کد خبر 302210
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

این بازی رایانه ای به نویسندگی محمدرضا عابدینی و مدیریت حسین آزاد پور در شرکت شیوا پرداز کرمان ویژه گروههای سنی نوجوان و جوان ساخته شده است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، بازی رایانه ای حماسی "مقاومت خرمشهر" با حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای تولید و به زودی وارد بازار گیم کشور می شود.

این بازی رایانه ای به نویسندگی محمدرضا عابدینی و مدیریت حسین آزاد پور در شرکت شیوا پرداز کرمان ویژه  گروههای سنی نوجوان و جوان ساخته شده است.

بازی رایانه ای مقاومت خرمشهر در سبک بازی اکشن سوم شخص ، دوربین نمای بالا  و با موضوع توجه به داستان دفاع و درگیری های مستقیم با دشمن عراقی تولید شده است.

این بازی در قالب 6 مرحله برای کاربر طراحی شده و اواسط امسال در چرخه توزیع قرار می گیرد.

داستان بازی روایتی از مقاومت مردمی خرمشهر در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی است، در این بازی  رشادت و دفاع مردم خرمشهر  در 34 روز اول جنگ تحمیلی  روایت می شود و کاربر باید در هر مرحله از بازی اهداف خاصی را دنبال کند.

در بازی رایانه ای مقاومت خرمشهر سعی شده از لحاظ گیم پلی و قابلیت های شخصیت های داستان عناصری در بازی همچون سیستم مبارزه بر اساس پناه گیری و شلیک، امکان استفاده از اسلحه های مختلف، تعقیب و گریز گنجانده شود تا این اثر برای کاربرجذاب و متمایز باشد.

ایده گیم پلی این اثر به شکل مستقیم بازی بوده و مشابه خارجی ندارد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس