کد خبر 299879
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان مشغول به تحصیل در اوکراین با مشکلی مواجه نیستند در صورت حاد شدن وضعیت، ممکن است به کشور منتقل شوند.

به گزارش مشرق، دکتر احمد غلامی مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان، در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان ایرانی که در اوکراین مشغول به تحصیل هستند، گفت: با رایزن علمی اوکراین صحبت کرده ایم و دانشجویان با مشکلی مواجه نیستند.

وی ادامه داد: چون بیشتر دانشجویان، بورسیه‌های دستگاه‌های اجرایی هستند با دستگاه‌های اجرایی هم صحبت کرده ایم؛ نگرانی ندارند و دانشجویان مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان درخصوص جابجایی این دانشجویان گفت: تقربیا جابجا کردن این دانشجویان غیر ممکن است. اگر مشکل حاد شود این دانشجویان ممکن است مدتی به داخل کشور منتقل شوند تا وضعیت بهتر شود و دوباره برای تحصیل مراجعه کنند.

وی درخصوص تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل در اوکراین نیز گفت: حدود 500 دانشجوی غیر بورسیه و کمتر از 20 دانشجوی بورسیه در کشور اوکراین مشغول به تحصیل هستند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس