کد خبر 303917
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳

تهیه کننده فیلم سینمایی«آتش‌بس2» با اعلام خبر پایان تدوین این فیلم سینمایی اعلام کرد که پس از پایان کار فنی هرچه زودتر والبته در زمانی مناسب فیلم را اکران میکنیم.

به گزارش مشرق، محمد نیک‌بین تهیه کننده فیلم سینمایی «آتش بس2» درباره روند تولید این فیلم سینمایی گفت: تدوین این فیلم تمام شد و هفته آینده صداگذاری آن آغاز خواهد شد.

وی درباره موسیقی این متن این فیلم گفت: هنوز مشخص نیست چه کسی موسیقی متن فیلم را می سازد.

او همچنین درباره احتمال اکران این فیلم پیش از جشنواره فیلم فجر گفت: احتمالا برای جشنواره صبر نمی کینم و پس از پایان هرچه زودتر والبته در زمانی مناسب نسبت به اکران «آتش بس2» اقدام می کنیم که اواخر تابستان و یا اوایل پاییز زمان مناسبی برای اکران است.

بنابر این گزارش، تدوین این فیلم توسط مستانه مهاجر انجام شده و صداگذاری این فیلم توسط حسین ابولصدق انجام می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «یک زوج جوان و تحصیلکرده که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سالها مشاور خانواده‌ی خود را به طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سالهایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آنها در خارج از کشور بود، مرور می‌کنند.»

بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، فلور نظری و رایان جواهریان ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس