کد خبر 303309
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

رییس پلیس‌راه خراسان جنوبی گفت: انحراف به چپ تریلی اسکانیا در محور "دیهوک – راور" یک کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، علیرضا امینی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تصادف دو دستگاه تریلی در کیلومتر 176 محور "دیهوک – راور" بلافاصله اکیپ گشت پلیس‌راه به محل اعزام شد.

رییس پلیس‌راه خراسان جنوبی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی اسکانیا حامل بار گوگرد از سرخس به مقصد بندرعباس در حرکت بوده و با یک دستگاه تریلی اینترنشنال که در مسیر مقابل در حرکت بوده برخورد می‌کند، با توجه به اینکه بار تریلی اسکانیا گوگرد بود، هر دو دستگاه تریلی طعمه حریق شد.

وی با اشاره به اینکه راننده تریلی اینترنشنال در این حادثه جان باخت، اظهارکرد: کارشناسان پلیس‌راه علت حادثه را انحراف به چپ تریلی اسکانیا اعلام کردند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    آقا چرا نمیخواید متوجه بشید؟؟؟؟ اینها بدلیل طراحی بد نیست. اینها یک قسمتی از توطئه غرب علیه ایرانه تا از طریق قطعات و ادوات که عمدا معیوب طراحی شده اند نه تنها پول بلکه اقتصاد و صنعت کشور را زمینگیر کنند. اگه من جای شما باشم تمام ابزار دقیق و اندازه گیری رو چک میکنم. مدارات الکترونیکی و مکانیکی حساس رو چک میکنم. فرمولهای فیزیکی و شیمیایی و ریاضی کتب دانشگاهی که از خارج میاد رو چک میکنم تاببینم این ویروسهای مکانیکی و صنعتی که از غرب وارد میشه کجا رو دقیقا نشونه رفته!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس