کد خبر 301827
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸

نیمار و جوردی آلبا بازیکنان باشگاه بارسلونا در جریان دیدار برابر رئال مادرید با مصدومیت های جدی رو به رو شدند تا مشکلات تاتا مارتینو در بازی های انتهایی لالیگا بیش از پیش شود.

به گزارش مشرق، در جریان شکست 2-1 تیم فوتبال بارسلونا برابر رئال مادرید، دو بازیکن دیگر نیز از ترکیب آبی اناری ها با مصدومیت رو به رو شده اند تا مشکلات تاتا مارتینو علی الخصوص با مصدویت آلبا در خط دفاعی به حداکثر برسد.

بر اساس گزارش وب سایت خبری موندو دیپورتیوو، آلبا که در بین دو نیمه دیدار دیشب جای خودش را به آدریانوی برزیلی داد از ناحیه همسترینگ پای راست دچار مصدومیتی جدی شده و برای بازگشت به میادین به حداقل 3 تا 4 هفته زمان نیاز دارد.

از طرف دیگر نیز نیمار ستاره برزیلی بارسلونا که در مسابقه دیشب 90 دقیقه در ترکیب بلوگراناها به میدان رفت از ناحیه استخوان کف پای چپ خود دچار مشکل و ضرب دیدگی شده و برای جلوگیری از مصدومیت جدی تر به گفته پزشکان به طور تقریبی نیاز به چهار هفته استراحت و تمارین ویژه برای بهبود استخوان پایش خواهد داشت.

بدین ترتیب این دو ستاره بارسلونا دیدار های بارسا برابر اتلتیکو بیلبائو، ویارئال و ختافه را در هفته های آتی رقابت های لالیگا به طور حتم از دست خواهند داد.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس