حمد خزاعی از چهره های آشنا درعرصه فرهنگ و هنر و است که علاوه بر تهیه کنندگی در سینِما در حوزهای مدیریتی هم نامی شناخته شده است. دبیری دوره های پیشین جشنواره مقاومت، دبیری سی امین جشنواره فیلم فجر و عضویت در کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله مسئولیت های نامبرده است.


به گزارش مشرق، با توجه به حساسیت و محوریت موضوع مقاومت در جهان و فعل و انفعالات و تحولات منطقه ای و جهانی این دوره جشنواره با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین­ الملل»همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس طراحی شده و مقابله با تروریسم، فتنه، جریانات انحرافی، منافقین، اندیشه­ های تکفیری و جنگ نرم و شبکه­ های ماهواره ­ای استکباری از جمله موضوعات تازه ای است که مورد توجه و تاکید این مهم ترین جشنواره سینمایی انقلاب اسلامی است که همزمان با سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می گردد.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و رئیس شورای سیاستگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در حکمی با اشاره به اهمیت تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در زمینه فرهنگ، هنر و سینما و بکارگیری عملی اصول و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ خزاعی را به سمت دبیری این جشنواره منصوب کرد.

بر پایه این خبر، متن حکم دبیرسیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای محمد خزاعی

با سلام و تحیت

نظر به تعهد، سوابق و روحیه بسیجی جناب عالی در عرصه فرهنگ و هنر کشور به موجب این حکم به سمت دبیری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت منصوب می شوید.

امیدوارم با عنایت به تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در زمینه فرهنگ، هنر و سینما و بکارگیری عملی اصول و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبردهای فرهنگی بسیج مستضعفین و همکاری و تعامل بایسته با دیگر نهادهای فرهنگی و بهره مندی بهینه از هنرمندان و سینماگران متعهد، شاهد جشنواره ای پربار و اثربخش، متناسب با شآن آن باشیم.

موفقیت شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.

شایان ذکر است محمد خزاعی از چهره های آشنا درعرصه فرهنگ و هنر و است که علاوه بر تهیه کنندگی در سینِما در حوزهای مدیریتی هم نامی شناخته شده است. دبیری دوره های پیشین جشنواره مقاومت، دبیری سی امین جشنواره فیلم فجر و عضویت در کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله مسئولیت های نامبرده است.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس