کد خبر 308319
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

طه هاشمی درباره گزینه جایگزین هراتی گفت: فرد جایگزین انتخاب شده و ما منتظر جواب استعلام‌های مربوطه در این زمینه هستیم.

به گزارش مشرق - اواخر سال گذشته بود که سید طه هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، "عبدالحسین هراتی" را به
عنوان سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب کرد.

«هراتی» از سمت خود در دانشگاه آزاد برکنار شدانتصاب هراتی به عنوان سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد درحالی صورت گرفت که که آشنایی مختصری با سوابق و مواضع‌ وی علیه نظام جمهوری اسلامی، هیچ توجیهی برای اعطای مسئولیت به او در درون کشور باقی نمی گذارد.

وی یکی از عناصر فعال ضد انقلاب خارج از کشور در فتنه 88 به حساب می آید که بیانیه ها و نامه های فراوانی را علیه نظام جمهوری اسلامی و رهبران آن امضا کرده است و حتی ابایی از پیوستن به کمپین‌هایی که در خارج از کشور و به منظور متهم کردن نظام جمهوری اسلامی به خشونت و جنایت علیه بشریت تشکیل شده است ندارد؛ به عنوان نمونه وی یکی از امضاکنندگان کمپینی است که در مهرماه سال 88 در نیویورک با عنوان "کمپین مبارزه با جنایت علیه بشریت" تشکیل شد.

او همیچنین در برخی نامه‌ها و بیانیه‌هایش که در رسانه‌های ضد انقلاب منتشر شده است اتهاماتی را علیه نظام جمهوری اسلامی و رهبران آن وارد کرده است که مرور و بررسی قسمت‌هایی از ادعاهایش، میزان دشمنی وی را با جمهوری اسلامی نشان می‌دهد. کسی که توهین‌ها و اتهاماتش از امام خمینی(ره) و حاج سید احمد خمینی تا آیت‌االه موسوی اردبیلی و موسوی خوئینی‌ها را دربر می‌گیرد که مشرق برای تنویر افکار عمومی، به ذکر گوشه‌ای از این موارد می‌پردازد.

بعد از انتشار خبر سوابق هراتی، طه هاشمی در گفتگو با مشرق گفت: من سر سوزنی از سوابق ایشان اطلاع نداشتم و کسانی که به من معرفی کردند چنین اطلاعاتی به من ندادند؛ انقلاب و امام خمینی (ره) از خطوط قرمز ما محسوب می‌شوند و اگر سوابق این فرد برای ما مسجل شود، هیچ تسامحی نداشته و وی را عزل خواهیم کرد، ما روی ارزش‌های خود هیچ تعارفی نداریم.

در همین زمینه امروز طه هامشی خبر از عزل عبدالحسین هراتی داد. حجت‌‌الاسلام طه هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، درباره نتایج بررسی‌های این معاونت درباره عبدالحسین هراتی سرپرست اداره‌کل اسناد و مدارک این دانشگاه، گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده و علیرغم جواب مثبت استعلام‌های وزارت اطلاعات و حراست دانشگاه آزاد به این نتیجه رسیدیم که به کار آقای هراتی در دانشگاه آزاد پایان دهیم.

وی افزود: براساس تصمیم گرفته شده آقای هراتی از سمتی که برای ایشان در نظر گرفته شده بود، برکنار شد.

طه هاشمی درباره گزینه جایگزین وی، گفت: فرد جایگزین انتخاب شده و ما منتظر جواب استعلام‌های مربوطه در این زمینه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    این یعنی یک اقدام جهادی
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    وای بر اون ..... که پاسخ استعلامش مثبت بوده؛ معلومه حسابی از پای بست ویران است
  • م-ب ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    این کجاش کار جهادیه؟ جنابعالی مثل این که حالت خوش نیست این آقایون این کارو کردن چون تحت فشار افکار عمومی قرار گرفته بودند
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    این یعنی در مودبانه ترین عبارت ... سیستم اداری دانشگاه ازاد که طرف را اول منصوب میکنند بعد پی به سوابقش میبرند و عزلش میکند پس گزینش و حراست و امثالهم برای چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا میدونه از این انتصابات مشابه چند تا دیگه در دولت تدبیر و امید در کشور داریم !!
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    این اقا که الان منتظر پاسخ نهادهای نظارتی برای تعیین سرپرست جدید هست قبلا نمی توانست وضعیت این آقا را از همان نهاد های نظارتی استعلام کند که این را به بار نیاورد
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    ینی نکرده؟ ینی از کسی که اینو معرفی کرده نپرسیده این کیه؟ یه سرچ تو گوگلم میزد شاید میفهمید ولی نفهمید یا نخواس بفهمه
  • سامان ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    جوک نکو اقدام جهادی کیلوئی چنده؟ طرف عذر بدتر از گناه اورده که من از سوابق هراتی آگاه نبودم تو مقام مسئول هستی و فردای قیامت باید پاسخ بدی که چرا یه همچین کثافتی رو توی این نظام مسئول کردی اون وقت خیلی راحت میگه من از سوابقش خبری نداشتم البته از این خاندان که دانشگاه آزاد رو ارث پدری خودشون می دونن بیش تر از این توقعی نیست که هر کسی که اونا گفتن فارغ از ضد انقلاب و ضد اسلام و ضد امام و رهبری بودن ، باید مسئول بشه مهم اینه که نوکر و دست بوس اونا باشه
  • سامان ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    حالا نگاه کنید فردا آقایون تشخیص می دن که این هراتی یک پست و مقامی توی ..... بهش داده بشه و از زحمات فراوانش در ایام فتنه 88 هم تقدیر و تشکر میشه
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    اینهایی که اومدند سر کار اصلاً کار کردن بلد نیستند. عقلانی است که قبل از انتصاب، استعلام بگیرید. یا واقعاً نمیدونند یا خودشون را به نفهمی زدند.
  • sadegh ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    0 0
    جواب مثبت استعلام‌های وزارت اطلاعات و حراست دانشگاه آزاد... ؟!!! وای به روزی که بگندد نمک!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس