشور است
  • محمد ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    براچی مجوز ندادن؟
  • محمد ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    خوب این درسته، ولی چرا مجوز ندادن؟ ...
  • بهرام ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    مجوز دادن برای آنها صرف ندارد ولی اگر درحمایت از آنان بود کمتر از یکساعت هم فرصت باشد آقایان هم مجوز صادر میکنن وهم امکانات
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    درست فارسي بنويسيد : گردهمايي روبروي مجلس (تجمع - مقابل هردو غلطند تازه واژه مجلس هم عربيه!! به گمان من چون فارسي آنرا نداريم يا شايد هم باشد من خبرندارم به ناچارگفته مي شود
  • محمد ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    حتما شناسنامه نداشتن مجوز نگرفتن!!!!!!
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    تشکر از این که در کمال قدرت قانون را رعایت می کنید و ثابت می کنید که در عین قدرت پایبند قانون هستید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس