کد خبر 306714
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

ریزش ناگهانی خاک دیواره کانال فاضلاب در حال احداث برروی كارگران موجب مجروح شدن دونفر شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، این حادثه هنگامی رخ داد كه چندین كارگر در گودال کانال مشغول کار بودند كه ناگهان بخشی از دیواره خاکی این کانال جدا شد و بر روی کارگران فرو ریخت.

وقوع این حادثه ساعت 9:29 دقیقه صبح امروز به سامانه 125 اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 2 و گروه نجات یک آتش نشانی روانه محل حادثه در خیابان جمهوری اسلامی، خیابان صفی علیشاه شدند.

واحد کیانی معاون منطقه 6 عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: عده ای از کارگران مشغول حفر کانال برای سیستم فاضلاب شهری بودند که به یکباره بخشی ازدیواره خاکی آن ریزش کرد و دو نفر تا کمر در زیر خاک گرفتار شدند.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ تلاش های خود را برای بیرون آوردن کارگران گرفتار شده از زیر خاک آغاز کردند و با استفاده ازتجهیزات ایمنی عملیات ایمن سازی و تثبیت موقعیت را انجام دادند و از ریزش مجدد خاک جلوگیری کردند.

کیانی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با برداشتن خاک به سرعت هر دوکارگر افغانی را از زیر آوار خارج کردند که خوشبختانه هر دو از این حادثه جان سالم بدر بردند.

معاون عملیات منطقه 6 آتش نشانی علت بروز این حادثه را توسط کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی اعلام کرد و افزود: هر دو مصدوم بلافاصله توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
{$sepehr_album_12289}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس