کد خبر 299094
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

سناتوری که طراح لایحه ممنوعیت ورود حمید ابوطالبی سفیر ایران در سازمان ملل به خاک آمریکا است، در حالی در گفتگو با سی.ان.ان، ابوطالبی را تروریستی سابقه‌دار خواند، که حتی نام او را نیز به اشتباه تلفظ می‌کرد.

گروه جنگ نرم مشرق- سناتوری که طراح لایحه ممنوعیت ورود حمید ابوطالبی سفیر ایران در سازمان ملل به خاک آمریکا است، در حالی در گفتگو با سی.ان.ان، ابوطالبی را تروریستی سابقه‌دار خواند، که حتی نام او را نیز به اشتباه تلفظ می‌کرد و او را  عبدالطلابی خواند.

دوشنبه شب، سنای آمریکا لایحهای را تصویب کرد که به موجب آن ورود حمید ابوطالبی سفیر جدید ایران در سازمان ملل به خاک آمریکا ممنوع میشود.

این لایحه توسط سناتور تد کروز از سناتورهای جمهوریخواه ارائه شد که طبق آن، از ورود «تروریستهای شناخته شده» به خاک آمریکا برای حضور در سازمان ملل جلوگیری میکند.

عبدالطلابی تروریست است + فیلم // در حال ویرایش

این مصوبه باید توسط مجلس نمایندگان آمریکا تایید و پس از آن توسط باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا امضا شود.

تصویب قانون ممنوعیت ورود ابوطالبی به خاک آمریکا درحالی صورت می گیرد که صدور ویزا برای نمایندگان کشورها در سازمان ملل الزامی است.

این اقدام بی سابقه و گستاخانه آمریکایی‌ها در حالی صورت گرفته، که تد کروز طراح این لایحه در گفتگو با شبکه سی.ان.ان درباره علت ارائه این لایحه مدعی شد: ابوطالبی یک تروریست مشهور است. او در ماجرای گروگانگیری دیپلمات‌های آمریکایی دخالت داشت. بنابراین معرفی وی به عنوان سفیر در سازمان ملل، همچون سیلی به صورت آمریکا است و با هدف تحقیر کردن آمریکا صورت گرفته است.»

کروز در حالی این سخنان را در گفتگو با سی.ان.ان مطرح کرد و ابوطالبی را به تروریست بودن متهم کرد که حتی نام ابوطالبی را نیز به اشتباه تلفظ می‌کرد و او را عبدالطلابی خواند.

این ماجرای عبرت آموز بار دیگر خوی خصمانه آمریکایی‌ها در برابر انقلاب اسلامی ایران را نشان داد و به دولتمردان کشورمان فهماند که وقتی آمریکایی‌ها همچنان کینه گروگان‌گیری 35 سال پیش را در دل نگه داشته‌اند، چطور می‌توان به بذل و بخشش آنان به کشورمان در ماجرای هسته‌ای چشم امید داشت و دولتمردان آمریکایی را مودب خواند!؟

نکته ضروری آن است که لایحه مذکور در سنای آمریکا که دموکرات‌ها و حامیان اوباما اکثریت آن را در اختیار دارند و در ماه‌های اخیر با طرح های جمهوری خواهانی همچون همین تد کروز برای تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران مخالفت می کردند به تصویب رسیده است. انتظار می رود در مجلس نمایندگان آمریکا که جمهوری خواهان اکثریت را در اختیار دارند، لایحه مذکور به تصویب خواهد رسید.


دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهار ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    اونها کینه های به این کوچکی رو علم میکنند. بعد بعضی ها تودولت از 50سال سابقه خیانت امریکا قبل از انقلاب وهمه ضربه های بعد از انقلابش یه جا چشم پوشی میکنند!!!!!!!
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    امان از بی بصیرتی و کوری چشم دل
  • حقگو ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    امریکایی ها مسئول کودتای 28 مرداد و جنایت های شاه هستند حالا می گویند چند نفر جاسوس آنها را چرا دستگیر کرده ایم و از همه بدتر یکی از دانشجویان بریده سابق است که می گوید حاضرم عذر خواهی کنم مگر امریکایی ها برای جنایت ها ؛ جاسوسی ها ، ترورها ، مشکلات اقتصادی ، دزدی ها و...عذر خواهی کرده اند که تو احمق برای دستگیری جاسوسان آنها عذر خواهی می کنی
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    0 0
    گام مهم محققان ارتش آمریکا در تولید سوخت از آب دریا ...!!!
  • مانی ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    0 0
    حمله به سفارت حادثه کوچکی نبود
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    0 0
    ژاپن و آلمان دارند از سال 1945 اعتمادسازي مي كنند. ما تا چند سال ديگه بايد اين كار را انجام دهيم؟؟
  • در پاسخ مانی ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    0 0
    مانی جان لگد مال نمودن حقوق ملت ایران در طول سالهای قبل و بعد از انقلاب حادثه کوچکی بود ؟خوش به حالت .....
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    0 0
    بابا این یارو دیوونه است! سر تصویب قانون "اوباما کر" اول خوش لایحه علیه قانون داد بعدش بیشتر از بیست ساعت صحبت کرد (بقول خودشون فیلیباستر داد) تا تصویب نشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس