کد خبر 299898
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

کواکبیان با بیان اینکه شاید فردی قوی‌تر از عارف برای محوریت اصلاح‌طلبان بیاید گفت: به نتیجه برسم کاندیدای مجلس دهم می‌شوم.

به گزارش مشرق، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردمسالاری در نشست خبری حزب متبوعش که صبح امروز شنبه در دفتر روزنامه مردمسالاری برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای فعالیت در سال 93 اظهار داشت: ما یک برنامه برای همایش‌های فصلی، اردوی تابستانی، مراسم افطاری و کنگره حزب داریم.

 کواکبیان ادامه داد: در همین زمینه ما دو برنامه فوق‌العاده خواهیم داشت که یکی از آنها همایش 19 تیر ماه در ماه مبارک رمضان و همایش دیگر 5 آذر ماه است که در آن در خصوص مباحث مختلف فضای سیاسی و برنامه ورود اصلاح‌طلبان به بحث انتخابات مجلس دهم خواهیم پرداخت.

دبیر کل حزب مردمسالاری با تأکید بر اینکه ما برنامه‌های بسیار جدی برای انتخابات مجلس دهم داریم، تصریح کرد: ما درصدد تشکیل فراکسیون حزب مردمسالاری در مجلس دهم هستیم و در این زمینه 8 همایش مربوط به مناطق 8گانه پیش‌بینی کرده‌ایم که با حضور افراد صاحب‌نظر در مناطق مختلف برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری 31 همایش مربوط به استان‌های مختلف خبر داد و افزود: ابتدا همایش مناطق برگزار شده و سپس افرادی را برای همایش استانی انتخاب می‌کنیم؛ این همایش‌ها تقریبا از ابتدای اردیبهشت تا انتهای اسفند ماه به صورت هر هفته برگزار می‌شود.

کواکبیان در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا اصلاح طلبان از محوریت عارف در انتخابات مجلس آینده حمایت خواهند کرد یا خیر، گفت: اینکه از الان بحث سرلیست را مشخص کنیم موضوع پخته‌ای نیست و شاید کسی قوی‌تر از این افراد هم بیایند هر چند او در این انتخابات فعال خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
    0 0
    شايد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس