کد خبر 30533
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۴

تجمع بزرگ 35 تشکل ايثارگري با حضور هزاران نفر از خانواده معظم شهدا و قشرهاي مختلف ايثارگران در برابر دادسراي انقلاب به‎منظور محاکمه سران فتنه و ضدانقلاب دقايقي پيش آغاز شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، ايثارگران امروز در حالي در ميدان ارک تجمع کرده‌اند که کفن بر تن دارند؛ همچنين برخي از آنها چفيه به گردن انداخته و با سربند «يازهرا(س)» عکس مقام معظم رهبري را در دست دارند.
در حال حاضر تجمع‌کنندگان با سردادن شعارهاي «موسوي و کروبي اعدام بايد گردند»، «لعن علي عدوک يا حسين؛ کروبي و خاتمي و ميرحسين»؛ «مرگ بر ضد ولايت فقيه»، «موسوي فاسد است محاکمه‌اش واجب است»، «مرگ بر موسوي و خاتمي»، انزجار خود را از ضدانقلاب اعلام مي‌کنند.
معترضان همچنين با سر دادن شعار «اي قوه قضايي، اقدام انقلابي» از قوه قضائيه خواستند تا هرچه زودتر سران فتنه را به مجازات اعمالشان برساند. 
در پي اغتشاشات 25 بهمن از سوي منافقان و سران فتنه، ايجاد ناامني در چند نقطه تهران و ادامه دادن فتنه‌گري، هزاران نفر از خانواده‌هاي شهدا، جانبازان، بسيجيان، آزادگان و ايثارگران از دقايقي پيش در مقابل دادسراي انقلاب واقع در ميدان ارک تجمع کردند. قرائت بيانيه و امضاي طومار از برنامه‌هاي اين تجمع است.

امضاي شکوائيه جامعه ايثارگري کشور عليه سران فتنه
در تجمع اعتراض‌آميز عصر امروز که با حضور هزاران نفر از خانواده‌هاي شهدا و قشرهاي مختلف ايثارگري در ميدان ارک در حال برگزاري است، ايثارگران با امضاي شکوائيه از مسئولان قوه قضائيه خواستند تا در کوتاه‌ترين زمان ممکن سران فتنه را به اشد مجازات خود برسانند.

در تجمع اعتراض‌آميز امروز (شنبه) که با حضور 35 تشکل ايثارگري و هزاران نفر از خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان در مقابل دادسراي انقلاب اسلامي برپا شده است، برخي از مادران شهدا با در دست داشتن عکس فرزندان شهيد خود، تأکيد کردند که ادامه دهنده راه فرزندان شهيدشان هستند.
کبري صفري مادر شهيد خليل صفري در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ما امروز به نيابت شهداي‌مان در ميدان ارک جمع شده‌ايم تا به سران فتنه اعلام کنيم اجازه نخواهيم داد به انقلاب اسلامي کوچکترين خدشه‌اي وارد شود.
فهيمه شاکردوست خواهر شهيد نيز گفت: از قوه قضائيه مي‌خواهيم هرچه زودتر سران فتنه را به مجازات‌شان برساند چون اين انقلاب به برکت خون شهدا به ثمر نشسته است و کروبي و موسوي به خون شهدا خيانت کردند.
مادر شهيد ابراهيم يوسفي در حالي که به دليل کهولت سن راه رفتن برايش دشوار است، اظهار داشت: امروز، روز در خانه نشستن و سکوت کردن نيست.
وي ادامه داد: ما با همين جسم‌هاي ضعيف خود آماده‌ايم تا جانمان را براي ولايت فقيه حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فدا کنيم.
اين مادر شهيد ابراز داشت: سران فتنه بايد بدانند در کشوري که با خون شهدا و مظلوميت جانبازان رشد کرده و پيروز شده‌ است، راه به جايي نخواهند برد و مطمئن باشند مادران شهدا از خون عزيزان خود نمي‌گذرند.
تجمع‌کنندگان هم‎اکنون در حال قرائت قطع‌نامه‌اي به منظور اعلام انزجار از سران فتنه و ضدانقلاب حامي آنها هستند.

 شعار «اي قوه قضايي، اقدام انقلابي» ميدان ارک را در برگرفت
جمع کثيري از خانواده معظم شهدا و ايثارگران با تجمع در مقابل دادسراي انقلاب، با سردادن شعار «اي قوه قضايي اقدام انقلابي» اعتراض خود را نسبت به عملکرد سران فتنه فرياد زدند.

در تجمع بزرگ ايثارگران که عصر امروز در مقابل دادسراي انقلاب برپا شده است، تجمع‌کنندگان با سردادن شعارهايي ضمن بيان انزجار خود از سران فتنه محکوميت صريح کروبي و موسوي را توسط قوه قضائيه خواستار شدند.
شعارهايي چون «موسوي و کروبي اعدام بايد گردند»، «لعن علي عدوک يا حسين؛ کروبي و خاتمي و ميرحسين»؛ «مرگ بر ضد ولايت فقيه»، «موسوي فاسد است محاکمه‌اش واجب است»، «مرگ بر موسوي و خاتمي»، در ميان غريو «الله اکبر خامنه‌اي رهبر» و «ما اهل کوفه نيستيم علي تنها بماند» انزجار خود را از ضدانقلاب اعلام مي‌کنند.
20 تشکل‌ ايثارگري روز گذشته نيز با صدور بيانيه‌اي در واکنش به اقدام فتنه‌گران از جمله موسوي و کروبي اعلام کردند: افراد و خواصي که تاکنون موضع صريح و روشن خود را اعلام نکرده‌اند، تکليف خود را مشخص کنند چرا که در اين برهه، سکوت نشانه همراهي با عوامل ضد انقلاب است.

 قوه قضائيه بدون اغماض موسوي و کروبي را به سزاي اعمالشان برساند
ايثارگران با صدور قطعنامه‌اي پاياني در تجمع امروز ضمن محکوم کردن همراهي سران فتنه با سياست‌هاي استکبار جهاني، اسرائيل، منافقان تروريست و سلطنت‌طلبان، از قوه قضائيه خواستند تا بدون اغماض، موسوي و کروبي محاکمه و به سزاي اعمال ننگين‌شان برساند.

تشکل‌هاي شاهد و ايثارگر در تجمع اعتراض‌آميز امروز که با حضور تشکل‌هاي شاهد و ايثارگر در مقابل دادسراي انقلاب اسلامي برگزار شد، با صدور قطعنامه‌اي بر ايستادگي خود بر آرمان‌هاي امام خميني (ره) و شهداي انقلاب اسلامي تأکيد کردند.
در اين قطعنامه آمده است: ما خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران تجمع کننده اعلام مي‌داريم، ولايت فقيه رکن رکين جمهوري اسلامي و اصلي‌ترين يادگار انديشه حکومتي امام راحل بوده و آن را اساس نظام مقدس جمهوري اسلامي مي‌دانيم.
در ادامه اين قطعنامه آمده است: جامعه ايثارگري ولايت حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي را ولايت مطلقه دانسته و اطاعت از فرامين ايشان را وظيفه همگاني مي‌دانند.
اين قطعنامه مي‌افزايد: ما جامعه ايثارگري از قوه قضائيه مصرانه مي‌خواهيم بدون اغماض، موسوي و کروبي از سران ضدانقلاب که مصداق بارز محارب با نظام اسلامي و افساد في‌الارض هستند و به‌گونه‌اي آشکار با سياست‌هاي استکبار جهاني، اسرائيل، منافقان تروريست و سلطنت‌طلبان همراهي کرده‌اند را محاکمه و به سزاي اعمال ننگين‌شان برسانند.
قطعنامه 35 تشکل ايثارگري تصريح کرده است: ما ايثارگران از قوه قضائيه مصرانه مي‌خواهيم در اسرع وقت هر فرد و در هر مقام و با هر نوع وابستگي و خويشاوندي به اصطلاح «شخصيت‌ها» که در بسترسازي اغتشاشات نقش ايفا مي‌کنند را تحت تعقيب قانوني قرار دهد.
در اين بيانيه آمده است: ما ايثارگران هرگونه آشوب و اغتشاش را که باعث لطمه زدن به حيثيت نظام جمهوري اسلامي آن هم در شرايط حاضر منطقه و جهان اسلام که ملت‌هاي عرب و مسلمان، ايران اسلامي را الگوي قيام و مقاومت اسلامي عليه حکومت‌هاي طاغوتي کرده‌اند، خيانت به کيان جمهوري اسلامي ايران دانسته و آن را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع نيروهاي انتظامي و امنيتي با هرگونه بي‌قانوني هستيم.
در پايان جامعه بزرگ ايثارگري حمايت همه ‌جانبه خود را از منويات و رهنمودهاي مقام عظماي ولايت اعلام کرده و در برابر هرگونه توطئه عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي تا پايان گوش به فرمان مقام معظم رهبري ايستاده‌ايم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس