نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: دفاع مقدس در تاریخ نظام جمهوری اسلامی برای همیشه ماندگار است و مسئولان باید تلاش کنند ارزش‌های دفاع مقدس را در بین نسل جوان ترویج کنند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله هادی باریک‌بین، در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین در سالن شهید باریک‌بین با وی، اظهار کرد: دفاع مقدس در تاریخ نظام جمهوری اسلامی برای همیشه ماندگار است و مسئولان باید تلاش کنند ارزش‌های دفاع مقدس را در بین نسل جوان ترویج کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فعالیتی ارزشمند و ماندگار است، افزود: باید تلاش کنیم تا آثار و اسناد دفاع مقدس در استان حفظ شده و به نسل‌های بعدی منتقل شود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: در استان قزوین رزمندگان دلاوری در دوران هشت سال دفاع مقدس، رشادت‌ها و فداکاری‌های زیادی از خود نشان دادند که آثار و دست‌نوشته‌های آنان باید جمع‌آوری و حفظ شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از جمع‌آوری دست‌نوشته‌ها و آثار باقی‌مانده از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در استان قزوین، خواستار تداوم این کار بزرگ شد و عنوان کرد: نوجوانان و جوانان امروز دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام را درک نکرده‌اند بنابراین از مسئولان امر انتظار می‌رود اسناد باقی‌مانده از آن دوران را در اختیار نسل جوان قرار دهند. پیشکسوتان عرصه جنگ و حماسه، روحانیون و راویان دفاع مقدس باید در این عرصه حاضر شده و به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس بپردازند.

باریک‌بین با بیان اینکه حماسه دفاع مقدس در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران ماندگار است، عنوان کرد: دفاع مقدس در تاریخ انقلاب برآمده از خون شهداست و برای همیشه ماندگار و فراموش‌نشدنی است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه ارزش‌های متعالی دفاع مقدس نباید تحریف و یا فراموش شود، گفت: دفاع مقدس در تاریخ نظام جمهوری اسلامی برای همیشه ماندگار است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس