کد خبر 304488
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶

فردي که به بهانه آموزش فنون رزمي و اعطاي مدرک مربي گري از شاگرد خود اخاذي کرده بود دستگير شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، متهم پس از تنظيم قرارداد بين خود و کارآموز و توافق بر سر شهريه در ازاي آموزش فنون رزمي و پي بردن به تمکن مالي کارآموز خود بعد از گذشت چند جلسه از آموزش در يکي از جلسات آموزشي پس از ورود کارآموز به منزل متهم او را در زيرزمين منزلش زنداني مي کند و به نيت اخاذي مورد ضرب و شتم قرار مي دهد. اين پرونده که با شکايت کارآموز در شعبه ۷۰۳ مجتمع قضايي شهيد رجايي مطرح شد، رسيدگي شد.

کارآموز رزمي پس از حضور در شعبه ۷۰۳ مجتمع قضايي شهيد رجايي پرده از اخاذي مربي خود اين گونه برداشت که متهم پس از زنداني کردن من هر بار با ضرب و شتم و توسل به زور از من پول درخواست مي کرد و مرا مجبور مي کرد از خانواده ام برايش پول بگيرم.

وي چندين بار به همين روش از من مبلغ ۷ميليون تومان به صورت چک و نقد دريافت کرد و من در يک فرصت مناسب توانستم از دست متهم فرار کنم. رسيدگي به پرونده متهم که داراي سوابق ديگري نيز هست همچنان در شعبه ۷۰۳ ادامه دارد. بازپرس پرونده توصيه کرد: خانواده ها از ثبت نام فرزندان خود در مکان هاي غيررسمي خودداري کنند تا گرفتار چنين مواردي نشوند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس