سردار کارگر گفت: دفاع مقدس متعلق به گروه خاص و صرفا نظامیان نیست و پیروز واقعی جنگ تحمیلی مردمند و دلیل اصلی پیروزی دفاع مقدس حضور مردم است.

به گزارش مشرق، رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس از حضور موثر صداوسیما و ایفای نقش ارزشمند در جذب هر چه بیشتر راهیان نور قدردانی کرد.

سردار بهمن کارگر در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه های نوروزی سیما، با اشاره به افزایش قابل توجه راهیان نور در نوروز سال جدید، عملکرد صداوسیما در این خصوص را ستود و افزود: رسانه ملی در بسیاری از عرصه های دفاع مقدس از بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس پیشتر است و امسال صداوسیما از سال پیش که در این خصوص بسیار خوب عمل کرد، بهتر حضور داشت.

وی افزود: در اوایل دهه 80 شمسی ، 400هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور اعزام شدند ولی این رقم در سال گذشته به 4 میلیون نفر رسید.

سردار کارگر گفت: در سال جاری 50 درصد برای نخستین بار اعزام شدند و از جمع این راهیان نور، 78 درصد بین 15 تا 30 ساله بودند.

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس، با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره راهیان نور، تاکید کرد: راهیان نور، یکی از بزرگ ترین همایش های فرهنگی جهان است.

سردار کارگر تصریح کرد: دفاع مقدس متعلق به گروه خاص و صرفا نظامیان نیست و پیروز واقعی جنگ تحمیلی مردمند و دلیل اصلی پیروزی دفاع مقدس حضور مردم است.

وی افزود: دفاع مقدس دست گل امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی است و همه به دفاع مقدس و قهرمانان واقعی آن، شهدا، جانبازان ، آزادگان ، ایثارگران و خانواده های آناناحترام می گذارند.

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود، با تبریک و شادباش میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن گفت: نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کمتر از مردان نیست و تشویق و ترغیب آنها در اعزام مردان سرفر دفاع مقدس بسیار موثر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس