کد خبر 306316
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

پسر جوانی که به خاطر انتقام اقدام به انتشار عکس های خصوصی زن جوانی کرده بود،شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرگرد سهیل خاکشور رييس پليس فتا استان خراسان شمالي، در رابطه با جزئيات اين خبر گفت: یکی از شهروندان بجنوردي با ارائه شکوائيه اي مبني بر انتشار تصوير غيراخلاقي منتسب به وي در فضاي مجازي و نشر اکاذيب ، تهمت و افترا در محل کارش ، درخواست رسيدگي به اين پرونده را داشت.

وی با اشاره به اينکه اين موضوع باعث بهم خوردن اوضاع محل کار و زندگي شخصي زن جوان شده بود ، افزود: بررسي هاي فني و تخصصي در خصوص صحت و سقم موضوع آغاز و مستندات و ادله لازم در خصوص عامل انتشار تصوير و مطالب موردنظر جمع آوري شد. با توجه به سرنخهاي بدست آمده فردي به هويت (ه.ت) ساکن يکي از روستاهاي مجاور شهرستان بجنورد شناسايي و دستگير شد.

رييس پليس فتا استان خراسان شمالي در ادامه بيان داشت: متهم در بازجويي های انجام شده اعتراف کرد تصاوير و مطالب مورد نظر را با هدف انتقام به دليل برهم زدن رابطه وي با دوستش توسط دختر جوان منتشر کرده است و بزه انتسابي را قبول دارد. با اعتراف پسر جوان پرونده  به همراه متهم برای سير مراحل قانوني و ارشاد قضايي تحويل مراجع قضايي شهرستان بجنورد شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس