کد خبر 301086
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

یک دختر 14 ساله، در یک پیام طنز توئیتری، شرکت هواپیمایی آمریکن ایرلاینز را تهدید کرد و به همین علت بازداشت شد.

گروه جنگ نرم مشرق-  جوک نوشتن یک دختر 14 ساله هلندی در توئیتر درباره تهدید تروریستی علیه پروازهای شرکت امریکن ایرلاینز، به دستگیری او انجامید.

این دختر هلندی به طنز در توئیتر نوشته بود: «سلام امریکن ایرلاینز، من ابراهیم از افغانستان هستم. من عضو القاعده‌ام و قصد دارم در اول ژوئن کار بزرگی انجام دهم.»

دستگیری دختر 14 ساله به بهانه جوک توئیتری درباره هواپیماربایی + عکس // در حال ویرایش

اما شرکت امریکن ایرلاینز این مطلب جوک را جدی گرفت و با ارجاع موضوع به اف.بی.آی و پیگیری از پلیس هلند، کار به دستگیری این دختر کشیده شد.

این دختر پس از دستگیری اظهار داشت که صرفا شوخی کرده بود و این کار را برای آن انجام داده بود تا تعداد خوانندگان صفحه‌اش را زیاد کند و مثلا به سه هزار نفر برساند. او همچنین گفته که آن روز خسته بوده و با این کار خواسته کمی تفریح کند و فردا در مدرسه با دوستانش به موضوع بخندند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهروز ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    سلام امریکن ایر لاین سلام کی ال ام من بهروز هستم اهل ایران و شیعه جعفری. من به رهبری امام خمینی در 35 سال قبل به همراهی ملت کار بزرگی انجام دادیم و امروز هم حتی با جنگ نرم و محاصره اقتصادی ظالمانه امریکا و همپیمانانش راضی نیستیم حتی یک قطره خون از دماغ یک امریکایی بی گناه بیاید چه برسد که بخواهیم کارهای تروریستی کنیم و مثلا هواپیمای مسافربری شرکت های امریکای و ... را ربوده یا منفجر کنیم. این کارها اساسا کار آدمهای ضعیف و عقده ای است که امنیت هوائی را تهدید می کنند . مانند : پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با شناسه «IR655» از بندر عباس به مقصد دبی در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۶۷ (۳ ژوئیه ۱۹۸۸ میلادی) در حرکت بود که با شلیک موشک هدایت شونده از ناو یواس‌اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بر فراز خلیج فارس سرنگون شد و تمامی ۲۹۰ سرنشین آن که شامل ۴۶ مسافر غیر ایرانی و ۶۶ کودک بودند، جان باختند.[۱] این سانحه از نظر میزان تلفات انسانی، هفتمین سانحهٔ مرگبار هوایی تاریخ است.[۲] امریکا مادر تروریسم بین المللی است که هواپیمای مسافربری را ساقط میکند و به فرمانده ناو امریکایی مدال شجاعت هم میدهد. شما معنی شجاعت را نمی دانید اگر شجاعت در ساقط کردن هواپیمای مسافربری توسط ناو جنگی است که هر بزدلی میتواند انگشت خود را بر روی کلید فایر(آتش) بگذارد و قتل عامی دهشتناک را رقم بزند. بهرحال من هم هیچگاه از شوخی هایی که امنیت هوایی را تهدید کند خوشم نمی آید و چه رسد به واقعیت این موضوع. ای کاش مردم جهان سوم نیز در نزد سازمانی که نام ملل متحد را یدک میکشد ارزش زندگی کردن را داشتند. سازمان ملل متحد= امریکا و هم پیمانان جنایتکارش...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس